חיפוש באינדקס עסקים

מעצבים את השיער לקראת סעודת החג ?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 אפריל 2008

במידה ואת מעוניינת בעיצוב שיער מסוגנן ויוקרתי, אסוף או פזור, חלק או מתולתל כדאי שתעברי לפני כן על רשימת ההמלצות שיעזרו לך להשיג את העיצוב הנבחר בצורה החגיגית ביותר…
להשאיר שיער ארוך במראה מתולתל :
כדאי לבחור במוס לעיצוב תלתלים, קרם לחות וספריי לייצוב התסרוקת בשלב הסופי. יש להתחיל בחפיפת השיער מעצב השיער אבי קיידרך טיפול עמוק במסכה מטפחת לשיער ולאחריה שטפי היטב את השיער עד לקבלת מים צלולים ונקיים.
במידה ושיערך דק וחסר נפח יש להימנע ככל האפשר ממריחת המסכה על הקרקפת. יש לבצע מריחה אחידה באורכים ובקצוות תוך כדי עיסוי השיער בעדינות וזאת על מנת לאפשר לחומרים הפעילים לחדור פנימה ולהשפיע על השיער.
שלב העיצוב – יש להלביש על פיית הדיפזיור בפן (ראש מיוחד מתאים להרכבה על פתחו של מייבש השיער, העשוי פלסטיק לייבוש טבעי של תלתלים) ולהתחיל לייבש את השיער בתנועות מעגליות עד ליצירת העיצוב המבוקש. יש לסיים עם מריחה עדינה של קרם לחות המעשיר את השיער בברק וחיוניות ובמידה וניתן מומלץ להתיז מעט ספריי לקיבוע העיצוב וצורת השיער שהתקבלה בסיום.
להחליק שיער במראה חלק ופזור :
לאחר פעולת החפיפה והטיפוח במסכה יש לסרק היטב את השיער ולהספיג את המים העודפים ממנו בעזרת מגבת (רצוי להמתין כ-10-15 דקות ) לאחר מכן השתמשי במחליק שיער בעל משטח קרמי איתו ניתן יהיה להחליק את השיער מבלי לייבש אותו יתר על המידה. פתחי שבילים דקים והתחילי במשימה עד לקבלת המראה והטקסטורה הרצויים.
כדי למנוע תופעה של חשמל סטטי המופיע בד"כ בימים שרביים ניתן להשתמש ספריי של חברות שונות אשר בו קיים מרכיב מיוחד המנטרל את התופעה ושומר על השיער במראה נקי וללא "חשמל".

שיער תלתלים אסוף :
לאחר ייבוש השיער המלא ויצירת המראה המתולתל שנוצר בעזרת שימוש הדיפיוזר מומלץ לבחור במסרק רחב שיניים ולהתחיל בחלוקת השיער מהחלק הקדמי אשר קרוב למצח. על ידי מתיחת שביל מלפנים עד לקודקוד תיצרי בשיער חלוקה בהתאם לתסרוקת הנבחרת. לאחר שלב זה יש למשוך את השיער הפזור מהחלק הפנימי לכיוון מעצב השיער אבי קייהקודקוד (מרכז הראש) ולהצמיד היטב עם גומיית שיער. למראה אסתטי ומסודר מומלץ לעטוף את הגומייה עם סרט אופנתי לשיער /קשת מיוחדת ומעוצבת שתתאים לאירוע של ערב החג.

ממה כדאי להימנע בביצוע של עיצובי שיער לערב החג :

  • להשתמש בספריי מקבע אשר מדביק יתר על המידה את השיער וגורם לו להראות סטטי ללא תנועה.
  • להעמיס מוס על השיער ובדרך זו להכביד על תנועת התלתלים הרצויה.
  • למשוך מוצרי עיצוב בעל אופי שמן – שומניות יוצרת הכבדה והמראה של השיער הופך להיות "מלוכלך" וייראה לא חפוף.
  • לצאת במראה רטוב מהבית ללא שימוש במוצר עיצוב כל שהוא המאפשר לשמור על מראה מעוצב לאורך כל הערב.
  • להשתמש בג’ל שיער לעיצוב במקרים בהם השיער שלך הקיים באורך בינוניארוך. הג’ל מקשה מאוד את השיער ובתהליך ההתייבשות שלו הוא מותיר את השיער במראה יבש וחסר צורה. במקרים מסוימים נראים "קשקשים" אשר נוצרים מהיובש של החומר.
  • לצאת עם כובע על השיער מבלי לאסוף אותו לפני כן. במקרים בהם את מעוניינת להפתיע עם כניסתך לארוחת החג כאשר כובע על ראשך, חשוב שתייבשי את השיער לפני כן והימנעי מחבישת הכובע על שיער רטוב. במידה וייעשה כן השיער ייראה דבוק וללא נפח ותנועה וייראה לא מסודר.

פתרון יצירתי לנערות וצעירות בעלות שיער ארוך למדיי :

  • איסוף החלק האחורי של השיער בעזרת סרט או קשת מעוצבת ליצירת מראה מסודר ושובב.
  • שימוש בסיכות מעוצבות ליצירת עיצובים מדליקים במקומות שונים ובאזורי שיער שונים בהתאם לרעיון העיצוב אשר נבחר.
  • מטפחת ראש (בנדנה) צבעונית – לקשירת השיער מהחלק הפנימי החוצה .

טיפ אחרון :

כאשר אתם בוחרים מוצרי עיצוב לשיער שימו לב לריח הקוסמטי שהם מפיצים. ריח דומיננטי מסוג מסוים יכביד על האורחים כאשר כולם יושבים סביב שולחן אחד וקרובים אחד לשני….
בחרו במוצרים המבוססים על ריחות עדינים וניטרליים ככל האפשר ושמרו על כבוד האורחים המסובין בשולחן החג.
נמסר באדיבות מעצב השיער אבי קיי רעננה .

צילום: אליהב שרביט 



עמוד זה נצפה: 576 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור