חיפוש באינדקס עסקים

עיצוב שיער ותסרוקות לכלות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 פברואר 2008

מעצב השיער אבי קיי מחלק את אופנת עיצוב שיער ותסרוקות לכלות לשלושה טרנדים מובילים:
המראה הנקי
המראה האופנתי

המראה האוונגרדי

המראה הנקי מבוסס על עיצוב שיער ותסרוקות לכלות רך ונינוח כשהשיער נשאר בתנועתו הטבעית והבלתי מחייבת. סגנון זה הינו עיצוב שיער ותסרוקות לכלותאחד מסגנונות עיצוב השיער המבוקשים ביותר כיום וכלות רבות מעדיפות עיצוב רך ומעודן שמשאיר את השיער במראה מסודר.

המראה האופנתי יאופיין בעיצוב שיער מדוקדק לפרטים עד לרמה שבה השיער ייראה מוקפד ומדויק בדרך לעיצוב הסופי. המראה האופנתי מבוקש בקרב הקהל הצעיר יותר כשהמטרה בעיצוב זה היא להשיג מראה מעודכן בו משולבים כל האלמנטים העיצוביים החדשניים מהתחום. ישנה חשיבות רבה לחיבור שבין השיער לבגד הנבחר.

מראה האוונגרד נוצר ע"י עיצובי שיער מנוגדים כאשר הבסיס ליצירת המראה הסופי הוא חופש הבחירה בתהליך היצירה. איסוף השיער באזורים מסוימים ייצור ניגודיות בין החלק הקדמי אל מול החלק האחורי של השיער.
לא מומלץ להתפתות לעיצובי שיער מסובכים. השיער במראהו הטבעי יוצר את האווירה והוא משמש למעטפת החיצונית של המראה שלך. חשוב לזכור כי האיפור, מבנה הפנים ושמלת הכלה, ישלימו את התמונה הסופית. בתהליך בחירת התסרוקת עם מעצב השיער מומלץ לשאול את כל השאלות הרלוונטיות כולל ברור אפשרויות הצבע המומלצות.
תכשיטים ותוספות לשיער:
שימוש באביזרים שונים ליצירת מראה עשיר יותר בשיער מאוד מקובל כיום וכלות רבות מבקשות להשיג תוצאה זוהרת ומפתיעה בשיערן. לתסרוקת המבוססת על קו נקי ואסוף במראה רומנטי רצוי לבחור בתכשיט מעודן בהיר בצבעיו שישלים את העיצוב הסופי. מומלץ להוסיף אותו במקומות בהם השיער צמוד לקרקפת. ההצמדה של תכשיט כל שהוא תהיה בהתאמה לצבעים ולטקסטורה ממנו הוא עשוי לדגם השמלה שנבחר לאירוע.
צבעי שיער אופנתיים:
חשוב לבחור את הגוון לצבע השיער שאיתו ניתן יהיה להשלים את המראה וליצור את האפקט הנכון. כיום קיימים צבעים מסוגים שונים מבוססים בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות ליצור את הגוון הספציפי בהתאם לבחירה אישית. לאירוע בחודשי הקיץ מומלץ השנה לבחור בגוונים חמים יותר המבוססים על פיגמנטים אדומים ו/או כתומים.

עיצוב שיער: אבי קיי
איפור: ליאת מייק אפ
צילום: אליאב שרביט
דוגמנות: עדי סוויסה

 



עמוד זה נצפה: 659 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור