חיפוש באינדקס עסקים

מלכת היופי של ישראל 2012

פורסם מאת: בתאריך: 28 פברואר 2012

מלכת היופי של ישראל לשנת 2012

טקס בחירת "מלכת היופי של ישראל" ייערך ב- 7 במרץ
בחיפה ויועבר בשידור חי, ב"רשת", ערוץ 2
בהנחיית יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ
ובהשתתפות שלומי שבת ונבחרת זמרי The Voice

שירי מימון, שמעון בוסקילה, אורי גוטליב, להקת מיומנה, מיצגים מרהיבים ועוד
טקס בחירת "מלכת היופי של ישראל" 2012, ייערך ב-7 במרץ ב"מרכז הקונגרסים" בחיפה, יועבר בשידור חי ב"רשת", ערוץ 2, בשעה 21:00. את התחרות הנערכת זאת השנה ה-62 מטעם השבועון "לאשה", ינחו השנה
יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ, כל אחד מהם הנחה בנפרד את הטקס (זו-ארץ הנחה לצד גלית גוטמן) וזאת הפעם הראשונה בה הם מנחים במשותף.
אלפי בנות יפיפיות בגילאי 17.5-23 הגישו השנה מועמדותן לתחרות, לאחר מספר חודשי מיונים, נבחרו 20 המועמדות הסופיות, בהן תלמידות תיכון, חיילות וסטודנטיות. השנה, לראשונה, נבחרה אחת המועמדות דרך עמוד הפייסבוק של התחרות.
במהלך הטקס הן יציגו את קולקציות קיץ 2012 של מיטב המעצבים, זאת בנוסף להופעות ייחודיות של אמנים שונים, בהם: שלומי שבת ונבחרת זמרי The Voice, שירי מימון ושמעון בוסקילה, להקת מיומנה, סדרת מערכונים בכיכובו של אורי גוטליב ומיצגים מרהיבים.
בסיומו של הטקס תבחרנה נושאות התארים לשנת 2012:
מלכת היופי, נערת ישראל, מלכת החן, נערת היופי עשרה וחביבת הקהל.  הזוכות תייצגנה את ישראל בתחרויות יופי בינלאומיות,  בהן "מיס יוניברס" ו"מיס עולם".
נותנת החסות הראשית בתחרות היא חוה זינגבוים, מכונית הפרס בה תזכה מלכת היופי החדשה היא מתנת "סוזוקי", גליה להב מעצבת שמלות הכלה והערב היא המעצבת הרשמית של התחרות ותציג במהלך הטקס למעלה ממאה דגמים חדשים, שותפים נוספים בתחרות הם: "וולה קולוסטון", מותג האיפור "פופה", אופנת "גולף", בגדי הים של "אינטימה", תכשיטי "ה.שטרן" ומותג הבישום "לקוסט".



עמוד זה נצפה: 465 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור