חיפוש באינדקס עסקים

מזל טוב וואלה!

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 מרץ 2011

קבוצת וואלה! משיקה את וואלה! מזל טוב – אתר אירועים חדש לארגון מושלם וחכם של אירוע השמחות שלך – חתונה, ברבת מצווה, בריתה, אירועי יום הולדת ועוד. האתר כולל מגוון רחב של ספקים מהמובילים בתחום אירועי השמחות ומציע מגוון אפליקציות חכמות ובלעדיות בתחום אתרי האירועים בישראל – להפקת אירוע מושלם.

האתר יושק ביום ראשון הקרוב (03.04.2011) באירוע נוצץ בהאנגר 11 בנמל תל אביב, בנוכחות מובילי ענף האירועים בישראל ואנשי מפתח בתעשיית האינטרנט הישראלית.

וואלה! מזל טוב מציע מגוון כלים לניהול אירועי שמחות בכלל וחתונות בפרט. הכלים השונים מתממשקים זה עם זה ומסייעים בארגון וניהול יעיל של האירוע:

ניהול יומן
כלי פשוט ויעיל לניהול לוח הזמנים לפני האירוע, החל מקביעת התאריך המתאים לאירוע ועד תיאומים ופגישות עם נותני השירות. גם משתמשים ללא ידע מחשובי, יכולים לתפעל את המערכת בקלות. הכלי ניתן לצפייה ולניהול מכל מחשב עם גישה לאינטרנט.

נותני שירות
כלי לבחירה וניהול העבודה מול נותני השירות. החל משלב ריכוז כל נותני השירות המעניינים בכל תחום במקום אחד ועד עבודה שוטפת מול נותני השירות הנבחרים עד לאירוע. בצורה זו ניתן לעקוב ביעילות אחר ההתקדמות עם כל ספק.

ניהול תקציב
כלי לתכנון וניהול התקציב לאירוע. מושתת על נתונים הנלקחים אוטומטית מהממשקים האחרים או על הזנת נתונים על ידי הגולש. הכלי מאפשר להעריך הוצאות בכל זמן נתון ולהשוות בין "הוצאה מתוכננת" ל"הוצאה בפועל", לעקוב אחר תשלומים ולפלח את ההוצאות על פי קטגוריות.

ניהול משימות
כלי יעיל וידידותי לניהול כל המשימות לפני האירוע. החל מצ’ק ליסט של כל המשימות הכלליות לפני אירוע (לבחור תקליטן, לבחור מאפרת ועוד) ועד למשימות הפרטניות של בעל האירוע (לנסוע עם אמא לבחור בגדים לחינה). ניתן לפלח את המשימות  על פי קטגוריה, אחראי ותאריך. בצורה זו מאפשר הכלי לעקוב אחר רשימה אינסופית של משימות ולבחון מה נשאר לי לעשות.

ניהול מוזמנים
הפתרון לכאב הראש הכי גדול לפני החתונה. במקום טבלאות אקסלים ואינסוף פתקים, ניתן להכניס את כל הנתונים למקור אחד ולעבוד איתו מכל מקום. ניתן לעדכן ולעקוב אחר רשימת המוזמנים ומאשרי ההגעה בכל זמן נתון ולסווג את המוזמנים על פי קבוצות (משפחת החתןכלה, חברים, חברים לעבודה וכו’). והכי חשוב – לאחר האירוע – מאפשר הכלי מעקב אחר ההכנסות כולל פילוחים לפי האורחים.

סידור שולחנות
כבר לא צריך אקסל וסקיצות מתוחכמות. עם כלי סידור השולחנות רואים את כל המוזמנים לפי הקבוצות וניתן לגרור את שם המוזמן לשולחן המתאים, להזיז, לשנות ולעדכן ברגע. בכל שלב אפשר לראות תמונה של כמה שולחנות מלאים ועל מה צריך עוד לעבוד. בסוף אפשר גם להוציא לבעל האולם רשימות מסודרות של האורחים והמיקומים שלהם.

אשף השמלות
הדבר הראשון והאחרון שמעניין את הכלה הוא השמלה. זהו כלי חיפוש ידידותי למציאת השמלה המושלמת, הן מבחינת מראה והן מבחינת תקציב. מאפשר הכנסה של פרמטרים רבים וקבלת תוצאות המבוססות על שמלות הכלה של מיטב המעצבים. הכלי ידידותי למשתמש הופך את תהליך בחירת השמלה לפשוטה ומהנה.

שמעון כהן, מנכ"ל וואלה! מזל טוב: "וואלה! מזל טוב ייחודי בתחום אירועי השמחות שכן הוא מכסה את כל ענף האירועים בישראל. זהו כושר כיסוי חסר תקדים בישראל. כתוצאה מכך יכולת החשיפה שלנו הרבה יותר גבוהה ובהתאמה גם מאגר הלקוחות שלנו.וואלה! מזל טוב מציע לגולש אתר אחד שמלווה אותו מקביעת התאריך ועד לעדכון הסכום מהמעטפה של אחרון המוזמנים, והכל באמצעות כלים אינטראקטיביים פשוטים וידידותיים שהופכים את כל הטיפול באירוע מכאב ראש לחוויה. במהלך החודשים הקרובים נמשיך להציע עוד אפליקציות מיוחדות ובלעדיות ונהפוך את חווית ארגון אירוע השמחות לחכמה, יעילה ומהנה יותר מתמיד". אילן ישועה, מנכ"ל וואלה! מסר כי "הטראפיק הגבוה בוואלה! (70% מגילאי 25-34 גולשים בוואלה!) והניסיון העשיר של הקבוצה בכל תחומי האינטרנט (קניות, לוחות, אינדקסים, מדריכים, שירותי מידע ועוד) יחד עם הידע והתשתית הטכנולוגית שיש בחברה, יהפכו את וואלה! מזל טוב במהרה לאתר האירועים המוביל של ישראל".

נתוני שוק האירועים בישראל

  1. ענף האירועים בישראל מגלגל בשנה כ-4 מיליארד שקל.
  2. כ-40,000 זוגות מתחתנים בשנה.
  3. עלות חתונה ממוצעת הנה כ-100,000 שקל.
  4. הרוב המובהק של המתחתנים עושים זאת בעשור השלישי והרביעי לחייהם, והמאבק ביניהם צמוד: 50% מהנישאים הם מתחת לגיל 30, 45% בין 30 ל-40, ורק 5% מבוגרים יותר.
  5. מרבית הנשים מתחתנות בגילאי 20-24, לעומתן הגברים דוחים את הקץ לגילאי 25-29.
  6. בתל אביב, כצפוי, גיל המתחתנים הנו מאוחר יותר – כ-40% מהמתחתנים התל אביביים הם עד גיל 30 (גברים בממוצע בין 27-30 ונשים בממוצע בין 26- 23); וכ-40% נוספים מעל גיל 30 ועד גיל 40 לערך.
  7. רוב האולמות וגני האירועים בארץ מרוכזים באזור תל אביב והמרכז (29.1%) ובאזור חיפה והצפון (26.1%). הסיבה לכך היא שאזורים אלו משלבים בין אוכלוסיה צפופה ורבה יחד עם מעמד סוציו-אקונומי בינוני וגבוה, בהשוואה לירושלים והדרום.
  8. התקופה המבוקשת והיקרה ביותר לקיום חתונות היא החל מהחצית השנייה של חודש יולי ועד ס


עמוד זה נצפה: 532 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור