חיפוש באינדקס עסקים

מי ומי נכחו בתצוגת האופנה של רשת האופנה גולברי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 ספטמבר 2014

את ערב יום שני (ה 8.9) בילו שלל סלבס ארצנו, ידוענים, אושיות אופנה ומובילי דעת קהל  בתצוגת האופנה המסורתית של חברת גולברי, שנערכה בפני 4,500 מוזמנים בלבד, באמפיתיאטרון בקיסריה.

האירוע החל בקוקטייל אופנתי במתחם ה- VIP של המקום. עם סיומו, פתחה את התצוגה הפרזנטורית של גולברי, הכוכבת ההוליוודית איילת זורר, שהגיעה לארץ ל – 24 שעות בלבד, לרגל התצוגה, שלוותה על ידי הדי.גי המוביל סקאזי.

את הערב הנחתה הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה שירז טל, אשר הזמינה את זורר  לנאום קצר ומרגש, בו הודתה לחברת גולברי ואיחלה לכל עם ישראל שנה של שלום, שנה של שינוי ואופטימיות. בסיום הנאום המרגש פתחה זורר את התצוגה כשמיד אחריה עלתה הדוגמנית שלומית מלכה, המככבת לצידה בקמפיין ואחריהן החלו לעלות על הבמה 50 דוגמניות מובילות.

נטלי דדון הצליחה להלחיץ את צוות ההפקה, כאשר הגיעה בשעות הצהריים המוקדמות לחזרה מקדימה לתצוגה, עם פנס בעין ורגליים חבולות. דדון סיפרה שעברה תאונה כואבת עם האופניים ונאלצה לעבור מייקאובר רציני בכדי לעלות לבמה, כשאל מאחורי הקלעים הוקפץ מיד אמן האיפור מיקי בוגנים, לטפל בטרגדיה ולכסות את החבלות של נטלי, שתוכל לצעוד על המסלול וכך היה..!!!

בפינאלה של הערב: ההופעה המשותפת של שירי מיימון ושמעון בוסקילה, אשר הצליחו להרקיד את הקהל עד חצות.

הגיעו לצפות מקרוב בתצוגה: לינור שפר, שהגיעה מלווה יחד עם שתי חברות וסיפרה כי היא עוד מעכלת את חווית האח הגדול וכרגע מעדיפה להשאיר זאת מאחוריה, בצד השני של האמפי הגיע הזוג שלא נפרד לרגע מסיום התוכנית, קרין זלאיט ואלדד גל-עד – בין השלושה לא נרשמו חילופי מילים לאורך כל הערב. קרין שלא הפסיקה להישאל על ידי הסובבים על השמלה שלבשה וזו שיתפה שאת השמלה והעגילים, עיצבה לבדה במיוחד לערב הגדול של חברת גולברי. פאולינה אלברשטיין, שהגיעה מלווה בחברה טובה ומיד תפסה את קרין לשיחת "האח הגדול" – השתיים החליפו חוויות כשפאולינה ייעצה לקרין מניסיונה הקודם.
פנינה רוזנבלום שהגיעה יחד עם בעלה – השניים התיישבו מיד בשורה הראשונה מכיוון שפנינה כל כך חיכתה להופעה של שירי מיימון ושמעון בוסקילה, מור סילבר, שהגיעה צמודה לבן זוגה ואדים, אתו היא מתחזקת זוגיות יציבה ופוטוגנית, דנה גרוצקי ההריונית שתיזזה כל הערב מעצם היותה מנחה וגם אורחת, דפנה שחר שהגיעה עם בעלה והייתה צמודה לטלפון למקרה ותוקפץ חזרה הביתה לתינוקת הקטנה שלה, רווית אסף שהגיעה עם בעלה וכמובן עם הסטייליסטית הצמודה, אמירה בוזגלו שהגיעה ממש לקראת סוף הערב ישירות מבית החולים ברזילי, הרגיעה את הסובבים שנבהלו וסיפרה שהיא מצלמת שם תוכנית מוסיקה חדשה, אירית רחמים שהגיעה עם חברות להירגע וליהנות מהתקופה העמוסה והשורדת הוותיקה מירית וקנין ששיתפה שהיא מאוד מחכה ומתרגשת לקראת חתונתה הקרובה.

עוד הגיעו לצפות: יאנה גור שהגיע עם בן זוגה, שביט ויזל, נועם פרוסט, אניה מרטירובוס, אלכסה, חיים זנאי ורעייתו רוני חן, חני נחמיאס עם חברתה הטובה עירית ענבי, המעצבת גלית לוי, מיכל זוארץ, לימור גולדשטיין, ננסי ברנדס ורעייתו צ’רסלה , בטי רוקוואי, הילה זיסמן מהריאלטי "סוף העולם", קיי לונג ניצה שאול, גלית פרבר ועוד.

צילום אסף לב/אלעד גוטמן



עמוד זה נצפה: 404 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור