דוגמניות העבר על המסלול

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 פברואר 2012

נטלי דדון והנרי - דוגמניות העבר על המסלול. צילום: ניר פקין.כ-350 מוזמנים בניהם: מובילי דעת קהל, בכירי ענף האופנה ושלל סלבס, הגיעו הבוקר (23.02.2012) לתצוגת האופנה של חברת גולברי שערכה אירוע מחווה לדוגמניות העבר של ישראל.

על המסלול עלו לצד הדוגמניות הצעירות, דוגמניות העבר שנחשבו בשנות ה-60 ועד שנות ה-90 כדוגמניות על, ביניהן: ענת כרם, דורית ילינק, דנה וקסלר, מיכל אקסלרוד, אלונה פרידמן, חני פרי, פנינה רוזנבלום, דורית פרקש, חגית רון ואיבונה קרוגלייאק, אשר חשפו את קולקציית אביב-קיץ 2012 של רשת גולברי.

הטופ מודלס הותיקות נראו מתורגלות מתמיד, כנראה שלדגמן זה ממש כמו לרכוב על אופניים. דוגמניות העבר שהיו רגילות לתצוגות וצילומים הפגינו בחזרות מקצועיות טוטאלית ואף נתנו טיפים לדוגמניות המתחילות.

פנינה רוזנבלום הגיעה באיחור קל להכנות של האיפור והשיער מאחורי הקלעים ונחתה ישר לזרועותיו של מיקי בוגנים.

בין הסלבריטאיות שבאמת יודעות להעריך אופנה והשכימו אור על מנת להיות נוכחות באירוע בלטו: מירה עוואד, קארין כהן שהגיעה עם הצמוד טל אהרון, ליהיא גרינר, בוגרות הישרדות VIP נטלי דדון ומיכל זוארץ, עמנואל הורי, רוית אסף, בת אל ארנון יחד עם צורי מסיקה.

עוד נצפו נהנות מהתצוגה: אירית רחמים, דנה רון צמודה ליריב נתי, נופר מור וגלית לוי. גם פליטות תוכניות ריאליטי נכחו ביניהן: אוסי וכרמית מהמרוץ למיליון ושרית גומז מהתוכנית שלוש.

דנה רון - דוגמניות העבר על המסלול. צילום: ניר פקין.  אירית רחמים - דוגמניות העבר על המסלול. צילום: ניר פקין.

אוסי וכרמית - דוגמניות העבר על המסלול. צילום: ניר פקין.  ענת עצמון - דוגמניות העבר על המסלול. צילום: ניר פקין.

ליהיא גרינר - דוגמניות העבר על המסלול. צילום: ניר פקין.  קארין כהן - דוגמניות העבר על המסלול. צילום: ניר פקין.

דוגמניות העבר על המסלול. צילום: ניר פקין.



עמוד זה נצפה: 928 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור




חיפוש באינדקס עסקים