חיפוש באינדקס עסקים

סדנת סטיילינג לילדי הסלבס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 אפריל 2012

לירון זהבי - סדנת סטיילינג לילדי הסלבס. צילום: לם ווליץ.מגה סלבס, מובילי דעת קהל וכוכבים, ניצלו את תחילתה של חופשת הפסח לבילוי משפחתי עם הילדים והגיעו יחד עימם, ביום חמישי האחרון (29.03.2012) לחגיגות יום ההולדת שנתיים לרשת האופנה הבינלאומית לילדים, EPK, שנערכו במתחם VIP סגור בצמוד לחנות בקניון ארנה בהרצליה.

יום ההולדת כלל קוקטייל חגיגי, השקה של הקולקציה החדשה ומסיבת סטיילינג גדולה בליווי אישי של הסטייליסטית ליאת אשורי אשר יצרה עם ילדי הסלבס השראות למגמות אופנה בשיתוף עם חוברות הסטיילינג הפופולאריות "TOP MODEL".

אשורי הסתובבה בן הילדות ואף גילתה כי לא מעט "בנות של.." עושות לעצמן ביום יום סטייליניג אישי מארון הפרטי ואף יכולות לתת לה כמה טיפים חדשים שטרם ידעה.

הגיעו עם ילדיהם:

השדרנית איריס קול בליווי בתה בת ה-10, הרקדנית אסתי זקהיים עם שתי בנותיה בנות ה-6 וחצי שהגיעה היישר מחזרות לרוקדים עם כוכבים, אביבה טלקר עם הילדים שלה ושל בן זוגה, אביטל דיקר עם שתי בנותיה, גלית פרבר עם בתה בת ה-7, מיכל צפיר ובנותיה, אשתו של קובי פרץ ענבל עם בנה, מיקה קרני ושלושת הבנות.

גם עקיבא וענהאל פליטי המרוץ למיליון גלית פרבר - סדנת סטיילינג לילדי הסלבס. צילום: לם ווליץ.הגיעו עם יהלי בת השנה שהתחדשה בבגדים חדשים לקראת החג, הסטייליסטית תמר מרקוביץ עם שתי בנותיה שנראה כי התאוששה יפה מהפרידה אך לא ממש לקחה חלק בפעילות, כי לא הרגישה צורך, עידית שריג עם בתה בת ה-3 ועוד..

באיחור אופנתי הגיעה מיכל אמדורסקי עם המטפלת והבנות, ההריונית שרון איילון עם בתה, רונית יודקביץ עם בנה, יוצאת האח הגדול לירון זהבי ובתה, רווית אסף ובתה, ניקול הלפרין עם בתה ובנה ועוד..

כמנת פרידה קיבלו הילדים תיק אופנתי לקיץ מתנת רשת EPK ומגוון רחב של חוברות סטייליניג צבעוניות ומדליקות של חברת TOP MODEL, איתן יכולו לשבת ולהמשיך לעשות השראות גם בבית.

מיכל אמדורסקי ואיריס קול - סדנת סטיילינג לילדי הסלבס. צילום: לם ווליץ.

נתי קלוגר - סדנת סטיילינג לילדי הסלבס. צילום: לם ווליץ.  ליאת אשורי - סדנת סטיילינג לילדי הסלבס. צילום: לם ווליץ.

מיכל אמדורסקי ומיכל צפיר - סדנת סטיילינג לילדי הסלבס. צילום: לם ווליץ.   אסתי זקהיים - סדנת סטיילינג לילדי הסלבס. צילום: לם ווליץ.

אביטל דיקר - סדנת סטיילינג לילדי הסלבס. צילום: לם ווליץ.  שרון איילון - סדנת סטיילינג לילדי הסלבס. צילום: לם ווליץ.



עמוד זה נצפה: 520 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור