חיפוש באינדקס עסקים

אנה מיכאלובה לקארין גל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 מרץ 2012

אנה מיכאלובה לקארין גלכ-60 מעצבי שיער מרחבי הארץ הגיעו ליהנות וללמוד ממעצבת השיער המוכשרת אנה מיכאלובה הידועה בעיצוב שיער מדויק ותסרוקות עכשוויות ואופנתיות.

לכל אורך הסמינר בחרה אנה לעבוד עם ספריי מגניפייד ווליום של CHI אותו לא הפסיקה לשבח לאורך כל ההופעות: "לא דביק, ריח נעים, ניתן לסירוק, מתייבש בקלות וממש טוב ונעים לעבוד איתו. ספריי העונה על כל הדרישות שמעצב שיער מחפש" סיפרה אנה.

את הסמינר הנחה גבי וינשטיין מנהלה המקצועי של חברת קארין גל CHI המפיצה הבלעדית של מותג הבריאות CHI בארץ, על הבמה התקיימו הופעות מעשיות בהשתתפות מעצבי שיער מובילים ומוכשרים.

מעצבת השיער מוניק מנתניה ביצעה את החלקת המשי הידועה של CHI והתוצאה הייתה מרהיבה. אחריה עלו לבמה מעצבי השיער המובילים באילת סמי וניקול קוט הידועים בניסיונם הרב בהופעות ואירועי ענק כגון הארווזיון אשר ביצעו תספורות וצבעים, באמצעות צבעי המשי של CHI ללא אמוניה עם שלל אפקטים מיוחדים של "אינפרא היי ליפט" אשר מבהירים גם שיער צבוע ומעניקים הרמוניה זוהרת.

בסיום הסמינר המוצלח שהכיל מקצועיות רבה ושילוב של יופי ובריאות הוענקו לכל המשתתפים תעודת השתתפות ודיסק עם העבודות של אנה מיכאלובה. אסף קוסטין וקארין גל CHI גאים על שת"פ והצלחתו של ארוע השיער המקדם את המקצועיות בתחום השיער הדוגל במוצרים ללא חומרים כימיים מסכנים, ומבטיחים ליצור אירועים לכל אלו שעדיין לא נהנו מהחוויה.

אנה מיכאלובה לקארין גל
אנה מיכאלובה לקארין גל



עמוד זה נצפה: 572 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור