חיפוש באינדקס עסקים

מיקס או מאטץ’?

פורסם מאת: בתאריך: 2 ינואר 2014

לימור הלפגוט יועצת תוכן בחברת האיפור המקצועי איל מקיאג’ בדקה עבורנו את אחד הטרנדים הבולטים:
אולי אתן חושבות שלהתאים שפתון ללק זה מיושן, המראה הזה התחיל להיות לוהט בשנות החמישים וכבר מזמן אינו מאסט. אז תחשבו שוב – אם ראינו את זה על כוכבות כמו ריהאנה ולאנה דל ריי כמו גם בשבועות האופנה – אז גם אנחנו יכולות!
התחלנו לראות על המסלולים הרבה אדום רטרו בגוון תואם של שפתיים וציפורניים, וזה משהו שאנחנו תמיד אוהבות. אבל המראה הזה מקבל טוויסט עם גוונים מודרנים של פוקסיה, בז’ ואפילו גוונים של סגולים שמצוותים יחד.

נשים רבות עובדות קשה כדי ליצור לוק מתוקתק ומתואם מכף רגל עד הראש, בעוד שאחרות אוהבות לערבב ולשחק עם הגוונים. אבל עד כמה ההתאמה תהיה מדויקת יהיה תלוי גם במה בחרת ללבוש. אם את בג’ינס, את יכולה ללבוש כל צבע שפתון ולק. אבל אם את במראה דרמטי יותר של ערב יכול להיות שתצטרכי להתחשב גם בצבע השמלה שלך לפני שאת מתאימה את צבע השפתון ללק.

השפתון והלק הנכונים יעזרו לתת את הטאץ’ הסופי ללוק, אבל כדי שזה יעבוד חשוב לברר אילו גוונים מתאימים לגוון העור שלך ואף להתאים את הלוק לעונה שעבורה את מתלבשת. אם יש לך עור בהיר, תראי טוב עם צבעי ניוד, ורודים, גוונים שקופים וצבעי פסטל בהירים כמו כחול ולבנדר. לקבלת מראה דרמטי יותר, את יכולה מידי פעם לבחור צבע כהה שיהווה ניגוד לצבע העור הבהיר שלך.

אם יש לך עור בגוון זית, תראי טוב בגווני לקים ושפתונים עם זהב, כתום, אדום או גוונים חומים עשירים בעלי בסיס צהבהב. הימנעי מגוונים בעלי בסיס כחול. גם גווני פירות יער, שוקולד ויין נראים נהדר על עור כהה.

ככלל ללוק השפתון והלק התואם, ודאי שאת שומרת על שני גוונים מאותה משפחת צבעים, בין אם שניהם חמים או קרים. אין צורך בהתאמה מדויקת של צבע השפתון ללק, קשת הגוונים השונה של צבעי האדמה למשל, עובדים מעולה יחד והצבעים האלה נראים מדהים עם מלתחה של סתיו וחורף שמורכבת מזמש, צמר וטוויד.
 

 כלל נוסף הוא שהשפתיים, הציפורניים, הבגד והצלליות שלך אף פעם לא יהיו כולם באותו הצבע. לקבלת מראה אלגנטי רצוי לתאם את הגוונים בזוגות. החוכמה היא לא לבחור בגוונים התואמים את הבגד שלנו ובמקום זה לבחור צבע מנוגד. גוון בהיר או כהה יותר יוצר אפקט "אומברה" וזוהי דרך טרנדית ועכשווית ללבוש את הלוק.

הסטייל האישי שלך משחק תפקיד חשוב בבחירות השפתון והלק. תבחרי צבעים שמתאימים לאישיות שלך. אם את נוטה להיות שמרנית עם אישיות ביישנית מן הסתם לא תרגישי בנוח עם לק בגוון צהוב שמש או וורוד זוהר שמושכים תשומת לב .אם את אוהבת לבלוט לא תבחרי בגוון מאופק ובגלוס שקוף. אם את אוהבת את הרעיון של צבע נועז, אבל עדיין מרגישה שזה יותר מידי בשבילך, הפשרה עבורך יכולה להיות צבעי הסתיו העמוקים והחמים שיופיעו כגלוס שקוף על השפתיים כאשר הצבע המלא יופיע רק על הציפורניים.

ויש גם באמצע – אם את מעדיפה מראה טבעי, אבל עדיין רוצה טאצ’ של צבע כדי להאיר את עור הסתיו החיוור, שפתון בצבע קורל אפרסקי וצבע לק תואם יעשו את העבודה. זוהי דרך נחמדה  להוסיף קצת צבע לבגדי החורף.
גם אם את בדרך כלל לא חסידה של התאמת גוון השפתון והציפורניים, את יכולה ללבוש את הלוק הזה בגוונים שנראים נהדר על כולן ולא משנה באיזו עונה. נסי לקים בגווני ניוד או פרנצ’ מניקור עם שפתון תואם בצבעי בז’ ניטרליים. שניהם מתוחכמים, עדינים וזהו לוק שאף פעם לא נראה מוגזם.
 

צלמים: רון קדמי
          כפיר זיו
          גלעד וגיא



עמוד זה נצפה: 386 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור