חיפוש באינדקס עסקים

מייבש שיער מקצועי מבית אמיקה

פורסם מאת: בתאריך: 1 מאי 2014

 עד היום היה נפוץ בתעשיית מייבשי השיער המקצועיים לעבוד עם מכולל יונים שלילים בלבד בכדי לסגור את קוטיקולות השיער ( קסקסי השיערה )   מכולל יונים זה מעביר גלי אינפרה אדום לקוטיקולות השיער ועל ידיי  זה מבצע את סגירת הקוטיקולה . במהלך יבוש השיער בחום נוצרים אדים בעכבות חימום המים בשיער , תהליך זה קיים ברוב מייבשי השיער הקונבנציונליים המייצרים אדים בתוך השערה . אדים אילו הופכים לקיטור ומנסים לברוח החוצה מתוח השערה ועל ידי זה פוגעים ומחלישים את השערה, פוגיע במבנה של השערה גורמת לפיצול השער ולנזק רב.

חברת AMIKA  פתחה את וסת היונים החיוביים / שליליים . שמאפשר לבחור את מצב הקוטיקולה. מה שפתח דלת חדשה לשליטה על איכויות מייבשי השיער . זה כבר לא רק מכשיר שמוציא חום ליבוש השיער . אלה מכשיר לטיפולי שיער מתקדמים . מייבש POWER CLOUD   של AMIKA  , בנוי בטכנולוגיה חדישה בעל אלמנטים של חימום קרמי, המייצר  חום אינפרה אדום מרוחק (חום בריא)  המחמם מתוך השערה כלפי חוץ . ולא כמו רוב מייבשי השיער הקונבנציונליים  שמחממים את השכבה החיצונית של השיער . בעל  מנוע AC  2000W זרם ישיר . אשר מאפשר חום יציב אחיד חזק ובריא לעיבוד השיער .
פונקציות יבוש – קר / חם/ וחום גבוה
amika_PowerCloudRepair+Style_MidnightBlack_and OB

איך עובד מייבש השיער " POWER CLOUD " מבית  AMIKA ?
 
לטיפוח השיער : שימוש  במסכות / אמפולות ….
חופפים את השיער . לאחר מכן מחדירים את המסכה /אמפולה . לאחר המתנה של כ 3 דקות מתחילים את ייבש שיער בעזרת POWER CLOUD  במצב  (+) על מנת לפותח את קוטיקולות השיער , מיבשים את השיער עם המסכה/אמפולה על  השיער, פעולה זאת מאפשר  לפורמולות לחדור פנימה עמוק יותר  ולהעניק תוצאה  מכסימלית  לטיפולי  המסכה/ אמפולה . לאחר יבוש  קצר של השיער נשטוף את המסכה/ אמפולה מהשיער  . 
 
החלקות שיער : ברוב ההחלקות בין אם יפניות לברזיליות צרפתיות או קרטין רצוי לייבש את השיער בצורה מוחלטת לפני עבודה עם מחליק השיער, וכך להגיע לתוצאות טובות . מחליק השיער הוא זה שסגור את קוטיקולות השיער ואת גשרי הגופרית של השיער  בזמן ההחלקה וכך  קובע את השיער כחלק .
ברוב מייבשי השיער הקונבנציונליים  ישנם מכולל יונים שלילים אשר סוגר את קוטיקולות השיער בזמן הייבוש  ומקבע את השיער עוד לפני עיבוד השיער עם המחליק . וזה גורם לתוצאה לוקה בחסר .
במייבש השיער POWER CLOUD של AMIKA אנו נעבוד על מצב (+)  יונים חיוביים שבו אנו נשאיר את קוטיקולות השיער במצב פתוח בזמין הייבוש ולאפשר למחליק השיער לסגור את הקוטיקולות ולקבע את השיער כמצב חלק  וכך נקבל תוצאה טובה יותר של החלקה  . 
 
עיצוב ועיבוד השיער : בזמן ייבוש השיער אנו נעבוד במצב יונים חיוביים (+) נייבש את השיער נשחרר את אדים של  המים מבלי לפגוע או להזיק לשיער . לאחר הייבוש שהשיער יבש נעבור לעבוד במצב יונים שליליים (-)  לסגירת קוטיקולות השיער . פעולה זאת תסגור את קוטיקולות השיער . תאפשר לנו עיבוד ללא חשמל סטטי (פריז ). רך ונעים למגה . ועמיד בפני חדירת לחות ונזקי היום יום. 
 


עמוד זה נצפה: 565 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור