חיפוש באינדקס עסקים

מטפחת ראש – אבי מלכה לשוורצקופף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 אוגוסט 2009

 

 

מעצב השיער ואמן תסרוקות הכלה, אבי מלכה לשוורצקופף, מציג מראה שיער קלאסי לקראת עונת סתיו 2009.
תמונותיהן של אודרי הפבורן, ז’קלין קנדי, מרלין מונרו, סופיה לורן בשלל מטפחות ראש אופנתיות שעטו עליהן,מטפחת ראש - אבי מלכה לשוורצקופף הפכו לשם דבר בעולם האופנה ומסתבר שמטפחת ראש אינה רק עניין של העשרת היופי הנשי, אלא אף כבוד לכל דת באשר היא.
בתחילת ההיסטוריה בת ימינו היה זה בשימוש של נשים מבוגרות שרצו להגנה מפני הרוח, השמש או האבק שעלה בדרכי הלא סלולות, אולם אט אט הפכה מטפחת הראש לאייקון אופנה ראשן במעלה.
מפיסת רקמה עדינה הצמודה בסיכה נטולת חן על הראש, שידרגה עצמה המטפחת לפיסת בד עיצובים מיוחדים, הדפסים עדכניים, מיני בדים שונים שהשתלבו וצמחו ביחד עם אופנת בוקר וצהריים ויצרו מראה מודרני ועכשווי.
מאחר מהמטפחות נועדו בעיקר לקיץ, כמעט ואין תצוגת אופנה או צילום קמפיין שהמטפחת לא נוטלת בו חלק. המטפחת משווה מראה נשי, עדין, עוטף, רך למגע שמכסה טפח ומגלה טפחיים אם זה בשילוב בתסרוקת, או בשילוב פרטי לבוש שמתאים לקו הכללי שמשודר כלפי חוץ.
חנויות רבות באירופה מתמחות בממכר מטפחות והן הפכו לתחביב נפוץ. בישראל או בעיקר באזורים בהם מתגוררות נשים דתיות, המטפחת נועדה לא רק ליופי אלא גם לכיסוי ראש מחמת צניעות. רבות הן הנשים שמעדיפות ללכת עם מטפחות בשלל צבעים מאשר עם פאה נוכרית ועם הדרישה מגיע החידוש וחנויות אלה הן ראש החץ להטבעת קו האופנה בסוגית מטפחות הראש.

 

 



עמוד זה נצפה: 399 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור