חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פריז מציג צבע שיער אדום לקיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 2 יוני 2013

השמש זורחת ושוטפת לנו את כל העיר בגוונים חמים ואנחנו באים יחד איתה בהתראת "צבע אדום" , הפעם סקסי מתמיד, זוהר במיוחד, ושוטף כמעט כל אחת בגוון חושני, מלא, עוטף, מאיר וקייצי .

הוליווד כבר שנים יודעת, שאם את רוצה לבלוט, להיות מיוחדת או להעיר את הצופים והמעריצים שלך תעיזי ותצבעי את שיערך לאדום . מ-ריאהנה שהביאה עלינו לטובה את הבשורה האדומה גם לשחומות העור  ועד סקארלט גוהנסון עם העור החיוור פורצלן  כולן היו, עדין או יהיו אדומות שיער .

הקיץ הזה , ממש בימים אלו, טרנד האדום משתלט על הבנות הכי שיקיות בארץ ובעולם . אז אם חלמת על הצבע אז הזמן הנכון לקיץ 2013.

אז למי כדאי לצבוע לאדום ?
כל אישה בעלת עור חיוור שרוצה להכניס צבע מבלי להתאמץ , בנות שזופות שרוצות לבוא בטרנד הכי לוהט ובחורות שחומות שבא להן לבוא בקטע סקסי במיוחד . כולכן מוזמנות לצבוע לאדום .
הצבע האדום יש בו חיות בלתי פוסקת, הוא אחד הצבעים הבודדים שעל כל שלל צבעיו הוא עטיר ברק ומעניק אפקט מראה ייחודי לו. יש בו אופנתיות והוא מלא בסטייל. האדום הוא טיים לס  והוא תמיד מספר סיפור אלגנטי מבלי שתצטרכי להתאמץ .

אז איך תבחרי את האדום שהכי מתאים לשיערך ? 
אם שיערך צבוע בגוון כהה או שהוא בטבעי שלו כהה, בחרי בגוון אדום עם נטייה של סגלגל מכיוון שיש לו עומק יותר , הוא אדום כהה יותר ויתאים את עצמו לצבע השיער שלך . אבל אם שיערך צבוע בבהיר או בטבעי שלו הוא חום בינוני עד בהיר בחרי בגוון של אדום בהיר , אדום מוזהב או אדום כתמתם.

אחד היתרונות הבולטים ביותר, תרתי משמע, של צביעה לצבע אדום הוא אפקט ה"עיניים הבהירות". אם יש לך עיניים כחולות או ירוקות העיניים הן יקבלו מעטפת מצויינת שתבליט לך את העיניים יותר מכל צבע אחר. ואם העיניים שלך חומות וכיוון שהאדום הוא הצבע המנוגד לירוק, כל שביב של ירוק מתוך צבע עינייך מיד יצוץ החוצה ועינייך יראו ירוקות יותר ובהירות יותר . 

הגוון האדום נוטה "לברוח" יחסית מהר לצבעים האחרים ולכן, מומלץ לחזור על צביעת השיער אחת לחודש וזאת בכדי לשמור על הזוהר והברק של הצבע . לא בהכרח חייבים לחפוף עם כל מקלחת, ניתן גם לשטוף את השיער עם מים ולהשתמש במעט מרכך להחזרת הריח הנעים והרעננות לשיערך, חפיפות מרובות עלולות לזרז את "בריחת" הפיגמנטים האדומים.

שיער אדום בשילוב של שפתון או גלוס מלא ברק , מסקרה ושימלה קייצית קלילה ותראי עובד. צבע האדום בשיערך יעבוד בשבילך , בזמן שאת משתזפת לך בים .

תעיזי, תפרצי גבולות, תגשימי חלומות . תצבעי לאדום .
נשים שלא מומלץ להן לצבוע אלו, בעלות גוון עור ורדרד או אדמדם ובנות שנוטות להסמקה מהירה אם בנות מסוג זה יצבעו לאדום הן עלולות להראות כמו עגבניה . 

וכמובן נשים שצובעות בשחור או חום שחור, אם צבעת לאחד מהצבעים האלה, צביעה לאדום לא תעזור כיוון שהאדום לא יוכל להתבטאות בצורה טובה.

לוריאל פריז מציג צבע שיער אדום לקיץ 2013
את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.
הגוון האדום נחשב מאז ומתמיד לצבע הקשור במיניות, יצריות וחושניות ואישה בעלת שיער בגווני אדום עזים  משדרת עוצמה, ביטחון וסקס אפיל.
"לוריאל פריז" מחזירה את החושניות לצבע השיער ומשיק את גווני Daring  Reds בסדרת צבעי שיער ביתיים פאריה פרפרנס, המעניקים לשיער מראה לוהט וכובש.

סדרת צבעי השיער הביתיים פרפרנס מיועדת לנשים, הרוצות צבע שיער איכותי, מתוחכם ועדכני המבטא את אישיותן.

פרפרנס Daring Reds– פורמולה ייחודית וחדשנית
סדרת פריה פרפרנס מבוססת על הנוסחה המקורית הרשומה כפטנט של לוריאל-פריז. הפורמולה מורכבת ממולקולות צבע זעירות (פיגמנט צבע) החודרות לשערה, מתחברות והופכות בתוכה למולקולות גדולות רב ממדיות, הנשארות יציבות בתוך השערה.
התוצאה: צבע השיער שומר על יופיו וזוהרו, אינו דוהה ונשאר מבריק לאורך זמן.

הערכה החדשה מבוססת על טכנולוגיה המונעת את דהיית הפיגמנטים, המעניקים לשיער האדום את צבעו החד, הברק והזוהר יוצא הדופן.

לוריאל פריז מציג צבע שיער אדום לקיץ 2013

ערכת Feria Preference מכילה מסכת טיפוח והגנה לשיער לשימוש רב פעמי ( עד 5 טיפולים). המסכה שומרת על השיער, מטפחת אותו ומשמרת את חדות הצבע והברק עד לצביעה הבאה.

יחד עם שלושת גווני Daring Reds החדשים שנוספו לה, סדרת Preference של "לוריאל פריז" מעניקה 20 גוונים מרהיבים לבחירה ומאפשרת לנשים, מנוחות הבית, לבטא את עצמן באופן הייחודי רק להן.

3 גווני האדום החדשים בסדרת Feria Preference :

  • מס’ 7.4 – בלונד נחושתי
  • מס’ 5.54 – חום מהגוני נחושתי
  • מס’ 6.66 – אדום אינטנסיבי לוהט

ערכת פרפרנס מעניקה ללקוחה חווית צביעה נעימה ומפנקת:

  • פורמולה ייחודית של צבע שיער במרקם קרם נוח למריחת הצבע
  • מסיכה טיפולית לשמירת ברק הצבע עד 5 שבועות.
  • כפפות צביעה מקצועיות באיכות גבוהה למריחה טובה ומדויקת יותר של הצבע על השיער.
  • הוראות צביעה מפורטות וברורות.

תכולת ערכת פרפרנס:

  • קרם מפתח: 60 מ"ל
  •  בקבוק צבע בקרם: 60 מ"ל
  •  מסכה לשיער- 44 מ"ל
  •  זוג כפפות

 



עמוד זה נצפה: 663 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור