חיפוש באינדקס עסקים

קארין גל CHI TOUR טבריה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2011

קארין גל CHI TOUR טבריהאמש במוצאי חג האהבה, נאספו כ-150 מעצבי שיער לארוחה רומנטית בבית מלון בטבריה כחלק מאירועי CHI-TOUR הנערכים ע"י חברת קארין גל ברחבי ארץ.

המפגש בטבריה, הראשון בסדרת מפגשים ברחבי הארץ, היה אירוע מושקע אשר כלל תצוגה חיה על הבמה של החלקת משי CHI ונפתח בדברי ברכה על ידי הבעלים של חברת קארין גל, מר גד מנור שברך את המשתתפים וחזר על המוטו המוביל את חזון החברה – חינוך, חינוך, חינוך.

חברת קארין גל המשווקת את מוצרי המותג האמריקאי CHI עומדת מאחורי חזון החינוך שלה והקימה מערך הדרכה מקצועי ומסור שמבקר ופוקד את כל מעצבי השיער בארץ. מלבד זאת מקפידה חברת קארין גל להפיק אירועים ומפגשים למעצבי השיער מדי מספר שבועות כדי להעניק ידע מקצועי והיכרות עם ליין המוצרים הרחב שלהם.

כיום, נמצאת חברת קארין גל בתהליך החדרה והטמעה של המותג CHI לשוק המקצועי בארץ. תהליך שיטתי של הדרכה ולווי מעצבי השיער על ידי צוות מדריכים מקצועי שהוכשר לתפקיד על ידי החברה.

את הערב ניהל מר גבי וינשטיין, מנהל ההדרכה הארצי של החברה. במהלך הערב נערכה תצוגת שיער ושמלות כלה של מעצבת השיער ורד מטבריה שהציגה את קו העיצוב הייחודי והמרהיב שלה לעונת אביב קיץ 2011.

הפתעת הערב הייתה הופעתם של הצמד ORENORKOBI בתצוגת גזירות מדהימה שמערכה על הבמה. המופע הסוחף הציג קווי גזירה חדשניים לעונת אביב קיץ 2011 המתקרבת.

תודתנו נתונה למר ישי גר, מנכ"ל החברה הנמרץ, על האירוח הנפלא ולצוות העובדים המסור שפינקו את האורחים באירוע. מעצבי השיער שנכחו באירוע פונקו בארוחת ערב עשירה ומגוון מבצעים על מוצרי החברה.

קארין גל CHI TOUR טבריה  קארין גל CHI TOUR טבריה
קארין גל CHI TOUR טבריה



עמוד זה נצפה: 487 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור