חיפוש באינדקס עסקים

הדוגמנית ג’ולי לוי מציגה את טרנד התסרוקות הגבוהות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 ספטמבר 2008

אורך השיער, מרקמו ומבנה הפנים מהווים את הפקטורים שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב תסרוקת, מסביר מעצב השיער ניסים פרץ מתל אביב.
הדוגמנית ג’ולי לוי מציגה את טרנד התסרוקות הגבוהותבעבר מקובל היה לאסוף את השיער וליצור מראה אסוף ולאחר מכן מוסיפים תוספת שיער או קישוט נוצץ להשלמת המראה החגיגי. לאחרונה אופנת השיער משנה צורה והנטייה היא לבחור במראות טבעיים ומשוחררים יותר מבעבר.
עונת חורף 2008/9 תחשוף מראות חגיגיים ומעט תיאטרליים וססגוניים כאשר עיצוב השיער מהווה חלק חשוב ובלתי נפרד מסך ההופעה החיצונית.
תשומת לב רבה והשקעה נכבדת נדרשים ליצירת מראה יוקרתי מעניין ובעיקר שיהיה מפתיע והשילובים כמעט אינסופיים כאשר מדובר על עיצוב שיער.
בכל מקרה בו תבחרי סגנון עיצוב מסוים לשיערך, חשוב שתדעי כי ניתן לשלב ובעיקר לשדרג את הבחירה על ידי תוספות ספציפיות שניתנות לחיבור ולהצמדה על השיער הטבעי. כיום קיימים אביזרים מושקעים במיוחד המאפשרים להציע יותר גיוון.
תסרוקות גבוהות יהוו הסגנון השולט העונה כאשר הכוונה היא ליצור רושם ראשוני עז עם כל המשתמע מכך. רומנטיקה מבוססת על מראה מעט מרושל, משתפך כאשר השיער מצד אחד מעוצב ומאובזר ומהצד השני נותר משוחרר בתנועתו הטבעית. השיער בחלק האחורי נותר פזור על הכתפיים, במצב משוחרר וחופשי. ההתייחסות שלי בעת בחירת הסגנון לעיצוב מבוססת על הנתונים הקיימים מבחינת מבנה הפנים, אורך השיער וסגנון הלבוש – השמלה ברוב המקרים.
למעשה כל החלק העליון עד לכתפיים נחשב ליחידה אחת והאזור כולו הופך לחגיגי יותר בשילוב של תכשיט, איפור ואביזרים אופנתיים המשולבים כתוספת".
את טרנד התסרוקות הגבוהות מציגה הדוגמנית ג’ולי לוי, בה בחרתי לאחר שכיהנה כפרזנטורית של מופע השיער "כולן מנצחות".
עיצוב שיער: ניסים פרץ.
דוגמנית: ג’ולי לוי (בראש מודלס).
צילום: שרון בק.


עמוד זה נצפה: 451 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור