חיפוש באינדקס עסקים

מותגי משקפי היוקרה של DIOR, Max Mara, Valentino, Marc Jacobs, Boss

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 ינואר 2009

רוני שטוייר, מנכ"ל חברת א.שטוייר בע"מ
יבואנית המשקפיים המובילה בישראל בתחום מותגי היוקרה,
נציגה בלעדית של מותגי משקפי היוקרה של DIOR, Max Mara, Valentino, Marc Jacobs, Boss ועוד, הודיע היום על קבלת הזיכיון הבלעדי ליבוא, שיווק והפצה של מותגי יוקרה חדשים המוצגים לראשונה בישראל:
משקפי היוקרה של מותגי העל בלנסיאגה,
ג’ון ריצ’מונד ומוסקינו.
החדרת המותגים החדשים נעשית בהשקעה שיווקית כוללת של 250,000 $
רוני שטוייר, מנכ"ל א.שטוייר בע"מ אמר עם כניסת המותג החדש כי "דווקא בזמנים אלו אנו, בחברת א.שטוייר בע"מ, מאמינים בהרחבת הפעילות העסקית וביסוס מעמד החברה כמובילת שוק משקפי היוקרה בישראל. מעמדם בישראל של מותגי היוקרה העולמיים הולך ומתחזק מדי שנה כחלק מהמגמה העולמית."
רוני שטוייר הוסיף כי, "לאחר יותר מ- 50 שנות ייבוא שיווק והפצה של מותגי האופטיקה היוקרתיים בעולם חברת א. שטוייר ממשיכה לבסס את  מעמדה כיבואנית הפרטית הגדולה ביותר בתחום האופטיקה בישראל אשר מחזור המכירות שלה מהווה כ- 35% משוק מותגי האופטיקה היוקרתיים".
מותגי היוקרה המיוצגים על חברת א.שטוייר בע"מ,
מיוצרים על ידי חברת ספילו SAFILO האיטלקית, הנחשבת לאחת החברות הגדולות בעולם לייצור משקפי יוקרה איכותיות, בעלת מחזור מכירות של כ- 1.4 מיליארד יורו בשנה וכמו כן חברת Allison האיטלקית ,  חברת האופטיקה השלישית בגודלה בעולם, חברה ותיקה ומוכרת המייצרת את המותגים ויויאן ווסטווד, מיסוני, דאנהיל ועוד.
על המותגים החדשים של חברת א.שטוייר בע"מ:
על בית האופנה Balenciaga: משקפי היוקרה של בית האופנה הספרדי שנוסד ב-1914 ע"י המעצב האגדי קריסטובל בלנסיאגה. כיום מכהן כמעצב הבית של המותג ניקולא גסקייר. שנחשב לאחד מ-3 המעצבים המשפיעים בעולם (לצד אלבר אלבז ומארק ג’ייקובס). דגמי המותג בלנסייגה יוקרתיים וייחודיים בעיצובם. מותג זה מיוצר על ידי חברת ספילו איטליה, ומוצג כעת לראשונה בישראל.
על מעצב העל John Ricmond: מעצב בריטי נחשב וחביב סלבס שמלביש בין השאר את מדונה, מיק ג’אגר ואנני לנוקס. דגמי המשקפיים שלו מתאפיינים בשיק בריטי מתוחכם ומאופק. מותג זה מיוצר על ידי חברת אליסון איטליה, ומוצג כעת לראשונה בישראל.
על בית האופנה Moschino: מותג אופנה איטלקי שנוסד ב-1983 ע"י פרנקו מוסקינו המנוח ומנוהל כיום ע"י המעצבת רוסלה ג’ורדיני. נודע בזכות הדגש על ניתוץ מוסכמות, הומור וקלילות שהוא משלב ביצירותיו.
חברת א.שטוייר בע"מ מייצגת כיום את מותגי משקפי היוקרה המובילים: דיור, מקס מרה, ולנטינו, מארק ג’ייקובס, הוגו בוס, בוס, קוסטום נשיונל, פסונבל, אוקסידו, אלסנדרו דל אקווה ג’יאנפרנקו פרה, מיסוני, מקס & קו, סטלה מקרתני, אדידס ודנהיל.
משקפי היוקרה משווקים ונמכרים כיום ב"אופטיקה גן העיר" וברשתות האופטיקה היוקרתיות.
על חברת א.שטוייר בע"מ:
חברת א.שטוייר בע"מ היא החברה הפרטית המובילה בישראל את יבוא, שיווק והפצה של מותגי משקפי הראיה והשמש המובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1952, ע"י מיקי ואגנס שטוייר ומייצגת את מותגי היוקרה המובילים המיוצרים על ידי חברת ספילו ואליסון האיטלקיות, יצרניות משקפי היוקרה מהמובילות בעולם.
חברת א.שטוייר הינה בבעלות רוני שטוייר, המכהן מנכ"ל החברה.

נציגה בלעדית של מותגי משקפי היוקרה של DIOR, Max Mara, Valentino, Marc Jacobs, Boss

נציגה בלעדית של מותגי משקפי היוקרה של DIOR, Max Mara, Valentino, Marc Jacobs, Boss
DIOR, Max Mara, Valentino, Marc Jacobs, Boss

 



עמוד זה נצפה: 886 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור