חיפוש באינדקס עסקים

אוסקר דה לה רנטה – קולקציית קרוז 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 נובמבר 2008

אוסקר דה לה רנטה – קולקציית קרוז 2009

הופעת הבכורה של מעצב העל אוסקר דה לה רנטה בישראל מעידה על כך שהיה שווה לחכות. זאת המסקנה הברורה והמובנת אליה מגיעים כשמציצים בסנוניות האופנתיות הראשונות של קולקציית קרוז 2009 שהגיעהאוסקר דה לה רנטה - קולקציית קרוז 2009 בימים אלה לבוטיק אניגמה בכיכר המדינה.
הקולקציה כוללת שמלות קלילות לצד מערכות לבוש, נעליים, סנדלים ואביזרי אופנה כמו תיקים, חגורות וצעיפים. "אוסקר דה לה רנטה ידוע בכל העולם בזכות העיצובים המחמיאים והיפהפיים שלו שאהובים מאוד בקרב צעירים וידוענים כמו גם בקרב נשים מסוגננות ועדכניות" אומרת סילביה שוורצמן בעלת הבוטיק אניגמה. "כעת גם הישראליות, כמו מקבילותיהן בבירות האופנה באירופה ובעולם, יכולות ליהנות מיצירותיו הסקסיות, הייחודיות והמחמיאות".
בבוטיק אניגמה ניתן לבחור מבין הדגמים של קולקציית קרוז 2009 החדשה של אוסקר דה לה רנטה המאופיינת במספר קווים חדשניים: שמלות משי בעלות גזרות וצלליות סקסיות ומחמיאות בעלות גוון אחיד או בהדפסים מעניינים, חצאיות מעוטרות בדוגמאות גיאומטריות וסנדלים שונים. צבעוניות הקולקציה מאופיינת בגוני שחור-לבן קלאסיים לצד צבעוניות חזקה ונועזת כגון טורקיז, כתום ואדום כשאותם משלימים סנדלים מוזהבים או מעוטרים בעור נחש.
"השמלות, כהרגלו של דה לה רנטה, מדגישות מותן צרה ומתאימות לצעירות אופנתיות ועדכניות שלא חוששות למשוך אליהן מבטים ולהיות במרכז העניינים".

אוסקר דה לה רנטה, מעצב העל בעל השם העולמי, נולד וגדל ברפובליקה הדומיניקאנית אותה עזב בגיל 18 לטובת לימודי ציור במדריד. את התעניינותו באופנה החל לבטא באמצעות רישומים אותם ביצע עבור מעצב העל הספרדי קריסטובל בלנסיאגה. את דרכו כמעצב החל בבתי האופנה של אנטוניו קסטילו, לנוין, אליזבת ארדן ודיור אבל מהר מאוד הקים בית עיצוב עצמאי משלו. היום ידוע דה לה רנטה בזכות יצירותיו המגוונות שנפרסות על פני תחומים רבים, בהם: אופנה, אופנת ספורט, הנעלה, אבזור, בישום ועיצוב פנים.

אוסקר דה לה רנטה - קולקציית קרוז 2009    אוסקר דה לה רנטה - קולקציית קרוז 2009
אוסקר דה לה רנטה – קולקציית קרוז 2009



עמוד זה נצפה: 584 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור