חיפוש באינדקס עסקים

מוצרי קוסמטיקה קיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 3 יולי 2013

סבון נוזלי  של רוז לבן מבית חלאביןלקראת הקיץ משיקה "חלאבין" סבון נוזלי ריחני המצטרף לסדרת הטיפוח ROUGE .

הסבון מועשר בקומפלקס וויטמינים, שמנים ותמציות צמחיות. 

הסבון מוצע במרקם נוזל סמיך, המכיל פרו-וויטמין B5  הידוע בתרומתו להגברת הלחות ולשיפור האלסטיות של מרקם העור. 

כמו-כן, שולב בפורמולה ריכוז גבוה של תמצית צמח האלוורה לצד תמציות שמנים צמחיות, שנועדו לסייע במניעת  גירויים ובהענקת תחושת רוגע ונינוחות לעור הגוף תוך שמירה על רמת ה-PH התקינה.

ניחוח הבושם בסבון עדין במיוחד ואינו משתלט, מה שהופך את חווית המקלחת לנעימה, מלטפת, רכה ומענגת. 

בקבוק המוצר כולל פקק משאבה לחיץ שפותח בטכנולוגיה ייחודית שנועדה להבטיח כמות סבון מדודה ההופכת את השימוש בתכשיר לחסכוני ויעיל.

 

הברבור- פילינג מנטול- דרמה סולשן"דרמה סולושן", מותג הקוסמטיקה המקצועי, משיק פילינג לניקוי יסודי ומרענן של עור הפנים. הפילינג מכיל  גרגירי סיליקון דקיקים, שקופים וגמישים אשר בעזרת כריות האצבעות ע"י תנועות עיסוי סיבוביות,  מבצע פילינג מכאני של שכבת העור.

גרגירי הסיליקון גרוסים באופן דק מאד, הם אינם פוצעים או שורטים את העור ומסייעים בהסרת התאים המתים.

הפילינג מכיל ריכוזיות גבוהה של שמן מנטה הממריץ את מחזור הדם, מקרר ומרענן את עור הפנים.

כמו-כן בכוחו לסלק הצטברויות של שאריות איפור, לכלוך וזיעה היוצרים שכבת מעטה אטומה וחסרת ברק על העור.

שימוש של 1-3 פעמים בשבוע יתרום לצלילות ולבהירות של העור ואף יעניק מראה מטופח ונקי לעור הפנים. מומלץ להרטיב את הידיים ולעסות כ-3 דק’.

יש לסיים את פעולת הניקוי בשטיפה יסודית  של הפנים במים פושרים.

SPORTS DEO  מתהדר בנוסחה הכוללת רכיבים טבעיים הפועלים לנטרול ריח הזיעה. הרעיון העיקרי שפיתחה חלאבין הוא למעשה מיגור ביולוגי הפועל על נטרול פעילות החיידקים המייצרים את ריח הזיעה, תוך מתן אפשרות לפעילות תקינה וטבעית של בלוטות הזיעה ללא כל חסימה, צמצום או כיווץ.

דאודורנט ספורט  45 שקל בפארם חלאביןהתכשיר החדש באריזתו הכתומה ייעודי לעוסקים בפעילות גופנית מאומצת ולאלה השומרים על שגרת פעילות ספורטיבית תדירה.

סורינה הרשקוביץ הכימאית הראשית בחלאבין, מציינת כי : "המוצר אינו מכיל אלכוהול ועל כן מותאם לעור רגיש ולשימוש גברים ונשים כאחד גם לאחר הסרת שיער באזור בית השחי.  מרקמו הקרמי נוח לשימוש וחשוב מכך אינו מפריע להפרשת הזיעה הטבעית כתוצאה מפעילות מטבולית מוגברת".

נוכחות שמן קמומיל בפורמולה תורמת להרגעת העור, תמצית צמחית של קלנדולה מונעת גירויים ונוגדת דלקות ותמצית צמח ה"ארניקה" הידועה כחומר אנטי-דלקתי  מסייעת בשמירה על שלמות וטיפוח העור.
 

צלליות אבקה קיץ 2013"קיימות חלוקות שונות של צבע", מסביר בועז שטיין. "אחת מהן היא ההפרדה באופן המוחלט בין הצבע האלקטרי המאגד משפחה של כחול, אינדיגו וסגול-מג’נטה לעומת צבע מגנטי הכולל גוונים של אדום, צהוב וכתום בעוצמתיות גבוהה ונוכחת".  

סדרת האיפור של שטיין מצרפת 5 גוונים נוספים של צלליות במרקם משי בעלות ברק סאטן עם נצנוץ קל ובוהק בגוונים של כחול-אלקטריק, סגול-דיו עוצמתי, ורוד מג’נטה עם טאץ’ של סגול וכתום חם ואנרגטי. הצלליות האבקתיות מכילות מינרל טבעי ממשפחת המינרלים הנציצים העונה לשם MICA. המרקם העשיר של המוצר מעניק מראה אלגנטי ויוקרתי לכל איפור בצבעוניות שמתאימה בעיקר לקיץ.  

בשל ריכוזיות גבוהה של פיגמנט ועוצמתיות הצבע במוצר, מומלץ להשתמש בכמות קטנה ומזערית, בנוסף ממליץ שטיין לקיבוע הצללית ולשמירה על עמידותה לאורך זמן להשתמש בפריימר. 
 

קולקציית שפתונים חדשהקולקציית שפתונים חדשה מתווספת לסדרת האיפור המקצועי של  אמן האיפור בועז שטיין הנושאת את שמו.

היא מתאפיינת במרקם קרמי ורך הודות לשילובו של קומפלקס תמציות שמנים טבעיים המעלה את רמת הלחות בשפתיים ומסייע ביצירת שכבת פיגמנט אחידה ובעלת ברק עדין. הסדרה פותחה בטכנולוגיית צבע ייחודית שתכליתה להבטיח כיסוי פיגמנט מושלם ועמידות לאורך זמן. לריכוז וצבע הפיגמנטים הוספה חמאת מנגו המאפשרת פיזור הרמוני ואחיד וכן קולגן ושמן דקלים הידועים בתכונותיהם השיקומיות לעור פגום וסדוק.

בסדרה 10  גוונים חדשים עזים, אופנתיים ותוססים, החל מורודים עוצמתיים, דרך כתומים בוהקים לצד גווני ניוד בדרגת כהות בינונית ועד לאדומים נשיים ומפתים. חלקם בטקסטורות אחידות וחלקם בטקסטורות סאטן כסופות המעניקות אשליה של שפתיים תפוחות. מגוון הגוונים המוצע למשתמשות הפוטנציאליות מתאים לצרכיהן ולהעדפותיהן של נשים המבינות אחר מה הן תרות כשהן מחפשות שפתון חדש.



עמוד זה נצפה: 471 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור