חיפוש באינדקס עסקים

מהו עיצוב שיער – רוני לוי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 מאי 2009

מהו עיצוב שיער - רוני לוימהו עיצוב שיער? רוב הנשים שישאלו את השאלה הזו יתייחסו להיבט החיצוני של שמירה על חזות והופעה בפעילות היומיומית שלהן. לדעתו של מעצב השיער רוני לוי, עיצוב השיער קשור קשר עמוק לתחושת הערך של האדם. ההופעה בכלל והשער בפרט הם כרטיס הביקור של כל אחד מאיתנו.

דווקא בימים אלו של שפל כלכלי וחדשות שגורמות למצב רוח שפוף, חשוב שנשמור על טיפוח אישי ברמה גבוהה כדי לחזק את הביטחון העצמי ותפיסת הערך שלנו. דברים אלו נכונים עבור אלה מאיתנו שנדרשים להשיג תוצאות טובות כדי לשמור על מקור הפרנסה, או על ידי מי מאיתנו שנזקק כרגע להשיג מקום עבודה חדש או לכבוש שוק חדש למוצריו.

אישה שתדע לטפח ולעצב את שערה תרגיש יותר בטוחה ותשדר עוצמה והצלחה שתביא לה את התוצאות המקוות. מעצב השיער רוני לוי יודע על מה הוא מדבר: בסלון שלו הממוקם בשטמפפר 73 בפ"ת זוכות לקבל טיפול נשות קריירה ודוגמניות רבות, המטפחות את הלוק שלהן תחת ידיו הנאמנות.

הלקוחה והדוגמנית אורית פוקס מספרת: "רוני יודע להוציא ממני את המיטב. בטיפולו המסור ובעזרת הטכנולוגיה החדישה (תוספות שיער) שעומדת לרשותו, רוני עושה נפלאות. הכישרון שלו המסירות והשימוש בטכנולוגיות מתקדמות הן השילוב המנצח של רוני".  בסלון היופי של רוני לוי תוכלו גם אתם ליהנות ממגוון השירותים הייחודי הכולל תוספות שיער טבעי ואיכותי, החלקות ברזילאיות של חברת קוקו שוקו, החלקות יפניות וכן מגוון מוצרי טיפוח של סרינה קיי מבית גילעם.

רוני והדוגמניות באחד מערבי האופנה המלהיבים במספרה
רוני והדוגמניות באחד מערבי האופנה המלהיבים במספרה.

רוני לוי ואורית פוקס
רוני לוי ואורית פוקס

זאב רווח, רוני לוי וצחי נוי
זאב רווח, רוני לוי וצחי נוי



עמוד זה נצפה: 409 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור