חיפוש באינדקס עסקים

לראשונה ישווקו בישראל תכשיטי המותג GUCCI‏

פורסם מאת: בתאריך: 21 אוקטובר 2013

זו הפעם הראשונה בה קולקציית תכשיטי המותג תשווק בישראל, בתחילה בסניף אימפרס  בקניון רמת אביב, שבבעלות רולטיים, באופן בלעדי. לאחר חודש ההשקה תיכנס הקולקציה לכל סניפי הרשת.
  
קבוצת רולטיים, המייבאת ומשווקת לישראל מותגים בינלאומיים ומותגי יוקרה של תכשיטים ושעונים, בין היתר את שעוני גוצ’י, קיבלה את הזיכיון לייבוא ושיווק באופן בלעדי של תכשיטי המותג.

תכשיטי המותג גוצ’י 
מיוצרים מזהב 18 קראט, פלטינום, כסף ויהלומים אשר נבררים אחד אחד בקפידה על ידי הצורפים המומחים של בית האופנה. כל תכשיטי גוצ’י מיוצרים במרכז וצפון איטליה על ידי רשת צורפים איטלקיים מומחים.
לראשונה ישווקו בישראל תכשיטי המותג  GUCCI‏

סוד ההצלחה של קולקציית תכשיטי גוצ’י טמונה בחדשנות ועדכניות של המעצבת המובילה פרידה ג’יאניני, המצליחה לשלב בין מסורת ומודרניזציה לאורך כל השנים עם הוספת פריטים חדשים לקולקציות קיימות ומצליחות ועל ידי ראייתה המיוחדת וסגנונה מצליחה לעצב קו תכשיטים יוקרתי ואיכותי אשר שובר את גבולות הזמן.

בין אייקוני המותג קיימות קולקציות ה- Diamante, Bamboo, Marina Chain, Horsebeit, GG, Canvas ועוד. אייקונים אלו מוצגים במקביל בכל הקולקציות:התיקים, השעונים, החגורות וכאמור בקולקציית התכשיטים של גוצ’י.

 לדברי אבי מרקוביץ’
, מנכ"ל קבוצת רולטיים: "לאור הצלחת   שעוני גוצ’י בישראל,  החלטנו להרחיב את הפעילות עם  ייבוא ושיווק תכשיטי המותג בכדי להשלים את התמהיל ולהעשיר  את האוסף."  לדבריו: "הניסיון שלנו מוכיח כי המותג , הידוע בסגנונו הקלאסי, העל זמני והיוקרתי, אהוד מאוד בקרב הנשים בישראל. מדובר בזיכיון אסטרטגי עבורנו אשר ימשוך קהל יעד נוסף לרשת אימפרס ויגדיל באופן משמעותי את המכירות".

עוד מסר מרקוביץ’ כי רולטיים תשווק את תכשיטי גוצ’י ברשת אימפרס , הנמצאת בבעלותה. לשם כך תפתח פינות מכירה ממותגות וכמדיניות תשווק אותם  בישראל
במחירים הזהים לחנויות המותג באירופה.

מחירים לדוגמא: עגילים החל מ3900 ₪, טבעות החל מ2400 ₪ , שרשראות החל מ 6000 ₪ .

בית האופנה המפורסם והיוקרתי גוצ’י אשר החל את דרכו בשנת 1920  החל לעצב לראשונה ליין תכשיטים בשנת 1997. הליין הראשון עוצב בכסף בלבד והופץ בחנויות בוטיק, ורק בשנת 2000 החלה הפצה בחנויות. בהמשך נוספו קולקציות ועיצובים חדשים אשר הפכו לאבן דרך, אייקוני אופנה וסמלים מובהקים של בית האופנה.

קבוצת רולטיים מייבאת ומשווקת מגוון רחב של מותגים בינלאומיים בניהם: אומגה, טיסו, לונג’ין, קנת קול, סווטש, c.k , אן קליין ועוד. כמו כן מפעילה החברה את רשת שעוני סווטש ואת רשת השעונים והתכשיטים אימפרס המונה 11 סניפים ברחבי הארץ.
 לראשונה ישווקו בישראל תכשיטי המותג  GUCCI‏

לראשונה ישווקו בישראל תכשיטי המותג  GUCCI‏
 



עמוד זה נצפה: 449 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור