חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף פרופשיונל – BC Color Freeze

פורסם מאת: בתאריך: 5 דצמבר 2012

נשים אוהבות צבע – פריטי אופנה מרהיבים, החל בשפתון ורוד, דרך תיקים בצבע אדום עז וכלה בשמלות קיץ בשלל גוונים. אולם נשים אינן מעוניינות בצבעים שדוהים ואינם מחזיקים לאורך זמן. אין פלא אפוא, שגם כאשר הן צובעות את שיערן הן מצפות לצבעים אינטנסיביים ומלאי חיים, שיחזיקו מעמד עד לביקור הבא במספרה.

שוורצקופף פרופשיונל - BC Color Freeze
שוורצקופף פרופשיונל – BC Color Freeze

שוורצקופף פרופשיונל מבית קונצרן הנקל משיקה את BC Color Freeze – סדרת מוצרי טיפוח והגנה לצבע, המבוססת על טכנולוגיית הקפאת פיגמנט הצבע ועל תוספת של אקסטרה "אפקט ברק", בסדרת מוצרי ’בונה קור’. נוסחת ה-Color Freeze המיוחדת, אוטמת את פני שטח השערה תוך הקפאת הפיגמנטים במקומם, בעוד שנוסחת ה-Glow Magnifier מבטיחה ברק בעל מראה בריא. כך ניתן לשמר עד 90% מעוצמת הצבע ו-100% ברק עד לביקור הבא במספרה.

שוורצקופף פרופשיונל - BC Color Freezeעם השקת BC Color Freeze, "שוורצקופף פרופשיונל" מציעה סדרת מוצרי טיפול המיועדים לשיער צבוע, שמשמרים את ההתרגשות שמעורר גוון צבע השיער החדש, ממש עד לביקור הבא במספרה. מוצרי BC Color Freeze מגנים על כל שערה ושערה מפני דהייה ושומרים על גוון צבע מיטבי ועל ברק עז.

נוסחת Color Freeze החדשנית אוטמת את פני השטח של השערה ומקפיאה את הפיגמנטים של הצבע במקומם.

"במקרה של סדרת מוצרים זו, טכנולוגיית Color Freeze שולבה בצורה מושלמת עם מרכיבים נוספים, כגון ’Amino Cell Rebuild’, כדי לאפשר הגנה מיטבית על צבע השיער תוך הבטחת תוצאות טיפוח מושלמות", אומרת ד"ר אליזבת פופ (Dr. Elisabeth Poppe) , ראש מחלקת פיתוח מוצרים בינלאומיים בחטיבת טיפוח השיער של הנקל. "קומפלקס’Ionic Shine Booster’ מבוסס על פולימר קטיוני וכן שמן יוצר ברק, אשר מספקים לפני השטח של השערה ברק בריא באופן מיידי".

בנוסף, כל המוצרים מכילים מסנן UV, אשר מגן על השיער מפני קרינה אולטרה-סגולית תוך מניעת נזק למבנה השערה, וכן מתאפיינים בניחוח אוריינטלי חושני.

סדרת BC Color Freeze החדשה, מאפשרת לספק שלושה סוגי טיפול לשיער בהתאמה אישית, עבור:

  1. שיער צבוע
    שמפו סולפטים ללא מלחים + קונדישנר לשטיפה + קרם הגנה מחום Thermo-Protect.
     
  2. שיער שעבר תהליך הבהרה
    שמפו לצבע מבריק Color Shine + טיפול עמוק במסכה Deep Care + קרם הגנה מחום Thermo-Protect.
     
  3. שיער שנחשף לטיפולים כימיים
    שמפו לצבע מבריק Color Shine + טיפול עמוק במסכה Deep Care + קרם שיקום קצוות צבועים (Colored Ends).

סדרת מוצרי BC Color Freeze כוללת:

  • שמפו "קולור פריז" לצבע מבריק BC Color Freeze Color Shine
    שמפו Color Shine מתאים במיוחד לשיער נטול ברק, הסובל מפגמים קשים, כמו שיער צבוע, פגום ודהוי שעבר טיפולים כימיים רבים. השמפו מחליק את השערה הפגומה, מטפח אותה מבלי להעיק עליה ויוצר ברק בעל מראה בריא.
    מחיר: 86 ₪ ל- 250 מ"ל.
      
  • שמפו "קולור פריז" ללא מלחים BC Color Freeze- Sulfate-Free Shampoo
    שמפו ללא מלחים לניקוי עדין של שיער צבוע, השומר על צבע השיער זוהר לאורך זמן. שמפו ללא מלחים זה, מנקה בעדינות את השיער והקרקפת, ושומר על צבע עמיד לאורך זמן, עד 100% ברק עד לצביעה הבאה. פורמולת ה- Color-Freeze נועלת את שטח פני השערה, בזמן שהיא מקפיאה את פיגמנט הצבע למקומו ומעניקה עד 90% צבע עמיד וזוהר עד לצביעה הבאה. חומצות אמינו מסייעות לשחזר את הגמישות הטבעית של השיער, על ידי חיזוק המבנה התאי של השיער. התוצאה היא שיער חזק, מלא חיים ויפה. בזכות הנוסחה נטולת הפוספטים שעליה הוא מבוסס, שמפו זה הוא המוצר המושלם לשטיפה יומיומית של שיער צבוע. הוא מנקה בעדינות את השערה ומונע את דהייתו של צבע השיער.
    מחיר: 86 ₪ ל- 250 מ"ל.
      
  • שמפו "סילבר"- BC Color Freeze Silver Shampoo
    שמפו המנקה ומנטרל את הגוון הצהבהב המאפיין שיער בלונדיני, מובהר ומעצים את הגוון הכסוף של שיער מאפיר או לבן.
    מחיר: 86 ₪ ל- 250 מ"ל.
      
  • קונדישינר "קולור פריז"- BC Color Freeze Conditioner
    מרכך המאחה את השכבה החיצונית של השיער (קוטיקולה) ומגן עליה. מתאים גם לשיער פגום, מתיר קשרים תוך כדי איזון הלחות.
    מחיר: 76 ₪ ל- 200 מ"ל.
      
  • ספריי קונדישנר "קולור פריז"- BC Color Freeze Spray Conditioner
    ספריי קונדישנר המסייע להתרת קשרים בשיער והופך אותו לחלק ונוח לטיפול. הוא אוטם את שכבת הקוטיקולה, תוך ריכוך השערה והגנה על פני השטח שלה. בזכות הנוסחה הדו-פאזית, חומרי הטיפוח מכסים את השערה בצורה אחידה ומעודנת מבלי להותיר שאריות.
    מחיר: 76 ₪ ל- 200 מ"ל.
      
  • מסכת "קולור פריז"- BC Color Freeze Treatment
    מסכה המספקת טיפול אינטנסיבי לשיער צבוע, הזקוק להזנה נוספת. היא מחדשת בעוצמה את השיער הצבוע מחלקו הפנימי, מגנה על הצבע מפני דהייה ומשקמת לעומק את מבנה השערה הפגומה. המרקם הקרמי של המסכה מתאים לכל סוגי השיער הצבוע הזקוק להזנה ושיקום. המסכה מכילה כמות גבוהה יותר של מרכיבים מטפחים מהקונדישנר.
    מחיר: 106 ₪ ל-200 מ"ל.
      
  • קרם הגנה מחום "קולור פריז"-BC Color Freeze Thermo Protect Cream
    קרם זה, המיועד למריחה על השיער, מספק טיפול והגנה מיטביים לשיער צבוע, גם בעת שימוש בכלי עיצוב בחום, כגון מחליק קרמי, מסלסל ומייבש שיער. הוא מותיר שיער חלק, שניתן לעיצוב בקלות לאחר השימוש בצבע, ואינו מותיר שאריות.
    מחיר: 106 ₪ ל- 125 מ"ל.
      
  • קרם קצוות "קולור פריז"-BC Color Freeze Colored Ends
    קרם ללא שטיפה, קל משקל, לשיקום קצוות מפוצלים, המונע שבירת שיער שעבר תהליך צביעה. הקרם מיועד לקצוות שיער צבוע, נועל את קצוות השיער ומונע קצוות מפוצלים.
    מחיר: 96 ₪ ל- 75 מ"ל.
      
  • טיפול ברק לאחר צבע- BC Color Freeze Post-Color Shine  – במספרה בלבד
    טיפול Post-Color Shine (ברק לאחר הצביעה) מספק פתרון ייחודי. הטיפול מבוצע בשיער מיד לאחר צביעתו, מאזן מחדש את ערך ה-pH, אוטם את פני השטח של השערה ומקבע את הפיגמנטים של הצבע ישירות לאחר תהליך הצביעה. טיפול זה זמין במספרות בלבד ומדגיש את מיומנותו של הספר בטיפול בשיער צבוע.


עמוד זה נצפה: 502 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור