חיפוש באינדקס עסקים

אנג’לו סמינרה – מעצב השנה בבריטניה

פורסם מאת: בתאריך: 21 מרץ 2013

אנג’לו סמינרה - מעצב השנה בבריטניהמעצב השיער אנג’לו סמינארה (Angelo Seminara) זכה בתואר מעצב השיער בטקס פרסי עיצוב השיער הבריטי לשנת 2012 – british hairdressing awards 2012 אשר התקיים לאחרונה בחסות שוורצקופף פרופשיונל ומגזין Hji, תואר בו זכה פעמיים בעבר.

תפסנו את סמינרה המכהן גם כמנהל האמנותי של Davines לשיחה כדי לגלות קצת יותר על סגנון עיצוב השיער הייחודי שלו ועל הדרך בה הוא ממציא מחדש בכל פעם את סימני ההיכר שלו בכל קולקציה חדשה:

ש לי שני קווים מנחים – האחד הוא מול לקוחותיי, שהמטרה העומדת מול עיני היא לגרום להם להרגיש פשוט מדהים עם מראה השיער. אני מביא את הניסיון והידע שלי בכדי ליצור מראה מושלם לאותו רגע. הקו המנחה השני שלי בא לידי ביטוי בקולקציות השיער – הרצון ליצור מראה חדש שיגדיר את מגמות השיער העתידיות".

מהיכן אתה שואב את ההשראות לסגנונך?

"אני מקבל השראה עצמית, אך מילת המפתח ומקור ההשראה העיקרי שלי היא נשיות. כשאני עם לקוחה, אני מקיים איתה שיחה על מנת שאוכל להבין את האישיות שלה. כך אני יכול להתאים עבורה את מראה השיער בצורה האולטימטיבית. לקוחותיי בוחרות בי מכיוון שהן רוצות משהו אחר, מראה שיער נשי ומחמיא אך ייחודי המשקף את אישיותן".

סמינרה החל את דרכו בעולם עיצוב השיער בגיל 11 כשעיצב שיער לחבריו בביתו באיטליה. לאחר 5 שנים עבר סמינרה לרומא, שם החל לעבוד בסניף של טוני וגיא, כאשר כבר אז הוא שם לעצמו למטרה להגיע לבירת השיער העולמית – לונדון.

מאז שנת 1995, הפך אנג’לו סמינרה לבן טיפוחיו של מעצב העל טרבור סורבי והמנהל האומנותי הבינלאומי של המותג. בשנת 2010 הפך אנג’לו סמינרה לעצמאי והחל לעבוד בכל רחבי העולם כשהוא מונע ע"י היצירתיות והתשוקה האומנותית.

בתחילת 2011 נבחר אנג’לו לתפקיד המנהל האומנותי של המותג Davines Spa. אנג’לו הספיק לעבוד עם מעצבי אופנת העילית בתצוגות וקמפיינים (דולצ’ה וגבאנה, איב סן לורן, הרמס, קנזו, שאנל ועוד), יצירותיו כיכבו על שערי מגזינים נחשבים ברחבי העולם, כאשר את החותם לאיכויותיו המקצועיות ניתן למצוא בבחירתו כמעצב השנה של בריטניה.



עמוד זה נצפה: 478 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור