חיפוש באינדקס עסקים

ליב טיילור למותג האופנה G-STAR

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 יולי 2010

 

    ליב טיילור למותג האופנה G-STAR
הדוגמנית והשחקנית האמריקנית ליב טיילר ושחקן השחמט הנורבגי מגנוס קרלסון (Magnus-Carlsen), נבחרו להוביל את קמפיין סתיו חורף 2010-11 של המותג G-STAR וישמשו כפרזנטורים של מותג האופנה ההולנדי.

G-STAR בחרו זו העונה השנייה בדוגמנית והשחקנית ההוליוודית היפהפייה וסמל האופנה, כפנים של החברה, בזכות יופייה ואישיותה יוצאי הדופן, המשלבת קשיחות עם חושניות מעודנת, המגלמים את האישה של G-STAR: אישה מחושבת ואלגנטית ויחד עם זאת לא מפחדת להיות חושנית וסקסית.

לצידה יככב העונה שחקו השחמט מגנוס קלרסון, מספר אחד בעולם בשחמט אשר הוגדר כ’מוצרט של השחמט’. מגנוס מציג את הפוטנציאל האידיאלי המהווה מודל לחיקוי. מגנוס הפך בגיל 13 לאומן השחמט והוא השחקן הצעיר ביותר בהיסטוריה שיכול להשיג את המקום הראשון בדירוג המשחקים יחד עם הגישה הבלתי מתפשרת למשחק, אשר מהווים מראה לפילוסופיית העיצוב של ג’י סטאר.

קמפיין סתיו חורף 2010 של המותג, מצולם על ידי הצלם הנודע אנטון קורבין ומציג צילומים ייחודיים של טיילור ומגנוס בצבעי שחור לבן.

הקמפיין מציג תמונות בהן מופיעה טיילר לבדה ותמונות בהן מופיע מגנוס לבדו, ובכך מציג שילוב ליב טיילור למותג האופנה G-STAR
ייחודי של ניגודים ואלמנטים בלתי צפויים, המהווים את הבסיס לפילוסופיית המותג.
חיבור ייחודי בדומה לשילוב בין מכנסי דנים במראה רחוב משופשף לז’קטים מחוייטים, המציג מקום בו סמלים ואייקונים מוצגים ללא פחד ויוצרים הרמוניה מושלמת.

המותג G-STAR נוסד באמסטרדם והגיע לארץ על ידי החטיבה הקמעונאית של חברת אלביט הדמיה, אשר נמצאת בבעלות מוטי זיסר, ובראשה עומד איש העסקים אריק בן-זינו.

החברה רכשה בשנת 2005 את הזיכיון הישראלי לענקית האופנה הספרדית MANGO ומפעילה כיום בישראל 25 סניפי רשת וממשיכה במגמת התרחבות. לאחרונה קיבלה החברה גם את הזיכיון לענקית האופנה האמריקנית GAP והחלה בפרישת רשת החנויות של המותג בישראל.

G-STAR משווק בישראל באמצעות שתי חנויות דגל הממוקמות במתחם המותגים החדש של דיזנגוף סנטר ובשדרות ממילא אלרוב בירושלים.

 

 

 

 

 

ליב טיילור למותג האופנה G-STAR  ליב טיילור למותג האופנה G-STAR
ליב טיילור למותג האופנה G-STAR



עמוד זה נצפה: 377 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור