חיפוש באינדקס עסקים

אור וחושך על פרק כף היד

פורסם מאת: בתאריך: 16 מרץ 2016

 אור וחושך על פרק כף היד

למה פעמיים בשנה אנחנו צריכים להיתקל בסיטואציה המביכה שבה אנחנו לא סגורים על השעה?
 
קולקציה חדשה מבית מותג השעונים Philip Stein מציגה :
 
סדרת שעונים אשר מעבר להיותם ססגוניים ומתאימים בדיוק לתקופת האביב הפורחת, מציגים עיצוב אייקוני של שני אזורי זמן שונים.
 
גוונים קיציים, כחולים, כתומים וצהובים, משולבים ברצועות העשויות עור, מתכת או סיליקון ואפילו מהדורת עלית מוגבלת המשובצת ביהלומים.
 
הקולקציה הנוכחית שופעת ססגוניות ומשלבת אקססוריז דומיננטים בעיצוב ייחודי של שני אזורי זמן עם הפרדה בין חוגת השניות והשעות דבר המאפשר לבצע כיוון של מחוג השעות באזור זמן שונה, ללא הפרעה או עצירה של המנגנון הכללי.
 
פטנט ייחודי של המותג בעזרתו ניתן להחליף את הרצועות על ידי לחיצה פשוטה, מהווה יתרון אפנתי בולט המאפשר התאמה של השעון לאאוטפיט הנבחר כך שתוכלו להתחדש במראה שונה בכל יום.
 
הקולקציה מתכתבת עם הטרנדים החמים בעולם האופנה ומשתלבת באווירה העדכנית. מעבר לצבעוניות הקיצית, הקולקציה משלבת טקסטורות מעולם הטבע הפראי ביניהם דוגמאות קרוקודיל, לטאה ונחש בצבעוניות מונוכרומטית.
 
מדונה, סמואל ל.ג’קסון, ויקטוריה בקהאם ואופרה ווינפרי, שאף זכתה לליין שעונים שעוצב במיוחד עבורה, כבר נצפו עונדים את השעונים המעוצבים.
 
בשיתוף פעולה ייחודי של המותג עם קבוצת הבייסבול  ’יאנקיז’, הושקה סדרת שעונים ייחודית שעוצבה בהשראת מאפייני הקבוצה.
 
המותג השוויצרי PHILIP STEIN מתמחה בשיפור איכות החיים בעזרת טכנולוגיית התדר הטבעי NFT (Natural Frequency Technology), המסייעת לשמירה על אורח חיים בריא תוך הפחתת מתחים נפשיים ושיפור איכות השינה.
 
הטכנולוגיה מתגברת את השדה האנרגטי הטבעי של גוף האדם, ובכך מסייעת לגוף להתנגד להשפעות השליליות של גורמי הלחץ הנפשי בחיי היומיום, ולשיפור ההרגשה הכללית.
 
המותג ידוע בערכיו בכל הקשור ללייף סטייל ואיכות חיים גבוהה מה שמתבטא בעיצוביו ובשיתופי הפעולה הנבחרים.
 
Philip Stein SS 2016
 


עמוד זה נצפה: 443 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור