חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פרופסיונל – קולקציית צבעי שיער אביב קיץ 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 מרץ 2009

לוריאל פרופסיונל – קולקציית צבעי שיער אביב קיץ 2009 ההשקה

חברת ממוצרי העיצוב והטיפוח לשיער, לוריאל פרופסיונל, השיקה את קולקציית צבעי השיער לעונת אביב קיץלוריאל פרופסיונל - קולקציית צבעי שיער אביב קיץ 2009 2009 – גן הפרחים.
קולקציית צבעי שיער אביב קיץ 2009 מושקת בהשראת העולם העדין, המרגש והסוחף של הפרחים, הגנים הירוקים והנגיעה של הטבע באמנות ובאופנה לאורך השנים.


הקולקציה מתרגמת את תצוגות האופנה האחרונות ומציגה מראות אביביים מרהיבים, המאפשרים לכל אישה להיות מי שהיא רוצה באמצעות צבע השיער מג’ירל לאישה הקלאסית וצבע השיער לואו קולור – לאישה הטרנדית והאופנתית.

העונה הקרובה תציג מגוון צבעים רחב כקשת אינסופית – מהבהירים ועד לכהים, כאשר הסגנונות השונים מעניקים טונים מפתיעים למראות השולטים בעונה הקרובה – ורוד, ירוק, כחול, אדום וסגול – נגיעות של גוונים רעננים המשתלבים בעיצובי השיער ויוצרים מראות מרגשים ומפתיעים.


הטבע מאז ומעולם, היה מקור להשראה באמנות, בעיצוב, באופנה, ובאיפור. ההשראה קסומה זו יצרה את קולקציית צבעי השיער לאביב-קיץ 2009.  


הגוונים בקולקציה בדומה לקשת הגוונים המרהיבה והמהפנטת ביופייה של פרחי הגן, מציגה אינסוף גוונים של צבע שיער – מבהירים ועד כהים, בשילובי צבעים דומיננטיים ועדינים המשתלבים בהרמוניה עם צבע הבסיס, של שתי משפחות צבע מג’ירל לאישה הקלאסית ולואו קולור- לאישה הטרנדית והאופנתית.

האישה של צבע השיער מג’ירל, משדרת עוצמה ואלגנטיות.
בהשראת האופנה העילית של הפרחים, טכניקת הצבע הייחודית של מג’ירל יוצרת גוונים של עלי כותרת ססגוניים המשתלבים בטבעיות בגוון השיער, מדגישים את תווי הפנים ומעניקים מראה אופנתי וזוהר.


התוצאה – צבע שיער מדויק למראה זוהר ומתוחכם. בנוסף, סדרת צבע לשיער מג’ירל מציעה מבחר רחב של גוונים לכיסוי אחיד והרמוני עד 100% שיער לבן.


המראות :
סגנון  פרח הורד – עיצוב השיער בסגנון התסרוקות של שנות ה-30 מעניק מראה מתוחכם ומעניין. השיער מסורקלוריאל פרופסיונל - קולקציית צבעי שיער אביב קיץ 2009 לשביל בצד, וגלים עדינים ורודים מעטרים את צידי השיער בהשראת גווני הורד הרכים.


שילוב גוון הבלונד והורוד העדינים יוצרים הרמוניה והדגשה עדינה של תווי הפנים.


סגנון פרח הנורית – תסרוקת שיניון אסופה הנראית ככתר בשילוב גוונים ירקרקים.


הירוק הוא גוון טהור של הטבע, בעל תכונות של רוגע ושלווה, בשילוב גוון השיער הכהה, הירוק מאיר בעדינות את גוון עור פניה.


סגנון פרח הלוטוס – תספורת נשית קצרה המעניקה מראה חצוף וסוחף כמו בריזה רעננה של קיץ. הגוונים הכחולים העמוקים מעצימים את קו התספורת ומוסיפים זוהר לעור הפנים.

האישה של צבע השיער לואו קולור – אופנתית, ספונטאנית, קלילה ומפתיעה. המראה שלה משלב ניגודים של תמימות ילדותית ונשיות עוצמתית.

התוצאה המתקבלת היא צבע שיער מבריק וייחודי למראה טרנדי ועדכני.

בהשראת נערת הפרחים, טכניקת הצבע של לואו קולור יוצרת אפקט של פרח הטוליפ עם צבעוניות עוצמתית, למראה זוהר, רענן, אופנתי וייחודי.

סדרת לואו קולור מציעה גוונים מרהיבים עם ברק יוצא דופן בכיסוי עד 70% שיער לבן.

המראות:
סגנון פרחי הבר:
גוונים כחולים עדינים שזורים בשיער. הגוון הכחול מעניק לה רכות מושלמת, שילוב הבלונד והכחול יוצרים מראהלוריאל פרופסיונל - קולקציית צבעי שיער אביב קיץ 2009 עדין ומסתורי.

סגנון פרח הסחלב:
תלתלים מושלמים היוצרים הילה, שילוב של גווני ענבר, חומים וכתומים מדגישים את עוצמת תווי הפנים ומעניקים זוהר.

סגנון פרח האיריס:
קווי הגזירה קצרים, מדורגים ובולטים להדגשת המסתוריות שלה. גוון השיער כהה ומדגיש את המבט הנשי החזק. הגוונים הסגולים מדגישים את העוצמה הנשית, העומק והמסתוריות.

את קולקציית צבעי השיער לאביב-קיץ 2009 ניתן להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל ותוך כדי ליווי יעוץ מקצועי של מעצבי השיער.

 

 

 

 

 

 

 לוריאל פרופסיונל - קולקציית צבעי שיער אביב קיץ 2009



עמוד זה נצפה: 725 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור