חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקת רומאית – יניב קצב לאינדולה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2009

עד למאה הראשונה לפני הספירה כבשו הרומאים את כל הארצות שמסביב לים התיכון וקיסרות רומא עלתה על כל הממלכות שקמו לפניה, הן מבחינת היקף שטחה הרחב והמורחב והן מבחינת אריכות ימיה ותרבותה העשירה.תסרוקת רומאית - יניב קצב לאינדולה

ההשפעה הרבה ביותר על התסרוקות הנשיות באותה תקופה נלקחה מן היוונים ובאופן טבעי הוביל שכלול האמצעים, העושר וההדר לטיפוח  השיער, צביעתו והטיפול בפאות, זאת בנוסף על עושר הסגנונות בעיצוב ותסרוקות השיער שעם הזמן פותחו לעיצובי שיער האופייניים לרומאים.

סידור השיער אצל הנשים הצעירות, למשל, היה בהתחלה פשוט והתאפיין בקשירת השיער לאחור באמצעות סרטים כאשר הקשר היה בחלק האחורי של הראש או על העורף ולעיתים על הקודקוד.

עם הזמן השתכלל עיצוב השיער עד שהגיע לדרגת אמנות של ממש. תסרוקת האישה הייתה לרוב מסובכת כל כך עד שלעיתים הייתה הגבירה נזקקת למשרתת שעזרה לה במשך שעות לסדר את התלתלים בצורת קונוס מתנשא כלפי מעלה או סביב הפנים (היה שימוש רב בתוספות שיער או אפילו בפאות שלמות).

התסרוקת הרומית האופיינית הראשונה הופיעה בשנות ה-40 לפנה"ס ונקראה סגנון הנודוס. התסרוקת הושגה על ידי פיסוק השיער בחלק העליון של הראש משני צידיו והפרדתו מיתר השיער בשבילים.

הוא אסוף ומסורק לחזית כלפי המצח, שם הוא מקופל כגלגל ויוצר מעין גליל על המצח המכונה נודוס.

לאחר מכן נקלע ה-נודוס לגדיל הדוק העובר מהמרכז עד לחלק האחורי של הראש ויוצר מעין כרבולת. שיער הצדעיים הגלי, אסוף יחד עם קצה הגדיל לקשר על העורף.

מעצב השיער יניב קצב לאינדולה הפך את ההיסטוריה למעשית ועיצב תסרוקת רומאית בהשראת סגנון ה-נודוס. את התסרוקת ניתן להשיג על ידי איסוף השיער לקוקו מתוח וגבוה מאוד.

קולעים צמת חבל, מחלקים את השיער לשניים וצולבים אחד בשני עד לסיום קצות השיער.

תופסים את הקצוות בעזרת גומיה ומתחילים לעצב על הראש בתנועת סיבוב, תוך יצירת עיגולים (מהגדול עד הקטן ביותר) ותופסים בעזרת סיכות.

את הצמה התחתונה והגדולה ביותר מביאים קדימה ומטים לכיוון המצח.

על מנת להשלים את המראה ולמנוע הופעת קצוות שיער קטנות מומלץ להשתמש בג’ל עיצוב  אקסטרים  Ultra strong gel ולרסס על השיער ספריי חזק – Ultra strong spray מסדרת innova של אינדולה. התסרוקת מתאימה לבעלות שיער ארוך מאוד או בשילוב תוספות שיער.

המראה המתקבל הוא מראה אצילי ודרמתי, ממש כמו בימי האימפריה הרומית.



עמוד זה נצפה: 431 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור