חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פריז מציגה קולקציית צבעי שיער בגווני שחור

פורסם מאת: בתאריך: 24 יוני 2012

L’OREAL PARIS מציגה את קולקציית צבעי השיער - Glossy Blacks. צילום: מוטי פישבייןלוריאל פריז מציגה את קולקציית "Glossy Black": צבעי שיער ביתיים בסדרת קסטינג קרם גלוס על טהרת השחור המולטי-טון, 3 גוונים דרמטיים: ליקריץ (שחור עמוק), שחור ג’ינג’ר (שחור אדמדם), ושחור אדום (חום כהה מאוד מהגוני).

ערכת קסטינג קרם גלוס שואבת השראתה מעולם האיפור, ומסייעת בהבלטה והדגשה של צבע השיער כמו במייק-אפ לקבלת מראה טבעי, עם ברק כמו של גלוס.
התוצאה – צבע שיער טבעי ללא אמוניה המעניק לשיער ברק של גלוס לאורך זמן.

קולקציית צבעי השיער הביתית "Glossy-Blacks" נוצרה בהשראת הטרנדים החמים ב- 2012, כפי שנצפו על מסלולי התצוגות בערי האופנה המובילות – פריז, ניו יורק, לונדון ומילאנו.

גווני השחור החדשים הם עמוקים והרמוניים יותר, עם נטייה לאפקט מולטי טון המעניק מסתוריות, רב-גוניות, תחכום והתאמה מושלמת לגוון עור הפנים, צבע העיניים וסגנון הלבוש. עד היום הצבע השחור היה חד מימדי, אטום ומשעמם, ב-2012 הוא הופך למחולל השינוי ומעניק לצבע השיער אופי ושיק מודרני.

  • שחור ליקריץ – נותן מראה דרמטי לשיער שמטבעו כהה. מבליט במיוחד גוון עור בהיר ועיניים בהירות.
  • שחור אדמדם שחור ג’ינגר
    שני הגוונים האדמדמים מדגישים את הברק הטבעי של הפנים. מתאים במיוחד לבעלות גוון עור בהיר וצבע זית. הגוונים מדגישים את תת – הגוון הזהוב בעיניים כהות.

קסטינג קרם גלוס הוא צבע שיער גוון על גוון ללא אמוניה ונטול ריח. למרות זאת בדומה לצבע קבוע, הוא מאפשר ספיגה טובה יותר של הצבע והבהרה בגוון אחד ומספק שינוי פחות רדיקלי בצבע השיער המקורי.

ערכת קסטינג קרם גלוס מעניקה ברק וזוהר לשיער ועמידות לאורך זמן ארוך יותר, ומציגה טכנולוגיה חדישה, במרקם אוורירי בניחוח פירות, צבע בקרם וללא אמוניה. מטשטשת עד 70% שיער לבן, מעניקה ברק של גלוס לשיער והצבע עמיד עד 28 חפיפות.

התוצאה – הקשקשים העוטפים את השערה חלקים וסגורים, כך שקרני השמש מחזירות אור. השיער חוזר להיות בתולי, מבריק, בריא וחיוני יותר.



עמוד זה נצפה: 653 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור