חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פריז משיקה את – OPERA ROCK

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 נובמבר 2010

לוריאל פריז משיקה את - OPERA ROCKלרגל חגיגות הסילבסטר והשנה האזרחית החדשה, L’ORÉAL PARIS מותג הקוסמטיקה הבינלאומי, משיק את מראה OPERA ROCK – עוצמתי, כובש ודרמטי, המושפע מ-2 סגנונות מנוגדים, עולם האופרה ומנגד הרוק הכבד, השוני הבולט בין השניים מעצים כל אחד מהסגנונות.

מותג האיפור הבינלאומי, לוריאל פריז, מתחבר לנשות האופרה האציליות מחד, ומנגד לנשות הרוק הכבד. סגנון האופרה מאופיין באלמנטים מוחצנים, גרנדיוזיים, תסרוקות גבוהות, צבעים ססגוניים ובכלל מאפיינים נשיים מאוד בולטים. לעומתו, סגנון הרוק הכבד מגיע מעולם אפל, צבעים שחורים, חדים וחזקים. השילוב של שני הסגנונות המנוגדים יוצר את מראה האיפור לחורף 2010/11 "אופרה רוק"- מראה איפור עוצמתי, דרמטי ומפתה.

מראה איפור "אופרה רוק" מאופיין מחד בשילובים של צבעים דומיננטיים וחיים של ורודים לצד סגולים בעיניים, ומאידך תיחום של העיניים בעיפרון שחור ואיילינר. עוצמה נשית המאופיינת במורכבות, מיזוג של ניגודים לקבלת תוצאה של מראה כובש, נשי ועוצמתי.

שלבים ליצירת מראה איפור "אופרה רוק"- באדיבות שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של לוריאל פריז

פנים: יש להניח על עור הפנים קרם לחות ולאחר מכן  פריימר לקבלת מראה חלק ורך. מעל הפריימר יש למרוח מייק-אפ, מומלץ במרקם נוזלי, ומעט בהיר יותר מגוון העור לקבלת אור וברק.

עיניים: הקונספט- הרמוניה של צבעים מנוגדים בשיטת השכבות. על בסיס העפעף העליון יש להניח צללית בגוון ורוד בהיר, מעליה צללית בגוון ורוד עם פיגמנט חזק יותר ולטשטש כלפי מעלה. בחלק הפנימי של העין להוסיף צללית בגוון סגול.
בעפעף התחתון, לשרטט עם עיפרון שחור ולטשטש לעיבוי הקו. מומלץ לצייר עם עיפרון שחור גם בתוך העין. ולמרוח מעט צללית בהירה על עצם הגבה לקבלת אפקט של הגבהה ואור.
כדי להעניק לגבה צורת קשת גבוהה, יש לעבור, עם מברשת על הגבה בצורה זוויתית, מומלץ להשתמש בצללית בגוון זית/חום.

סומק: גוון ורוד עתיק בטכניקה "המלטפת" את עצם הלחי, ניתן להיעזר במברשת רחבה ואיתה להניח גוון מבריק זהב/ לבן ולעבור על איזור עצם הגבה והחלק העליון של הלחי, לקבלת מראה מואר יותר.

שפתון: רך בגוון טבעי וורדרד, ללא תיחום וקווים כדי להעניק גודל.

ציפורניים: להשלמת המראה מומלץ להשתמש בלק בגווני בורדו/ אדום כהה.



עמוד זה נצפה: 469 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור