חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פרופסיונל – נחושת, אדום טרנדי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 מאי 2009

 

הקיץ חוזר הגוון האדום בגרסה שונה ממה שהכרנו עד היום. אדום נחושת – צבע המסמל את הנשיות החדשה הנועזת והמושכת.
לוריאל פרופסיונל מציגה את עידן הנחושת בצבעי השיער בהשראת האלות ונוס ואפרודיטה המייצגות נאמנה את הנשיות, הסקסיות ואת "אימא אדמה".
האדום הבוהק והצועק הופך לנחושתי, מעודן, אלגנטי ומתוחכם המשווה מראה עמוק וחושני המתבטא במשחקי גוונים זוהרים ומבריקים ועד מודגשים ועוצמתיים.
חברת לוריאל פרופסיונל משיקה סדרת גוונים נחושתיים אדומים בטכנולוגיה חדשנית – RUBILANE. מרכיב הרובילן חודר ללב השערה ופועל להבהרה של השערה מבפנים, כך שהשערה נצבעת מהשכבות העמוקות ונוצרים גוונים אחידים, עמוקים וזוהרים המאירים את תווי הפנים, מדגישים את עיצוב השיער ומעצימים את הטבעיות והסקסיות של האישה.
גווני האדום והנחושת היו מאז ועד היום פופולאריים בלבוש, באיפור ובכתר הראש – השיער.
אלו צבעים נשיים, חזקים ועוצמתים, בולטים ובעלי אמירה אופנתית שלא ניתן להתעלם מהם ובכך מעניקים לאישה את האפשרות להיות מה שהיא רוצה – מנשית ועדינה ועד לאישה הנועזת. כאשר לכל אחת יש את קשת הגוונים האדומים נחושתיים שלה נוצר שילוב מעניין ומראה ייחודי.
בגווני עור בהירים הגוון הנחושתי מעניק ניגוד מרשים, ואילו בגווני עור כהים הנחושת ישתלב להענקת מראה קלאסי ואלגנטי.
סדרת Rubilane luocolor מתאימה לאישה העכשווית, הקלילה, בעלת הסגנון הייחודי והמקורי אשר מעוניינת ב"שינויים מחושבים" סדרת גוונים של לואו קולור אשר מעניקה אפשרות לשינוי אולטימטיבי למראה זוהר ומלא ברק. הצבע מאפשר כיסוי של – 70% שיער לבן ומבוסס על המרכיב המהפכני רובילן פיגמנט מהפכני המעניק גוון נחושתי אדום בשקיפות המאפשרת לשמור על מראה שיער טבעי תוך שינוי גוון השיער, והדגשת הגוון הקיים.
בנוסף למרכיב במהפכני רובילן, הטכנולוגיה של לואו קולור משלבת רכיבים טבעיים לשמירה על בריאות השערה – טכנולוגיית NUTRISHINE עם שמן גלעיני ענבים הגורמים לאפקט של החזרת אור מתוך השיער ולהעצמת הברק לאחר הצביעה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



עמוד זה נצפה: 444 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור