חיפוש באינדקס עסקים

כשמדע פוגש אמביציה – שי גרוסמן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 מאי 2010

 

   כשמדע פוגש אמביציה - שי גרוסמן, מנכ"ל יוקו סיסטם.
חברת יוקו סיסטם החלה את דרכה בשנת 2002 כשהביאה לארץ את בשורת ההחלקה היפנית. כיום, לאחר שמונה שנים, החברה מספקת מענה כמעט לכל צרכי המספרה והלקוחה כשבאמתחתה סדרות טיפוח, צבעי שיער חדשים, תוספות שיער והחלקה יפנית. להתרחבות אחראי המנכ"ל שי גרוסמן.
עד לפני שנתיים הייתה חברת יוקו סיסטם ידועה בעיקר בשיטת ההחלקה היפנית שעל שמה היא קרויה, במרכז האקדמי ללימוד השיטה שלה ובליין המוצרים המשלימים להחלקה זו.
בשנת 2008 מונה שי גרוסמן, שבתפקידיו הקודמים שימש כמנהל מותג קוסמטיקה בארה"ב ובעלי חברת שיווק והפצת מוצרי קוסמטיקה באנגליה, למנכ"ל.
כיום, לחברה חטיבת שיווק והפצה ארצית, אשר אחראית לשיווק סדרות מוצרי הטיפוח Marin (סדרת טיפוח פרימיום ייחודית ליוקו סיסטם), וכמובן, ההחלקה ומוצרי יוקו סיסטם, תוספות השיער Streix והבשורה החדשה: צבעי השיער Evolution מבית אלפא פארף מילנו.
פגשנו את שי גרוסמן, מנכ"ל בעל חזון, שאיפות ואמביציה שלא נגמרת, שכבר מכין את התוכנית האסטרטגית הבאה, לשיחה על שיווק, יעדים ושאיפות.

  • איך אתה רואה את תחום השיער בארץ?
    גרוסמן: "ענף השיער בארץ השתדרג והתפתח מאוד בשנים האחרונות. מעצבי השיער, הם, בעיני, אומנים צמאים וכמהים ללמוד טכניקות חדשות, להתמקצע וללמוד, והשוק רק הולך וגדל".
  • מה משך אותך לתחום השיער?
    גרוסמן
    : "הגעתי מתחום הקמעונאות בענף הקוסמטיקה בארה"ב ובאנגליה ורציתי להישאר בתחום. כך הגעתי ליוקו סיסטם".
  • הייתה לך אסטרטגיה שיווקית?
    גרוסמן
    : "בוודאי. השאיפה הייתה להכניס עוד קטגוריות בתוך החברה, שהייתה החלקה יפנית על כל משמעה. הכנתי תוכנית שיווק שכללה מיתוג והטמעת המוצר, גיוס לקוחות חדשים, התרחבות הקטגוריות בחברה ושירותיה, ויצירת מודעות גם במגזר הפרטי".
  • עמדת ביעדים שהצבת?
    גרוסמן
    : "כן. החברה עובדת בסטנדרטים גבוהים וקיימת עלייה מתמדת בכמות הלקוחות והמודעות למוצרים. מעבר לזה, יש לנו סוכנים בכל רחבי הארץ ואנחנו מפיצים המון מוצרים".
  • יש תוכניות להתרחבות נוספת?
    גרוסמן
    : "בוודאי. כל הזמן שוקלים הצעות רלוונטיות ושואפים לגדול – להביא עוד סדרות טיפוח, להתרחב בחו"ל, לפתוח סניפים נוספים של יוקו סיסטם בארץ ולהיכנס לתחומים נוספים כמו קוסמטיקה".
  • מה המוטו שמוביל את החברה?
    גרוסמן
    : "בראש ובראשונה רמת השירות שלנו כלפי הלקוחות, ברמה השיווקית והמקצועית. אנחנו משקיעים המון מאמצים בהדרכות מרוכזות ואישיות, במיתוג המוצר ובמתן כל הכלים המקצועיים לספרים כדי שיוכלו להגיע לרמת גימור גבוהה. הסוכנים שלנו, שנמצאים בכל רחבי הארץ, זמינים בכל עת לייעוץ ושאלות. באשר ללקוחה הסופית, אנחנו נותנים מענה בסדרת הטיפוח מארין ".

באדיבות:
מגזין עיצוב השיער הד-ליין.



עמוד זה נצפה: 426 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור