חיפוש באינדקס עסקים

שיער ארוך בחורף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוקטובר 2007

עיצוב שיער : גיל קופרמןטיפול בשיער – "כן,השיער לעיתים נראה חסר ברק,חסר תנועה ונפח,מחוספס במגע ועלול לפתח יובש ופיצול קיצוני בקצוות עד כדי שבירת השיער. שיער ארוך דורש לא פעם התייחסות ספציפית לאזורים שונים בהתאם לאורך הקיים לדוגמא: באם עור הקרקפת שלך סובל מתופעה של קשקשים הטיפול יהיה כמובן באזור השורשים.

במידה והשיער באורכים נראה חסר ברק ומרגיש מחוספס במגע חשוב למצוא טיפול מתאים לאזור הספציפי. כמובן כאשר השיער בקצוות מפתח פיצול ושבירה גם באזור זה הטיפול יחייב התייחסות מותאמת למצב הקיים. ההמלצה שלי היא לבדל את האזורים השונים בשיער ולבצע אבחנה מדויקת יותר גם באופן עצמאי לבדך בבית ולבדוק היכן מקור הבעיה ,לזהות את ההשפעות ולמצוא את ההגדרה הנכונה ובכך לבקש את המוצר המתאים ביותר לטיפול.

במקרים של שיער ארוך במיוחד אין אפשרות לטפל בכל האזורים במוצר ספציפי אחד. נדיר ביותר למצוא טיפול שישפיע על כל האזורים בפעולה אחת ולכן חשוב להיוועץ גם עם מעצב השיער/איש מקצוע מתחום טיפוח השיער כדי לקבל את האינפורמציה הרלוונטית לשיערך ולוודא כי הטיפול שנבחר יהיה אפקטיבי ומשתלם.

טיפול מומלץ לאורכים של שיער כאשר הבעיה היא חוסר ברק :
מומלץ לבחור בקרם לחות עדין המיועד לשימוש ללא שטיפה על השיער המכיל בתוכו רכיבי ברק ומאפשר להעניק לשיער את המראה המעוצב המבוקש תוך החדרת הלחות והברק בכמות הרצויה. יש למרוח את המוצר רק על האזור הנדרש לו טיפול כדי לא להכביד על השיער בשאר המקומות.

טיפול מומלץ לקצוות השיער :
קיימים מוצרי שיער מטפחים המעניקים לשיער "גימור" במיוחד לקצוות. הפופולארי שביניהם הוא הסרום (ממשפחת הסיליקונים) איתו ניתן לייצר מראה בריא יותר ולאחד את הקצוות להשגת תוצאה איכותית . בשל מרקמו הנוזלי של מוצר (לרוב) יש למרוח אותו רק באזור הקצוות בין 3-5 ס"מ לכל היותר.

נושא ייבוש השיער הארוך באמצעות מייבשי שיער (פן) :
תדירות עיצוב השיער הארוך באמצעות מייבש שיער מקצועי המומלצת היא פעם עד פעמיים בשבוע. שיער ארוך מאוד שעובר תהליכי ייבוש מרובים נוטה להתייבש מאוד וגם עלול לאבד את הגמישות הטבעית שלו . הסיבה העיקרית להחלשת מבנה השיער היא עניין התדירות בנושא התספורות. שיער אורך נשאר לאורך זמן ופחות עובר תהליך של תספורת לכן שימור המבנה הטבעי והמרקם שלו חיוני ביותר. מומלץ להפחית את התדירות בכל הקשור לייבוש שיער אינטנסיבי ולנסות לעבור למראה מעט יותר טבעי(גלי או מתולתל) וליהנות גם ממראה זה.

טיפ אחרון לנשים בעלות שיער ארוך במיוחד:
שיער אסוף לאורך זמן עלול להכביד עלייך וליצור תחושה של כבדות וגם,עור הקרקפת חייב "לנשום" ולהישאר אוורירי רוב שעות היום. כדאי לשחרר את השיער ולהשאיר אותו בפיזור ככל שאפשר כדי לשמור על מראהו ולהרגיש טוב יותר. למרות שאת מעוניינת להישאר במראה שיער ארוך עדיין חשוב לגזור את הקצוות בתדירות של אחת לחודשיים-עד שלושה.



עמוד זה נצפה: 555 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור