חיפוש באינדקס עסקים

לוק בוק לחורף 2013

פורסם מאת: בתאריך: 6 נובמבר 2012

לוק בוק לחורף 2013 - בוטיק אי קורוחות הסתיו מביאות איתן את בשורת אופנת החורף של המותג היוקרתי אליס אנד אוליבייה: והשנה, קולקציית החורף 2013 יצירתית במיוחד, ומשלבת אקספרסיביות וחושניות עם קווי גזרה ומוטיבים נקיים, אורבאניים. 

צבעי חורף 2013
הצבעים השולטים באופנת חורף 2013 הקרוב הם קודרים, שקטים ושמרניים: צבעי היסוד לעונה הקרובה כוללים את  כל גווני האפור לצד בורדו יין, סגול חציל, ירוק בקבוק, אדום וכמובן השליט הבלתי מעורער של החורף השחור אותו נוכל גם לראות הרבה בשילוב עם זהב צבעי הניאון ממשיכים איתנו מהקיץ – לחורף: ורוד פוקסיה, כחול אינדיגו וצהוב רעל בבדי טקסטורה או ככתמי צבע חלקים- משולבים עם פריטים בצבעים קלאסיים וקווים נקיים בשחור או אפור. לדוגמא: מכנסי פוקסיה לוהטת עם מעיל צמר משבצות פפיטה.

טקסטורות: חלק משולב במשבצות והדפסים
פלטת הצבעים  רחוקה מלהיות קודרת ושמרנית: אל צבעי הבסיס הללו משודכים שלל אלמנטים מפתיעים בטקסטורה, הדפס וצבע- והמראה הסופי שנוצר הוא סקסי ועשיר  פריטים יוקרתיים בקווים נקיים משולבים במשבצות, צמר, רטרו משניות ה-60, משולבים עם פריטי עור, והדפסים. לצד פרטים בצבעי הבסיס. טרנד ההדפסים של הקיץ האחרון גם הוא ממשיך איתנו לחורף, ומומלץ להצטייד לפחות בזוג מכנסיים אחד בדוגמת פרינט חזק- לשילוב עם פרטי המלתחה החורפית. מכנסיים אפורים ומגפי ברך שחורים בשילוב עליוניות צמר  משובצת- היא דוגמא מוצלחת במיוחד.

טקסטורות מובילות: עור, פרווה, צמר, טוויד, תחרה, הדפסים גיאומטריים, פרינטים חייתיים ( נחש ומנומר), פייזלי ופיפיטה

עור
העור מככב החורף, והפריט הלוהט ביותר הם כמובן זוג מכנסיי עור או דמויי עור, רכים, בצבע שחור, חום כהה ולאמיצות- גווני יין עמוקים. העור מופיע גם בוורסיות נוספות כמו למשל בגזרות שמלות מיני,  חצאית עפרון,מכנסיים קצרים ג’קטים כמובן ואפילו חולצות T –אלו פריטים שמומלץ לצרף למלתחה. בדרך כלל פריט עור טוב- הוא משהו ניצחי.

גזרות: ישר ונקי, מחוייט א-סימטרי ואובר –סייז. אגף הגזרות מפתיע החורף, כשהדגש הגדול הוא על איזור המותניים: הדגשה שמושגת באמצעות השילובים הבולטים בין פריטים רפויים – עם פריטים צמודים וסקיני.

המעצבים המובילים משלבים את גזרת הפפלום בקולקציה שלהם אם זה בחולצות, או בשמלות בחצאיות מיני נפוחות , חצאיות עיפרון, שמלות ארוכות בעלות שרוול ארוך, ומכנסי סקיני.
מגמה נוספת  של החורף היא שילוב גזרות א- סימטריות נקיות וחלקות בצבעי היסוד- בשילוב כתמי צבע מודפסים בחצאית, מכנסיים, ובאקססוריז נלווים. 

לדוגמא – חצאיות עיפרון משובצות וצבעוניות משודכות עם סריגים ועליוניות שחורות בגזרות מתוחכמות ונקיות. אם מותן צרה היא לא הצד החזק שלך החורף תוכלי להצטייד בעליוניות, חולצות , מעילים, וחצאיות רפויות "אובר- סייז"- להקפיד אותן תוכלי  לשלב  עם מכנסיים בגזרת סקיני או חצאית עפרון.

אקססוריז
גזרות החורף מחזירות  ומדגישות  את הפריט הבולט  החורף: חגורות, חגורות ועוד חגורות: עבות, דקיקות, מכל חומר אפשרי ובכל טקסטורה- יצמידו אלייך את הגזרות המתנופפות של המעילים, העליוניות, והשמלות.

חורף הוא הזמן להשתולל וליהנות משלל אקססוריז הכוללים שילובי הדפסים גיאומטריים מתוחכמים, וטקסטורות הדפסי פרווה ודמוי פרווה. גם הדפסי חיות הפרא- נחשים, זברות וחתולי בר- משתלבים ככתמי צבע נלווים- בנעליים, מגפיים, צעיפים, וכובעים.

נעליים
החורף כראוי לו הוא חגיגת המגפיים – והשנה המוטיב המוביל הן פלטפורמות,
מגפיים עד הברך, המגפונים  ואפילו הסניקרס- כולם יכללו עקב פלטפורמה וודג’ס  שזו כמובן בשורה טובה ונוחה במיוחד.

אקססוריז בולטים: חגורות מכל הסוגים, שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות גדולים ומוחצנים, מגפונים ומגפיים עד הברך.

פריטים מומלצים לרכישה החורף: מכנסי עור, חצאית עפרון עור –או דמוי עור, מכנסיים בהדפס פרינט חזק, מעיל טרנץ’ שחור או משובץ בגזרה קלאסית, עליוניות בגזרה א-סימטרית, מגפונים עם הדגש מתכת בשפיץ הקדמי והכי חשוב: שילוב של המון טקסטורות , עם פריטים נקיים וחלקים.

המתחם מספק חוויה בניחוח ניו-יורקי ומציע לקהל הלקוחות נגיעה מן הקולקציה העדכנית של הסלבריטאים החמים של הוליווד. המדובר בבית לעיצוב אשר מכתיב סטיילינג בתחומים שונים: ביגוד,אביזרי אופנה,אביזרי עיצוב ופרטי אומנות כל זאת לצד התספורות וטיפולי השיער המתקדמים והמפורסמים של "Ei-Co".

לוק בוק לחורף 2013 - בוטיק אי קו

לוק בוק לחורף 2013 - בוטיק אי קו

לוק בוק לחורף 2013 - בוטיק אי קו

לוק בוק לחורף 2013 - בוטיק אי קו

לוק בוק לחורף 2013 - בוטיק אי קו
לוק בוק לחורף 2013 – בוטיק אי קו



עמוד זה נצפה: 452 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור