חיפוש באינדקס עסקים

טיפים ללבוש מחויט בחודשי הקיץ החמים

פורסם מאת: בתאריך: 21 מאי 2014

"מאוזנר" מציעה קולקציה של עיצובים מחויטים, מוקפדים, תוך שילוב של פריטים רומנטיים ונשיים המותאמים למבנה גופה של אישה אמיתית ולאקלים המקומי. כל אלו בהלימה מושלמת לקהל היעד של החברה, נשות עסקים, נשות חברה, עורכות דין, פוליטיקאיות ועוד.

הקולקציה הקיצית מאופיינת בצבעוניות זוהרת, מהצהוב שטוף השמש דרך הכחול המהפנט, ועד לגוונים הפסטלים ובבדים עדינים במראה רך כמשי המוסיף נופך ועליזות לחיים. קולקציה זו מציעה ז’קטים בצבעים חיים וחולצות טריקו בחיתוכי קולור בלוק (Color Block), אשר שילובם יוצר מראה עדכני וצבעוני.

הבדים, סגנונות, מרקמים שיעניקו לך מראה אלגנטי וקלאסי למרות החום הקיצי:

  • ב"מאוזנר" בחרו הקיץ להתמקד בשתי קבוצות מרכזיות של ז’קטים:
    הז’קט הספורטיבי, העשוי בדי כותנה-ליקרה ללא ביטנה, המשרת את הלקוחה לאורך כל שעות היממה.
    טיפים ללבוש מחויט בחודשי הקיץ החמיםהז’קט המחויט – המהווה פתרון לנשות עסקים, העשוי אף הוא משתי קבוצות בדים עיקריות: הכותנה-ליקרה בגזרות המשלבות קווי פרינסס ועיבודים היוצרים מראה אלגנטי ובדי הפוליאסטר בני ימינו, המותאמים למזג האוויר הישראלי: דקים, קלילים, ומנדפי זיעה.
  • רבקה מאוזנר ממליצה ללקוחה הבונה את מלתחת הקיץ לרכוש חליפה בצבע אחיד היוצרת צללית ארוכה וגבוהה.
    יחד עם זאת, לקוחות שבמלתחה שלהן יש את פריטי הבסיס יכולות לגוון ולחדש עם חליפות ה-Color Block.
  • ב"מאוזנר" מקפידים על בחירת בדים המותאמים לאקלים המקומי תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות – בדים אווריריים – אליהם משתייכים התחרה, בדים בחיתוכי לייזר, שיפונים, רשתות שקופות ואטומות, כותנת לייקרה וכן על אפקטים של משחקי מט ומבריק בפריטי הלבוש.
  • הסיבים בבדי הקולקציה הינם סיבים מעובדים המשלבים בצורה אופטימאלית את יתרונותיהם של הסיבים הסינטטיים עם יתרונותיהם של הסיבים הטבעיים. בעבר, בד הפוליאסטר היה כבד, עבה וחסר גמישות. כיום, בדים אלה מיוצרים בטכניקה המקנה להם מראה אוורירי ונשפך לצד תכונות פרקטיות כגון: גמישות, יכולת נידוף זיעה ותכונת האל קמט לנראות ישרה וחלקה.
  • לקוחות "מאוזנר" אינן אוהבות את המראה המרושל, ועל כן חשוב שהרכב הבדים בלבוש המחויט יכיל פוליאסטר, המבטיח שמירה על הלוק המכובד והנקי. בנוסף, סיבי הפוליאסטר מתייבשים במהירות, לעומת הבדים הטבעיים, וכך למעשה הבגד איננו סופג זיעה.
  • צורת הטיפול בבגדים העשויים מסיבי הפוליאסטר קלה ונוחה. פריטים כגון מכנסיים וחצאיות ניתן לכבס במכונה הביתית ללא ניקוי יבש, הייבוש קל ומהיר ואינו מצריך שימוש במייבש. הז’קטים עוברים ניקוי יבש מפאת הארכיטקטורה של המוצר המחויט תוך שימוש בחומרים רגילים שאינם אגרסיביים.
  • הבדים בחלק הפנימי של החליפות בקולקצית הקיץ דקים, נעימים, גמישים ומשקלם קל יותר.
  • לעומת הגברים אשר חייבים ללבוש חולצות מכופתרות ולעיתים עניבות תחת הז’קטים המחויטים, רשת מאוזנר מציעה ללקוחותיה חולצות וגופיות דקות, אווריריות ונוחות המדגישות את נשיותן.

טיפים ללבוש מחויט בחודשי הקיץ החמים

טיפים ללבוש מחויט בחודשי הקיץ החמים

טיפים ללבוש מחויט בחודשי הקיץ החמים
צילום: אלון שפרנסקי
 



עמוד זה נצפה: 438 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור