חיפוש באינדקס עסקים

טוגו מציגה קולקציית הקפסולה של עדי הימלבלוי

פורסם מאת: בתאריך: 28 מאי 2014

קולקצית הקפסולה בהשראות וודסטוק, שנות ה- 60 וימי הדיסקו הפרועים תשווק העונה בכל חנויות הרשת, עוצבה ע"י עדי הימלבלוי על פי הטאץ’ הייחודי  וההשראות האופנתיות האהובות עליה, תוך שיתוף פעולה עם מעצבי הרשת.

ליין הקולקצייה החדש כולל 9 דגמים שונים, כאשר כל דגם עוצב בשלושה צבעים שונים, במידות 36-41.
To Go by Adi Himilbloy  צילום עמירם בן ישיהקולקצייה מאופיינת בקו צעיר ואופנתי, לנערות ונשים, המחפשות נעליים אופנתיות לקיץ ליומיום ולשעות הערב.

עדי הימלבלוי ציינה: "השקת הקולקצייה לצעירות מחבר בין שתי אהבות שלי, עיצוב ונעליים. בחצי השנה האחרונה עבדתי על עיצוב הדגמים בצמוד למעצבי הרשת אשר העניקו לקולקצייה את ההכוונה המקצועית ויחד חיברנו את הטעם האישי שלי וההשראות מעולם האופנה לקולקצייה מגוונת במיוחד. המטרה שלי היתה ליצור קולקצייה קייצית, טרנדית וצעירה שכל אחת תוכל למצוא בה את זוג הנעליים שאליו היא מתחברת. מגוון הדגמים הגדול יחסית לקולקציות קפסולה, נובע מהשראות שונות שחשוב היה לי לשלב ומהטרנדים הקיימים בעולם האופנה. אני מאמינה שמדובר בסנונית ראשונה בלבד לשיתוף פעולה ארוך עם רשת TO GO   שאפשרה לי לצאת עם קולקצייה שאני אישית מחוברת אליה מאוד".

ברשת נעלי TO GO  מציינים כי שיתוף הפעולה של הרשת עם עדי הימלבלוי בהשקת ליין חדש, נוצר עקב החיבור המוצלח בין המותג לשחקנית. "הקולקצייה שעיצבה עבורנו עדי, היא פרי של שיתוף הפעולה ביננו במהלך השנה האחרונה. כבר בתחילת העבודה עם עדי נחשפנו לחיבור החזק שלה לעולם האופנה, בעיקר בקרב צעירות רבות אשר רואות בעדי אייקון אופנה".

השראות הקולקצייה
סנדלי פלטפורמה בהשראת הסיקסטיז וימי הדיסקו הפרועים:
בקולקצייה קיימים מגוון סנדלים עם עקב פלטפורמה בשילוב רצועות רחבות, לולאות ואבזמים. הסנדלים בצבעי צהוב חרדל, ירוק בקבוק, שחור, כחול רויאל, עוצבו בהשראת שנות ה-60.
   To Go by Adi Himilbloy  צילום עמירם בן ישי

נעלי סירה בהשראה מטאלית:
נעלי הסירה בצבעי כסף וזהב מטאליים, עוצבו במספר דגמים: נעלי סירה עם עקב גבוה למראה אלגנטי לערב. לצד העקב הגבוה, הקולקצייה כוללת נעלי סירה שטוחות בצבעוניות מטאלית חזקה של כחול, כסף ושחור, עם קריצה לאופנת מסיבות הדיסקו של שנות ה-80.
 To Go by Adi Himilbloy  צילום עמירם בן ישי   

סנדלים בהשראת וודסטוק – Peace& Love:

סנדלי פיפ טאו עם רצועות משתלבות בצבעי אדמה והדפסים גיאומטריים. סנדלים שטוחות למראה צעיר, המתאים לימי החופש הגדול ואופנת הפסטיבלים.

וינטג’:
סנדלי פיפ טאו שטוחות בצבעי בורדו מבריק, כחול רויאל ושחור, עם גימור קטיפתי, בהשראת סגנון הוינטג’ שחוזר הקיץ.
To Go by Adi Himilbloy  צילום עמירם בן ישי 
סנדלים בטקסטורת נחש:
סנדלים שטוחות וסגורות מקדימה, בעיצובים דמויי עור חיות. הליין כולל דגמים בצבעי צהוב חרדל, אפור עכבר וכחול ובגימור של דמוי עור נחש וקרוקו.
   To Go by Adi Himilbloy  צילום עמירם בן ישי

להשיג בחנויות TO GO בכל רחבי הארץ
To Go by Adi Himilbloy  צילום עמירם בן ישי

 



עמוד זה נצפה: 553 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור