חיפוש באינדקס עסקים

כנס אומנויות היופי

פורסם מאת: בתאריך: 19 פברואר 2012

האקדמיה לאומניות היופי "עירבובים" בנהריה מציגה : כנס אומנויות היופי העצמה, הדרכהוחידושים בעולם העסקים הגדול ביותר בצפון. בין המשתתפים פנינה רוזנבלום ובועז שטיין
כנס אומניות היופי העצמה, הדרכה וחידושים בעולם העסקים הגדול ביותר בצפון יתקיים
בתאריך 5.3.12 יום שני בין השעות 10 בבוקר ל 15:00 בצהריים במלון קרלטון בנהרייה.
העצמה, הדרכה וחידושים בעולם העסקיםבאירוע המתקיים בפעם הראשונה בנהרייה ובצפון הארץ בכלל לאחר דברי פתיחה וברכות של מנכ"ל עריית נהרייה דני חמיאס ירצה ויציג בפני באות הכנס המאסטר באיפור בועז שטיין על נושא הדרכת איפור מקצועי לערב .
לאחר מכן תרצה נציגה של חברת איזי פלוי על רעיונות חדשים בתחום בניית ציפורניים ולאחר ארוחת הצהריים כל אורחי הכנס יהיו מוזמנים להרצאה מרתקת של פנינה רוזנבלום על נושא פיתוח עסק עצמאי. לאחר מכן תיערך הרצאה על חידושים בנושא פדיקור מניקור ותיערך הגרלת קורס מתנה ממגוון הקורסים בתחום של האקדמיה לאומניות היופי עירבובים. כל משתתפת בכנס תקבל מתנה תיק מהודר עם הפתעות מבית עירבובים של החברות המשתתפות באירוע כמו בועז שטיין, איזי פלוי, גורן ניילס, בלהדונה מוצרי שיער ועוד יצוין כי נקודות הדגמה ומכירה של ציוד בתחום יהיו פתוחות לאורך כל הכנס. איריס זיסו בעלת בית הספר מוסרת הכנס הינו ראשון מסוגו בנהרייה.
האקדמיה התפתחה וגדלה גם בתחום הרפואה המשלימה.מטרת הכנס לאגד ולכנס יחד את כל בעלי המקצוע בתחום בצפון ולאפשר להם התמחות בנושאים שונים בכל תחום וליהנות מבוקר פורה ומעניין לצד דוכנים, מתנות, ארוחה, הכרת נושא השיווק העצמי ושילוב יד יחד עם כל בעלי ההשפעה בתחומם.
עוד בין באי האירוע שיברכו ח"כ ישראל חסון, יהודית זוסמנוביץ יו"ר מעמד האשה בנעמ"ת, מיקי גולדווסר חברת המועצה בנהריה ועוד…

אודות ערבובים
ערבובים האקדמיה לאומנויות היופי, קיימת מזה 11 שנים. במשך השנים הכשירה ערבובים אלפי נשים וגברים במקצועות היופי. ערבובים ידועה ברמת הלימוד הגבוהה וביחסה התומך כלפי תלמידיה ובוגריה.

מקצועות בקצות האצבעות
בערבובים הופכים את החלום למציאות ומקרבים אותכם צעד נוסף לקראת היותכם עצמאים. היתרון הוא שבהשקעה נמוכה יחסית, ניתן להקים עסק משגשג ומצליח ולשמור תוך כדי על האפשרות לקיים חיים ומשפחה במקביל לקיום עסק עצמאי. מוטיבציה ורצון להצלחה בשילוב עם לימוד המסלול הנכון אצלנו בערבובים הם מתכון בטוח להצלחה.

העצמה, הדרכה וחידושים בעולם העסקיםערבובים והתמ״ת
ערבובים עובדת בשיתוף פעולה צמוד עם התמ״ת מזה כמה שנים. מסלולי הלימוד שבפיקוח התמ״ת; עיצוב שיער וספרות, מניקור פדיקור, בניית ציפרניים, עומדים בכל הקריטריונים המחמירים ביותר.

ערבובים וחיילים משוחררים
ערבובים מאפשרת לחיילים משוחררים ללמוד על חשבון הפיקדון הצה״לי. כל חייל או חיילת אשר מעונינים לצאת לדרך עצמאית ולעסוק במגוון תחומי היופי, מוזמנים לשיחת ייעוץ והכוונה אצלנו בערבובים.

ערבובים חדשנות
בערבובים מעבר להקפדה על איכות החומר הנלמד, לא מוותרים על בדיקת נושאים וחומרים חדשים על מנת לאפשר לתלמידינו להיות מובילים בתחומם. כל הכנסנו לאחרונה קורס חדש : איפור HD מבית המאפר והאומן בועז שטיין. טכניקת האיפור החדשנית מתכתבת עם טכנולוגיית ה HD ומאפשרת לכל מאפר ומאפרת לתת ללקוחותיה את האפשרות לבחור. טריקה זו מתאימה ביותר לכלות, לאירועים ולאנשי תקשורת ומונעת את מראה העור הלא חלק ב HD. בערבובים נקפיד ליידע אתכם בכל החידושים והטרנדים האחרונים בתחום.

ערבובים עתיד
להיות תלמיד בערבובים משמעו לא להיות לבד. בערבובים יסייעו וינחו אתכם לגבי הקמת עסק עצמאי,דרכי השיווק, הקמת מאגר לקוחות וכו, תקבלו תמכיה והכוונה גם לאחר שסיימתם את לימודיכם. ערבובים כאן בשבילכם.



עמוד זה נצפה: 401 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור