חיפוש באינדקס עסקים

טיפוח עור הצוואר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 אוקטובר 2008

רוב הנשים בעולם המערבי מטפחות את עור הפנים, משקיעות מזמנן ומכספן, כדי שבבוא היום הן יראו צעירות ורעננות וכשהן מסתכלות בראי ושופטות את מראה עור הפנים הן נעצרות בסנטר. הן פשוט שוכחות שהצוואר והמחשוף הם חלק מהפנים ושמתחת לסנטר מסתתרת לה עוד חלקת עור רגישה שממש צועקת לעזרה, לטיפוח ולאהבה – הצוואר.
נשים רבות לא יודעות כי מאחר ואנו מזיזים אותו באופן קבוע ובלתי מורגש כמעט, נוטה איזור הצוואר להתקמטות ומאחר והצוואר הינו אזור החשוף לשמש, הוא גם נוטה במיוחד לפיגמנטציה. נוספת על כך התעלמותנו ממנו, שלמעשה מונעת מהצוואר תוספת של לחות (לה זוכה עור הפנים), קרם הגנה וטיפוח. יתרה מכך, עור הצוואר העדין מחובר על ידי שרירים עדינים וכח המשיכה משפיע עליו וכך אנו מוצאות את עצמנו, עם עור פנים טרי ורענן, אך עם צוואר מקומט, עייף ורפוי. בכדי למנוע את הקיפוח, יש לזכור שגם את הצוואר ואיזור המחשוף יש לטפח.

  • כאשר מורחים קרם גוף טוב ועשיר יש למרוח אותו גם על המחשוף, בין אם בבוקר או אחרי המקלחת.
  • במידה ונמצאים בחוץ יש למרוח קרם עם מסנן קרני שמש.
  • חשוב לדעת כי כל קרם שאנו מורחות על הפנים וגורם לנו להרגיש טוב מתאים גם לאזור הצוואר.
  • אין שום צורך בקרם מיוחד לאזור זה, העיקר לא לשכוח אותו.
  • את הסרום שאנו מורחות מתחת לקרם לצורך טיפוח עמוק יותר יש למרוח גם על הצוואר וכמוהו גם את הקרם המשלים. תנועות המריחה המומלצת היא מהסנטר כלפי מטה בתנועות החלקה עד המחשוף.
  • גם בשימוש במסכת לחות והזנה לטיפול עומק, בפרט בחורף, יש למשוח גם על הצוואר.

 Ahava מציעה מגוון רחב של מוצרים לטיפוח עור הפנים, הצוואר והמחשוף. להשיג ברשתות הפארם המובחרות, בדיוטי פרי ובחנויות Ahava.
באדיבות זיוה גלעד, מנהלת הדרכה ראשית בחברת AHAVA



עמוד זה נצפה: 430 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור