חיפוש באינדקס עסקים

האודישן האחרון למעצב שלי !!!

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 אוקטובר 2007

קרן בניסטי - המעצב שליהאודישן האחרון למעצב שלי – לפני כשלושה חודשים החלו הצילומים לתוכנית הטלוויזיה המעצב שלי בישראל על פי תסריט מקורי ובלעדי של רמי רם, כשכאמור תוכנית הטלוויזיה הייתה מיועדת להפקה ראשונית בארה"ב. מאות מעצבי שיער מרחבי הארץ גילו התלהבות מהרעיון, ושיתפו פעולה באופן יוצא מהכלל עם מפיק התוכנית רמי רם, אשר הספיק במהלך שלושת החודשים להפיק, לצלם ולביים לא פחות מחמישה עשר אירועים  המוניים, בהשתתפות מיטב מעצבי השיער בישראל במופעי ראווה במועדוני ה-"נייט" וה-"ריין" בתל אביב. המפיק רמי רם, הציג וחשף את מופעי הראווה של מעצבי השיער כאמני בידור לכל דבר, מתוך ידיעה שמעצבי השיער ברובם הם אמנים ויוצרים בנפשם. העובדה שקהל רב הגיע להופעות מצביעה על כך  שבעתיד הקרוב מעצבי השיער יהיו הסלבים המובילים בישראל. לרגל סיום הצילומים ערכנו ראיון עם המפיק והבמאי רמי רם.

בראש – רמי, מגיע לך ברכות, עבדת קשה…
שי חזות - המעצב שלי

רמי רם – תודה על הברכות מבחינתי יש עדיין עבודה רבה עד לסיום הפרוייקט, כגון עריכות מסיביות של הצילומים במשך שלושה חודשים, צילומי השלמות, והכנת התוכנית העסקית לשידור בטלוויזיה. אל תשכח שעדיין לא עשו תוכנית כזו בישראל, כך שמבחינתי אני עדיין עובד קשה עד לשידור התוכנית, אז אהיה רגוע.

בראש – מה ההמשכיות של התוכנית מעכשיו ?

רמי רם – ראשית כל, ביום שני הקרוב אנחנו מצלמים את האודישן האחרון למעצבי שיער צעירים עד גיל 28, לאחר מכן אנחנו נכנסים לחדר העריכה לצורך עריכת צילומים מסיבית של חודש ימים, במקביל אנחנו מכינים את הפאזל לתוכנית הטלוויזיה, כגון מנחה בעל שיעור קומה, גיבוש התוכנית האמנותית, צוות שופטי התחרות, וכולי..

בראש – אתה יכול לגלות לגולשי פורטל היופי הישראלי-בראש מי ינחה את התוכנית ומי יכהן בצוותאורן אור קובי - המעצב שלי השופטים?

רמי רם – אתה מאוד נחמד בשאלתך אתייחס ואומר לך כך, התנהלו מגעים עם מספר מנחים בעלי שיעור קומה כשהנטייה שלי לסיכום היא עם מנחת העל והכוכבת  מיכל זוארץ, שאני בטוח שהיא האדם הנכון במקום הנכון,

בראש – מי הם צוות השופטים?

רמי רם – מטבע התוכנית צוות השופטים יהיה מורכב ממעצבי על המתמחים בתספורות, תסרוקות ועיצוב שיער כשכרגע אני לא יכול למסור שמות עד לאחר סיום משא ומתן עם ערוצי הטלוויזיה המובילים וקביעת תאריך לשידור בטלוויזיה. במקביל יש לי רשימה שופטים מכובדת בהחלט של אנשי המקצוע בשילוב אישים נכבדים .

בראש – מה הקונספט של שידור התוכנית בטלוויזיה?

רמי רם – בעקרון זו אמורה להיות תוכנית טלוויזיה בת שעתיים בסגנון טקס מלכות יופי, שבה יבחרו 3 מעצבי שיער כישרוניים עד גיל 28 בטקס בחירת המעצב שלי ישראל 2008. אבל אילת אברג’יל - המעצב שלימתוקף התסריט שכתבתי יש בהחלט אפשרות לפיתוח פרוייקט המעצב שלי כתוכנית בידור בינלאומית וזאת בהתאם להתפתחויות העסקיות של ההפקה המנהלת משא ומתן עם גורמים מובילים בתעשיית הבידור .

בראש – מה עוד מתוכנן בהמשך מבחינתך?

רמי רם – בערב שני הקרוב במועדון ה-"ריין" בתל אביב יצולמו כאמור הנבחנים האחרונים כאשר כידוע לך אני משלב את הצילומים עם מסיבת ריקודים לכל דבר, בשבוע לאחר מכן בערב שני שוב במועדון ה-"ריין" תיערך מסיבת קוקטייל לסיום הצילומים עם כל המשתתפים בתוכנית שבה יוקרנו קטעים ערוכים מהמעצב שלי. בכל אופן אני בניתי מידי יום שני במועדון ה-"ריין" תוכנית קבועה למעצבי השיער ואמני האיפור שבהן תהיה אפשרות להקרין וידאו קליפים אישים כמו גם תצוגות בשילוב מסיבות ריקודים, וערבי התכנסות של תעשיית היופי והשיער בישראל.

בראש – תסביר לי איך הצלחת להרים חמישה עשר מופעי ראווה בתקופה כה קצרה?

דנית אנקר - המעצב שלירמי רם – להרים מופעים המוניים מידי שבוע זה דבר שמורכב בהתאם להיצע והביקוש ובהתאם ליכולת האישית. כמובן ששיתוף הפעולה וההתלהבות מצד המשתתפים בתוכנית והחשוב מכל, הדחיפה האדירה שפורטל היופי הישראלי-בראש העניק לתוכנית באמצעות מתן סיקור מקיף לכל אירוע שהתקיים במסגרת התוכנית, הפרגון האדיר שהפורטל והכתבים נתנו לכל המשתתפים, עזרה מאוד. למרות שיש אפשרות לפתח את זה מעבר, לכל התחלה יש תהליך טבעי של סוף ואני רוצה להודות ולנשק את כל המשתתפים והמשתתפות שעזרו, תמכו והופיעו  בצילומים וסייעו להרמת הפרוייקט המחכה לפריצה הטלוויזיונית. מה שבטוח הוא שכל המשתתפים אשר הופיעו אצלי קיבלו חשיפה ופרסום אדיר באמצעות פורטל היופי הישראלי-בראש ובהופעות על הבמה כשכידוע לך, ההשתתפות בתוכנית  לא היתה כרוכה בעלות כספית כלשהיא.

בראש – האם קראת את הכתבה הקטלנית של דנה ספקטור בידיעות האחרונות לגבי תחרות ספר השנה  שנערכה בגני התערוכה בחסותה האדיבה של חברת מוצרי הטיפוח לשיער לוריאל ?

איציק אואקיל - המעצב שלירמי רם – ספר השנה של מי? כן, קראתי את הכתבה הלא מחמיאה וחבל מאוד, מאחר והבנתי שהם השקיעו מעל 2 מיליון שקל בפרוייקט שכל מטרתו הייתה להאדיר את שם החברה כשבפועל יצא הפוך. כנראה שלא הזמינו את הכתבים הנכונים.  בכל אופן גם אם הייתה תחרות ספר השנה, זאת תחרות של חברה למוצרי שיער שכמוה יש רבים וטובים כשכמובן התחרות לא ייצגה את כלל מעצבי השיער בישראל, אצלי בתוכנית המעצב שלי נמנעתי מלהכניס חברות מובילות במהלך הצילומים למרות הפניות הרבות, וזאת על מנת לשמור על  נייטראליות בתוכנית טלוויזיה המעצב שלי אשר מייצגת באופן אמיתי את כלל מעצבי השיער בישראל מבלי קשר לשיוך לחברה זו או אחרת. בכול אופן הכתבה של דנה ספקטור בידיעות האחרונות לא היתה אובייקטיבית ויש בא בהחלט קנטרנות אישית מצידה של הכותבת אשר חיפשה תשומת לב מיוחדת ובכך היא הצליחה כעיתונאית לזעזע במקצת את ענף השיער, פשוט קנטרנות לשמה, או סטנד אפ אם תרצו, ובל נשכח שחברת לוריאל היא חברה עולמית חזקה ואמינה במוצריה,כמו גם חברת שוורצקוף ,וולה אינדולה וכולי…

בראש – אנו מברכים אותך על תרומתך אור אוחנה - המעצב שלילתעשיית היופי בארץ ומאחלים לך בהצלחה בהמשך
רמי רם
– תודה רבה לכם על הסיקור השוטף בשלושת החודשים האחרונים, החשיפה שפורטל היופי הישראלי-בראש העניק לאירועים לא תסולא בפז ובל נשכח שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה, בכל אופן תודה גם לכל המשתתפים מקרב לב אני פשוט אוהב אותם אז יאללה ביי..

 

 

  להשתתפות באודישן האחרון ליום שני הקרוב יש להתקשר למשרדי ההפקה 054-2237744



עמוד זה נצפה: 441 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור