חיפוש באינדקס עסקים

כל מה שרציתם לדעת על החלקה משקמת

פורסם מאת: בתאריך: 4 נובמבר 2015

אם גם את אחת מהנשים המגיעות אל מעצב השיער שלהן אובדת עצות, עם מראה שיער פגום, סדוק ושבור, המאמר הזה מוקדש לך. 

בין אם ביצעת החלקה (או החלקות) בעבר ושיערך יבש, מרדני וקשה לעיצוב, ובין אם את מעוניינת בהחלקה אך עדיין מעוניינת לשמור על השיער שלך מפני חומרים כימיים – יש פיתרון. 
מעצב השיער קובי כהן, מסלון "Beauty Station" בנתניה  ומומחה להחלקות שיער משתף את כל הפרטים על ההחלקות החדשניות – החלקות שיער משקמות ובכללן גם החלקת קראטין. 
לאחר קריאת המאמר, קובי כהן ואנחנו בטוחים כי תחושו מיד אל המספרה הקרובה לביתכם לבצע החלקת שיער משקמת. 
תושבות נתניה, השרון והסביבה – הרווחתן! 
 
החלקות משקמות
 
להזין, לחדש, לשקם: 
 
החלקות שיער משקמות כגון: החלקת משי, החלקת אינברטו וכמובן החלקת קראטין הן אכן החלקות בריאות יותר ו"טובות" יותר לשיער. הסיבה לכך בראש ובראשונה היא שהן לא מכילות חומרים כימיים חריפים ואף במקרים רבים מכילות חומרים טבעיים, מזינים ומבריאים לשיער. ממש כפי שמציינת הכותרת מעלה, במהלך ההחלקה המשקמת עובר השיער מילוי מזין הממלא את השערה ומרכך אותה. תהליך ההחלקה המשקמת כולל גם ציפוי לשערה המגן עליה מנזקים בהמשך. התוצאה היא שהשיער מתחדש ונראה חלק יותר, בריא יותר וכמובן, מבריק וגמיש. 
קובי כהן ממליץ במיוחד על החלקת קראטין כהחלקה משקמת אשר תחולל פלאים בשערך. 
בדרך כלל, החלקות משקמות שמבצעים מעצבי שיער מיומנים ובעלי ניסיון הן החלקות מחיות לשיער המחזירות לשיערך מראה בריא ונוח לסידור.. 
עונת הסתיו היא העונה המושלמת לבצע החלקות שיער. 
 
הכיני שיערך לחורף! החלקות משקמות של Beauty Station: 
 
כל כמה זמן יש לחדש החלקות משקמות? 
בעניין זה אין כל הבדל בין החלקה צרפתית או יפנית לבין החלקת קראטין הנחשבת להחלקה משקמת. לכן, יש להגיע אל הסלון ולחדש את ההחלקה אחת לחצי שנה. 
על אף שאין בהחלקות המשקמות חומרים כימיים חזקים והן מורכבות בבסיסן מחומרים טבעיים, גם הן מחזיקות מעמד לאורך זמן בדיוק כמו טיפולי ההחלקה הכימיים לשיער. 
גם מחירי החלקות משקמות הן בערך אותם מחירים כמו של החלקות שאינן נחשבות למשקמות. 
 
רוצות לשמוע עוד על החלקת קראטין או על שאר החלקות משקמות? לקבל הצעת מחיר ולהגיע להתייעצות? היכנסו לאתר של Beauty Station  וחייגו אלינו: 077-5044544
 
החלקת קרטין
 


עמוד זה נצפה: 628 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור