חיפוש באינדקס עסקים

שנת יופי – KÉRASTASE PARIS קרסטס פריז

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 יוני 2009

 

כל אישה שלישית בעולם היא בעלת שיער גלי, מתולתל או קופצני. נשים אלו מתקשות מאד בעיצוב השיער המרדני. לאור המודעות לנזקי היום יום, נשים יודעות כי בשעות הלילה ניתן יותר מתמיד לטפל ולדאוג לשיער.
קרסטס (KÉRASTASE), מותג מוצרי השיער המוביל בעולם משיק את אולאו רילקס לילה – חידוש מהפכני ללילה המיועד לטיפוח שיער יבש, מרדני ומקורזל. הטיפול החיוני לשיער העצבני, מבוסס על טכנולוגיהשנת יופי - KÉRASTASE PARIS קרסטס פריז - קרם OLEO RELAX NUIT מתקדמת העושה שימוש במרכיבים פעילים המעשירים, מזינים ומרככים את השיער במהלך הלילה ומעניקים לו מראה מעוצב, מאוזן, רק וחלק לאורך זמן.
טיפול ממוקד בשיער בלילה מסייע בהרגעת שיער מרדני ומקורזל ומסייע בהזנתו. ממחקרים שונים עולה כי לאחר השינה, סיב השערה מוזן לעומק, רגוע ונוח יותר לעיצוב. טיפול הלילה מסייע בריכוך השיער, בתיקון נזקי היום ושיקום השיער.
מוצרי הטיפוח הייעודיים ללילה, מעניקים משמעות חדשה למושג "שנת יופי" ובכוחם לחולל שינויים במראה השיער. מדענים הוכיחו כי בשעות הלילה, כששיער והקרקפת במצב מנוחה ואינם מנתבים אנרגיה להגנה מפני המזהמים הסביבתיים, הרדיקלים החופשיים וקרני השמש, הם פנויים להפעלת מנגנון תיקון הנזקים שלהם ועל כן יכולים למקסם את הרווח מהטיפול במוצר.
התפקיד הספציפי של טיפול הנוכחי הוא לתקן את נזקי היום, הגורמים לשיער להראות חסר חיים, עייף ומרדני. קרם OLEO RELAX NUIT – טכנולוגיה לטיפול ארוך ומתמשך. דור חדש של סיליקונים לשיער רך ונוח לעיצוב. נוטריטיב אולאו-רילקס לילה אידיאלי לאופי השיער הישראלי שסובל מיובש, התפצלויות ונפח מיותר. מסייע בתופעת האנטי פריז על ידי דור חדש של סיליקונים מרסנים לשיער, המשאירים ציפוי שאינו חדיר לשמפו על כל אחד מסיבי השיער. המרכיב המחליק הפעיל משחזר את פני שטח סיב השערה ומרסן את השיער באופן עמוק ומתמשך. נוטריטיב אולאו-רילקס לילה מעניק הזנה לשיער באמצעות שמן הקמלינה, הידוע בתכונותיו המזינות והמחליקות. השמן עשיר באומגה 3 – חומת שומן המספקת הזנה ולחות. מומלץ למרוח מעט מהקרם על שיער יבש או לח פעמים עד שלוש בשבוע לפני השינה. אין צורך לשטוף.
כמות: 200 מ"ל. מחיר: 189 ש"ח.

 



עמוד זה נצפה: 400 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור