חיפוש באינדקס עסקים

טיפים למראה שפתיים בלתי נשכח

פורסם מאת: בתאריך: 14 ינואר 2014

וולנטיין הינו חג האהבה במסגרתו אנחנו נוהגים לציין את אהבתנו לצד האנשים שאנחנו אוהבים. חג זה מביא עימו הזדמנות מצוינת לעטות על עצמנו מראה רומנטי עד סקסי , מראה שיעצור את הנשימה ויפעיל את כל החושים. שפתון אדום על כל גווניו עושה את העבודה נאמנה ועם זאת כדאי להקפיד על כמה כללי יסוד בכל הקשור למשיכה והתאמתו למראה הכללי.

איריס אגיב, מנהלת ההדרכה של לנקום, מנדבת טיפים לשימוש נכון ומדויק בשפתונים אדומים אשר יסייעו לנו להשוות לשפתיים מראה סקסי, מפתה וחסר פשרות –  שפתונים אדומים המילון השלם – עשי ואל תעשי:

  • במידה והחלטנו ללבוש חולצה או שמלה בגוון בולט כדוגמת גווני הכתום, סגול, פוקסיה או ורוד, מומלץ לא למשוח על השפתיים שפתון בצבע האדום מכיוון שהוא יבלע בשלל הצבעים. הגוון האדום מתאים ומשתלב נפלא עם בגדים בצבעונים של אדום הזהה לשפתון או עם בגד בגוון ניטרלי כגון שחור, לבן ואפור.
     
  • שפתיים משוחות בשפתון בצבע אדום גונבות את כל ההצגה והפוקוס ולכן, במידה והחלטנו   להשתמש בשפתון אדום נבחר לאפר את העיניים בצורה עדינה ושקטה.
     
  • מומלץ להבדיל בין גווני אדום קרים לבין גווני אדום חמים. גוון אדום קר מכיל חלקיקי פיגמנט כחולים וגוון אדום חם מכיל חלקיקי פיגמנט צהובים. לנשים בעלות שיער שחור וגוון עור בהיר מומלץ להשתמש בשפתון בגוון אדום קר ואילו לנשים בעלות שיער בהיר, אדמוני או חום מומלץ לבחור באדום חם.
     
  • רצוי לא למרוח שפתון אדום ולצידו תוחם בגוון אחר. מומלץ לבחור תוחם אדום התואם לגוון השפתון או תוחם בגוון העור הטבעי.
     
  • במידה ובחרנו להשתמש בגוון אדום לשפתיים, אך יחד עם זאת אנחנו קצת חוששות מקבלת מראה חזק מידי רצוי לבחור בגלוס אדמדם עם מעט שקיפות.
     

במקרה של שפתיים יבשות ומעט פגומות, רצוי למרוח קרם שפתיים עוד בטרם מריחת השפתון, הקרם יהווה בסיס מצוין לשפתון ויכסה את הפגמים.

 

 



עמוד זה נצפה: 414 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור