חיפוש באינדקס עסקים

סנברלה – הגנה מפני קרינת השמש

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 יוני 2008

הגורם העיקרי לנזקי עור ולהזדקנות מוקדמת של העור הוא קרינת השמש. הקרניים האולטרא סגולות גורמות סנברלה - הגנה מפני קרינת השמש.לנזקים קצרי טווח כמו כוויות שמש ואדמומיות כמו גם לפגיעה ארוכת טווח בעור המובילה להרס סיבי הקולגן והאלסטין התומכים בעור, להופעת כתמים וקמטים ואף להתפתחות סרטן העור.
על מנת להגן על העור מפני קרני השמש המסוכנות ולהפחית למינימום את הנזקים הנגרמים לעור, חובה להשתמש בתכשירים מסנני קרינה מסוג UVA ו-UVB.
סנברלה, תכשירים מסנני קרינה ייחודיים שפיתחה חברת הולילנד קוסמטיקס, כוללים הגנה כפולה על העור מפני קרני השמש המסוכנות משני הסוגים.
הגנה זו מבוססת מצד אחד על מסנני הקרינה הכימיים המוכרים ובמקביל על מרכיבים המבוססים על טכנולוגיית הננו החדשנית המבצעים סינון פיסיקלי של הקרינה. מקדם הגנה Sun Protection Factor – SPF, הוא מדד המבטא את יכולת ההגנה על העור באמצעות סינון הקרינה.
מדד זה מוגדר כיחס בין מנת הקרינה הגורמת לאדמומיות בעור המוגן, בהשוואה לעור שאינו מוגן. לדוגמא, מסנן קרינה בעל מקדם הגנה 15 המאפשר תיאורטית למשתמש בו להיחשף למנת קרינה הגבוהה פי 15 עד להופעת אדמומיות בעורו.
הסינון הפיסיקלי של הרינה מתבצע באמצעות ננו מולקולות של טיטניום דיאוקסיד וצינק אוקסיד.
באמצעות טכנולוגיית הנו, מרוסקים חלקיקי הצינק אוקסיד לגודל זעיר המאפשר יכולת סינון רחבה יותר של הקרינה האולטרא סגולה. חלקיקי הננו של טיטניום דיאוקסיד והצינק אוקסיד פועלים כך שהם מקרינים חזרה את קרני השמש מפני העור בדומה למראה.
תכשירי הסדרה עומדים הן בתקן הישראלי והן בתקן האוסטרלי שנחשב למחמיר מסוגו בעולם. בקיץ יש להקפיד למרוח את העור באחד מתכשירי סנברלה לאחר כל טיפול במכון יופי ולפני כל יציאה לשמש.
למרות הפרסומים הטוענים שהתכשירים מחזיקים מעמד על העור במשך שעות ארוכות, חשוב לחזור על הפעולה ולמרוח תכשיר הגנה מידי שעתיים שכם גם אם מדובר בתכשירים הטובים ביותר שלהם עמידות גבוהה יחסית בפני מים, אין לשכוח שהלחות בארץ גבוהה במיוחד ולכן ההזעה גורמת לירידה באפקטיביות התכשיר.
חברת שיווק ציוד לקוסמטיקאיות ולטכנאיות ציפורניים, גרייס נייל, החלה בשיווק מוצרי סנברלה.
בסדרת המוצרים של סנברלה קיימים 6 תכשירים המיועדים לכל סוגי העור:

  • סנברלה 18 SPF
  • סנברלה 36 SPF
  • סנברלה לעור שמן 18 SPF
  • סנברלה דמי מייק אפ 36 SPF
  • סנברלה TO GO 18 SPF
  • סנברלה דמי מייק אפ 36 TO GO SPF


עמוד זה נצפה: 640 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור