חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לחיזוק הכושר בין הורים לילדים

פורסם מאת: בתאריך: 29 ינואר 2014

לקראת יום המשפחה שיחול ביום ו’ הקרוב (31.01.14) חיזוק הכושר בין הורים לילדים

  1. טיפים לחיזוק הכושר בין הורים לילדיםיש לוודא מידי פעם שילדינו צופים בנו בעת הפעילות בחדר הכושר בביקור חטוף או במגרשי הספורט השונים, ואפילו במסלול ההליכה, מכיוון שילדים אוהבים לחקות את המבוגרים במעשיהם היום יומיים, ואם כבר אז לכוון לכיוון הבריא והטוב.
  2. צעדות משותפות בחיק הטבע או מסלול ההליכה העירוני, הכוללות תחרות קלה למרחקים קצרים ומוגדרים מראש (עץ, פינה, אדם ההולך לפנינו וכו’ ), המנצח בוחר משימה או מטלה למפסיד.
  3. משחקי כדור בדשא המשלבים תרגיל כוח לאחר נקודות חובה אם זה שער שקיבלנו או הפסד במשחק כדורסל לאחר 3 סלים… (יש לשנות את תרגיל הכוח לאחר 3 פעמים של ביצוע לאותו אדם).
  4. שלבו במהלך הפעילות מילים נרדפות או אפילו מונחים משפה זרה ללימוד הילד, שיתרמו לביטחונו העצמי של הילד והילדה, והרווחתם גם את חלקה העיוני של הפעילות.
  5. דורש קצת השקעה, אך היריעה קצרה מלהכיל את נפלאות הניווט – ציירו/איירו/שרבטו כך שתראה מפה פשוטה של שטח הפעילות אליו אתם הולכים, כל זוג (אב ובת מול אם ובן למשל…) נדרש להגיע ל – 5 נקודות ציון שסימן עבורו הזוג השני,  ובהן סימן כלשהו מוסכם, מי שמסיים ראשון ומגיע לנקודת היציאה – מנצח וזוכה בפרס.
  6. מטקות בחוף הים,שיכולות להיות מומרות במשימות דיוק למשל, חבטת הכדור לתוך בור כמו במשחק הגולף, כל אחד בתורו,  תחרות ריצה במים עד נקודה מסוימת, ותחרות בניית ארמונות עם שופט "אובייקטיבי", ועוד…
  7. השתמשו בתוואי השטח שבו אתם מטיילים ליצירת מסלול מכשולים טבעי עם משימות מוגדרות לתחרות הורים נגד ילדים או ביניהם על משימת פרס הכוללת בסיומה משימת מחשבה דוגמת חידה או הרכבת פאזל.

ישנם כללי זהירות מאוד ברורים בעת אימונים בכלל ואימונים של ילדים בפרט. ההקפדה על כללי הזהירות תמנע כאב ופציעות מיותרות:

  • מומלץ להתייעץ עם רופא לפני תחילת הפעילות.
  • יש להתחיל כל פעילות ב"חימום" הגוף.
  • מים ואוכל – יש להימנע מפעילות עם קיבה מלאה ולהקפיד על שתיית ליטר עד שעתיים לפני תחילת הפעילות, וכליטר בשעה שלאחריה
  • נעילת נעליים מתאימות, ולבישת ביגוד הולם לסוג הפעילות.
  • סריקת שטח הפעילות וסילוק חפצים זרים.
  • ילדים – גם כאן…להישמע להוראות ההורים…

טיפים לחיזוק הכושר בין הורים לילדים



עמוד זה נצפה: 440 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור