חיפוש באינדקס עסקים

שלבים בהתפתחות עסקית – הטור של אלעד מיטל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 ינואר 2011

שלבים בהתפתחות עסקית - הטור של אלעד מיטלשלום, שמי אלעד מיטל, זה מספר שנים שאני מלווה עסקים בתחומים שונים, יופי, קוסמטיקה, תקשורת, מכירות ועוד. כיום אני מאמן בתחום ההתפתחותי ומלווה רצונות גדולים ורעיונות חדשים וישנים להישגים והצלחה.

מדי יום חולפות בראשנו מחשבות רבות, מחשבות על התפתחות, חידוש ויציאה לעצמאות במגוון תחומי החיים. חלקן חדשות וחלקן ממוחזרות אך רובן ככולן תורמות ליצירת חיים יותר או פחות מספקים. רובנו מחפשים אחר ההזדמנות או השינוי שיוביל אותנו לעצמאות והצלחה. השלב הקשה ביותר בתחילתה של דרך חדשה הוא הצעד הראשון, דמיינו לעצמכם עלייה במדרגות כאשר הקושי הגדול העומד בפניינו הוא לעשות את אותו הצעד, להרים את הרגל אל המדרגה. נכון, כשעולים מדרגה קיים השלב בו רגל אחת תלוייה באוויר, לא למטה ולא למעלה, חופשייה ומשוחררת, לעלות או לדרוך במקום. מעצם הניסוי והטעיה אין כל פסול, "נסה מקסימום… תיפול", משפט הזכור לכולנו. בעיניי עדיפה הגישה, "נסה מקסימום תצליח", את ״הלא״ כבר יש לך.

האם שאלתם פעם את עצמכם, כיצד ניתן להגיע להצלחה? האם נכון יהיה לבחון את ההצלחה שלנו ע"פ התוצאה, או שישנם פרמטרים נוספים למשוואה? הצלחה פירושה- הישג, הגעה להשגים, תוצאה טובה. אולם בתהליך התפתחותי נכון, על אף שהתוצאה היא הדבר לו אנו מייחלים, לדרך משקל רב ומשמעותי ממנה. יכול שתהיינה אכזבות  אך הן טובות וחשובות יותר מחוסר עשייה מתוך חשש ואי הידיעה. הן מאמתות, מאפסות ומחזירות אותנו למסלול היישר אל הדרך להצלחה.

בשבועות הקרובים, בעזרתכם ובשיתוף עם ״פורטל היופי הישראלי״ נלמד לפשט את המרכיבים בהתפתחות עסקית ואישית עד כדי מדידה, בכדי שנוכל לנהל אותם שיהיו ברי תוצאה. לאחר מכן נחבר תוצאות אלו יחד וננהל אותם כברי הצלחה. קומו, העזו, הרתמו לתהליך אני כאן בשבילכם, בוא ממקום של ריק, של אין כלום. תרצו, תסתקרנו, תחפשו ומשם תנו לדברים להוביל אתכם, מתוך חופש להעיז ולטעות.
כתבו לנו שאלות בתחום ההתפחות והראייה העסקית, אנו ניוועץ עם מיטב המומחים בתחום ונשיב לשאלותיכם.

שלכם, אלעד מיטל
eladmeytal@gmail.com
בהצלחה!



עמוד זה נצפה: 426 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור