חיפוש באינדקס עסקים

קוסמטיקה קוסמטיקה ועוד קוסמטיקה

פורסם מאת: בתאריך: 17 ספטמבר 2013

המותג הקוסמטי "YE" משיק תכשיר אנטי איג’ינג דו תכליתי: Hydramax firming Cream&Mask
מחד קרם להזנה עמוקה ומאידך מסכה למיצוק העור.

יפית אלימלך, קוסמטיקאית פרא-רפואית ובעלת ליין המוצרים הקוסמטיים ’YE’ שפותחו בשוויץ משיקה מסכת אנטי-איג’ינג Hydramax firming המועשרת בקולגן המיועדת לעור בוגר רגיל עד יבש מאד.

"במהלך השנים, עורנו נחשף למגוון עצום של גורמים סביבתיים שונים היוצרים נזקים לעור הפנים. בנוסף מאבד העור מרמת האלסטיות הטבעית שלו. גם תהליך התבגרות טבעי של העור יוצר שינויים פיזיולוגיים שהבולט מבניהם הוא חוסר והתדלדלות  הקולגן והאלסטין ברשת הסיבים התומכת – כל אלו גורמים לרפיון ממשי", מציינת אלימלך.

מסיכת הקרם Hydramax firming מתהדרת בנוסחת ה-Pro Diffusion אשר פותחה בשוויץ. נוסחה זאת מאפשרת ספיגה מקסימאלית של מרכיבי הקרם בשל נוכחותם של חומרים פעילים חדירים ומולקולות קטנות היוצרים מחד הזנת לחות עמוקה לפנים תוך ריכוך והעשרת העור ומאידך פעולת מיצוק והידוק. 

מסיכת הקרם מועשרת בריכוזיות גבוהה מאד של קולגן, אלסטין, פרוטאינים וקומפלקס ויטמינים היוצרים  הזנה אינטנסיבית ומשפרים את רמת האלסטיות והצפיפות של סיבי הקולגן המאפשרת תמיכה והידוק של הרקמות. בנוסף היא מסייעת באגירת לחות המשפרת את מראה העור.

קרם Hydramax firming משמש למעשה כשני מוצרים במוצר אחד. קרם הזנה כחלק משגרת הטיפוח וכמסכת הזנה אינטנסיבית המומלצת בשימוש פעמיים בשבוע  במריחת 2 שכבות עבות (לעור יבש עד יבש מאד וחסר גמישות) עד לספיגה מוחלטת.
 

אלכימיסט-צמחי מרפא’ משיקים סבון טבעי רב-תכליתי  AMAZON-SKIN CAREחברת ’חלאבין’ משיקה לחג  בושם נשי –  love line white

’חלאבין – תעשיות קוסמטיקה’ משיקה לקראת השנה החדשה את love line white
בושם נשי בניחוח פרחים לבנים.

הבושם פותח בהשראת האישה העצמאית והמאופקת המודעת לנשיותה ועל אף כשהיא אינה מוחצנת היא כובשת בשל חדוות-חיים, קסם אישי ובטחון עצמי.

הניחוח של love line white מתאפיין בפרחוניות מעודנת בנגיעה של מסק לבן וצחור המעניק ארומה פרחונית, עוצמתית ורומנטית.  הבושם מבטא אלגנטיות נשית יומיומית, המזכירה זרי פרחים נשיים קלאסיים וענוגים.

בסיס הבושם מעניק יציבות ארומתית בזכות תמצית סחלבים קטיפתית וחלקלקה. גוף הבושם מאופיין בניחוח אוריינטלי חמים ואת הכוח המשכר בתו התחתון מספק  שושן צחור המחוזק בתמצית פטשולי ואמבר המעצימים את נוכחות התמציות הפרחוניות בבושם. התו העליון מאגד ארומה של תפרחת פרחים נעימה וענוגה  המעוררת ערגה לתמונות של שדות פרחים מעוררי פליאה. אותה ארומה משתלבת בתמצית יסמין כובשת ונשית היוצרים יחדיו אווריריות מאוזנת. 

על אריזת הבושם והבקבוק נוכחים איורי פרחים בצבעוניות נשית מהודרת במלוא תפרחתם כמו מבקשים לחזק ולהעצים את הארומה הפרחונית של הבושם עצמו.
 

המותג Desire משיק לקראת החג קרם גוף מבושם במארז מהודרהמותג Desire משיק לקראת החג קרם גוף מבושם במארז מהודר

המותג Desire השיק קרם גוף מבושם בניחוח דומיננטי . המוצר עוצב בהשראת האישה העצמאית החושקת בפיתויי החיים. ניחוחו הנשי של הקרם, משלב  עוצמה בלתי מתפשרת  יחד עם רכות מתקתקה.

ניחוח קרם הגוף משלב בתוכו ריחות פירותיים עם ארומה מתוקה  של אפרסמונים, רימונים ודומדמניות לצד תמציות פרחים ורדים, סחלבים, מגנוליות ופרחי לוטוס היוצרים  ניגודיות פירותית ואקזוטית לצד פריחה ענוגה.

מרקמו של הקרם קליל ואוורירי הוא נספג בקלות ובמהירות. הקרם מעניק תחושת רכות וגמישות לעור, מזין ותורם לחוויות טיפוח נעימה וקלילה במיוחד. הקרם מכיל ריכוז גבוה של רכיבי העשרה: חומצות אמינו, ויטמינים ומרכיבי לחות והזנה התורמים למראה עור בריא ומטופח.

אריזת המוצר מרשימה בצורתה הייחודית שעוצבה כמשולש שווה צלעות בעל דפנות רחבות המעוטרות בהטבעת עלים מעודנת המעניקה מראה בוטני נקי. הבקבוק בהתאמה לצבע מוצרי המותג – ירוק מרענן בעל  פקק לחיץ ונוח לשימוש.
 

גלוס שכולו דומדמנית גוון אדום של פרי הדומדמניות Ribes rubrum  הצטרף לסדרת הליפגלוסים בסדרת האיפור  של בועז שטיין לסתיו-חורף 2014

בועז שטיין אמן ומאסטר באיפור מקצועי בעל סדרת מוצרי איפור הנושאת את שמו משיק גוון אדום חדש אופנתי ועכשווי בסדרת הגלוסים.

הליפגלוס מכיל פורמולה בהרכב ייחודי המבוססת על תמצית פרי ה- Ribes rubrum הידוע בשמו העברי דומדמניות, המבטיח כי פיגמנט הצבע החזק של הפרי, מעין אדום בוהק יפהפה יסייע ביצירת אפקט של גוון נשי, דומיננטי ואטרקטיבי. הדומדמניות  ידועות כמקור עשיר לנוגדי חמצון (אנטי אוקסידנטים) והן מכילות רמות גבוהות של ויטמין C המסייע לליפ-גלוס לספק הזנה מרבית לרקמת השפתיים וכן חומצה גמא לינולאית המבקשת לשפר מראה עור מגורה, דלקתי ופצוע.  מרקם המוצר סמיך,  יציב  ורווי פיגמנט המתקבע לאורך זמן על השפתיים.

שטיין: "צבע אדום בוהק ונשי הוא "השחקן" המרכזי בפלטת הגוונים לעונה הקרה. היתרון הממשי של הגוון הוא התאמתו הכמעט מושלמת לכל מתאפרת ללא כל קשר לדרגת כהות העור. ההבדל הממשי הוא עוצמתו המשתנה הנוצרת כתוצאה מאפקט הניגודיות בין גוון העור הקיים לגוון הליפגלוס".
 

אלכימיסט-צמחי מרפא’ משיקים סבון טבעי רב-תכליתי  AMAZON-SKIN CARE’אלכימיסט-צמחי מרפא’ משיקים סבון טבעי רב-תכליתי  AMAZON-SKIN CARE

’אלכימיסט-צמחי מרפא’ משיקים סבון ייחודי טבעי המיועד לעור הגוף, לעור הפנים ולקרקפת.  הסבון הינו מוצק על-בסיס צמחי מרפא אשר מקורם ביערות הגשם. הסבון אינו מכיל SLS  ובעל ריח נעים ועדין.

 AMAZON SKIN CARE הינו סבון בעל רכיבים טבעיים אשר הבולטים בו הם צמח ה"אוניה דה גאטו" (Uncaria tomentosa)  ושמן ה’קופאיבה’ אשר מקורם ביערות הגשם באמזונס שבדרום אמריקה.  צמח ה"אוניה דה גאטו" שימש מזה שנים רבות את האינדיאנים תושבי האמזונס הפרואנית כצמח אנטי-ויראלי, אנטי בקטריאלי ואני פטרייתי.  השימוש בתמצית הצמח ה"אוניה דה גאטו" מחוץ לרחבי פרו בכמויות מסחריות, מחייב אישור ממשלתי בשל החשש להכחדתו –  אישור זה ניתן למספר מאד מצומצם של יצרנים וגורמים מסחריים בעולם.

’אלכימיסט צמחי-מרפא’ הוא אחד מהם. שמן ה’קופאיבה’ מופק ישירות מגזע העץ וידוע בתרומתו לטיפול בפטריות ונגעי עור שונים. השמן מכיל ריכוז גבוהה של בטה קרופילן   beta carophyllene  שהינו המרכיב האחראי לתכונת נוגדת פטרת בשמן ומסייע גם בחיטוי וריפוי פצעים וחתכים.

השילוב המיוחד בסבון של צמח האוניה דה גאטו ושמן הקופאיבה בשימוש יומיומי כחלק משגרת הטיפוח השוטפת בהחלט יכול  לסייע לעור גופנו בתופעות של גרד, עקיצות ותופעות אלרגניות שונות.
הוראות שימוש: לרחוץ את הגוף, הפנים או הקרקפת במים. להקציף ולעסות היטב, להשהות את הקצף דקה או שתיים ולשטוף. לקבלת תוצאות טובות חשוב לחזור על הפעולה שלוש פעמים ביום.
 



עמוד זה נצפה: 374 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור