חיפוש באינדקס עסקים

טיפים להתאמת פאה

פורסם מאת: בתאריך: 24 מאי 2012

טיפים להתאמת פאהגם הפאה היקרה ביותר לא תיראה טוב על הראש אם היא לא הותאמה עבורך באופן אישי. המראה הרצוי כשמשתמשים בפאה הוא מראה טבעי, שהשיער ייראה כאילו הוא צמח על הראש. גם התחושה היא פקטור חשוב, כשפאה מותאמת היטב היא נוחה ומאפשרת תנועה טבעית של הראש מבלי לחשוש שמשהו יזוז.

התאמה נכונה של פאה קשורה למבנה בסיס הפאה, ה"כובע" העוטף את הראש אשר ממנו יוצאות שיערות הפאה. לפאות סוגים שונים של בסיסים.

חלקן עשויות על רשת אלסטית הנצמדת לראש ונשארת שם ללא תזוזה. הרשת היא חומר דק, כמעט שקוף, קל מאוד במשקל ואוורירי המאפשר זרימת אוויר לקרקפת.

אל הבסיס מחוברות השערות המרכיבות את הפאה. גם השיער עצמו חשוב בזמן התאמה של פאה. סוג השיער (טבעי או סינטטי) ומקורו, מרקם השיער, גוון השיר, העיצוב המתאים.

אלה הם הפרטים הנראים לעין ומהווים את מוקד תשומת הלב. החשיבות של השיער עצמו ברורה.גם הדרך בה את חובשת את הפאה חשובה מאוד בכל הקשור לנוחות בחבישת פאה.

אם כל הכתוב מעלה נראה לך מסובך, אם את לא בטוחה שתוכלי להתמודד עם חבישת פאה בעצמך, יש לנו פתרון. התאמה של פאה דורשת ייעוץ מקצועי.

בפגישה עם יועץ או יועצת מקצועית בתחום התאמת הפאות תוכלי להעלות את כל החששות ולקבל תשובות ממוקדות.

רבקה זהבי פאות, החברה הותיקה בארץ לייצור ושיווק פאות, מעמידה לרשות לקוחותיה יועצות מקצועיות שיובילו את הלקוחה צעד צעד לבחירת הפאה הנכונה, הדרכה בחבישה נכונה של הפאה ומענה מקצועי מקיף בכל נושא הקשור לשימוש בפאות.

תוכלי ללמוד איך לחבוש את הפאה שלך, איך להסיר אותה, איך לטפל בה, האם מותר לסרק או לעצב אותה, על כל שאלה תשובה מקצועית.

במקום להתפשר על פאה ללא גיבוי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר שניתן להשיג, לכי על הטוב ביותר – רבקה זהבי פאות. לחברה שני סניפים – האחד ברמת גן והשני ברעננה, אליהם תוכלי להגיע בתאום טלפוני מראש ולקבל ייעוץ אישי, דיסקרטי ומקצועי.

רבקה זהבי סניף רמת גן 03-5797279.
רבקה זהבי סניף רעננה 09-7404456.

טיפים להתאמת פאה

טיפים להתאמת פאה
טיפים להתאמת פאה



עמוד זה נצפה: 438 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור