חיפוש באינדקס עסקים

סבון הבהרה ייחודי – קארט

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 נובמבר 2012

סבון הבהרה ייחודי – קארט

סבון הבהרה ייחודי - קארט. צילום: מרב בסוןחברת הקוסמטיקה הפרא – רפואית קארט קוסמטיקס מציעה סבון הבהרה ייחודי.

התכשיר הינו חלק מסדרת EMB  המיועדת להבהרת העור ולטיפול באנטי אייג’ינג. הסדרה מתבססת על שיטת טיפול טבעית, המאפשרת הצערת העור באמצעות קילוף שטחי, עד קילוף עמוק, בהתאם לסוג העור.

הסבון מבוסס על קומפלקס של מרכיבים מהפכניים וכן על פירותיו הנדירים של עץ האמבליקה (הנודע כ"עץ החיים") שמוצאו מהודו שתפקידם לשמר את צבע הפיגמנט הקיים בעור ולמנוע את הפרשת המלנוציטים האחראים על הופעתם של כתמי עור.

התרכובת של הסבון כוללת: Lipofirm , -קרניטין, חומצות אמינו, ויטמין C בריכוז גבוה, גלוטתיון (חומר שאחת מתכונותיו הבולטות היא האטת ההזדקנות), Claire-blanche, שמן דקלים וחלב פטריות, תמצית עץ האמבליקה, חומצה לקטית, חומצה גליקולית, חומצה סציאלית וחומצה אזלית הפועלים יחדיו ומונעים היווצרות של מלנין, נמשים, כתמי גיל ופיגמנטציה תוך טיפול הדרגתי ומהיר להבהרה ושיפור מראה העור. פירותיו של העץ ידועים בשל היותם:

  • עתירי פרוטאינים וחומצה אסקורבית- פי 160 מהכמות המצויה בתפוח.
  • עתירי ויטמין C– כמות הוויטמין המצויה באמבליקה היא פי 30 מהכמות המצויה בתפוז! תכונה ייחודית לוויטמין C המצוי באמבילקה היא בעצם היותו עמיד בתנאי אחסון, חום ובישול (הוויטמין המצוי במרבית הפירות והירקות אינו עמיד בחום).
  • עתירי מינרלים וחומצות אמיניות.

שימוש קבוע בסבון מבהיר את העור בהדרגה ומטפל בכתמי עור. הסבון הנוזלי אינו מייבש ומתאים לכל סוגי העור ומשאיר אותו חלק ורענן. הוראות שימוש: יש להשתמש בו לניקוי הפנים והצוואר, בוקר וערב. לעסות מעט על עור לח ולשטוף היטב. המוצר לא נוסה על בעלי חיים.



עמוד זה נצפה: 506 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור