חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לאיפור מושלם לקראת ולנטיינס דיי 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 ינואר 2010

יום האהבה הבינלאומי – ולנטיינס דיי, אומץ בשמחה על ידינו בארץ (כי כל סיבה כשרה למסיבה), והוא ידוע בעולם כיום הרומנטי ביותר בשנה. יום הולנטיין, החל ב-14 לפברואר, הוא בדיוק היום המושלם לקיים בו דייט רומנטי עם בן זוגך, הכולל ארוחת ערב מפנקת לאור נרות. בערב חלומי שכזה את רוצה להיראות במיטבך, יפה, סקסית ומפתה במיוחד….
"כאשר אנו יוצאות לערב שבו התאורה עמומה ואנו רוצות להראות במיטבנו שם המשחק הוא הברקות", טיפים לאיפור מושלם לקראת ולנטיינס דיי 2010אומרת חן צארום-מורדי, המאפרת הראשית של מותג האיפור המקצועי מארה"ב, OFRA COSMETICS.
קלישאה עתיקה טוענת כי אור נרות הוא האור המחמיא ביותר לאשה, אך מסתבר שגם את האור המחמיא של הנרות כדאי לנצל בצורה האופטימאלית ביותר, באמצעות כמה כללי יסוד בסיסיים.
"כאשר את יוצאת לארוחת ערב רומנטית לאור נרות, השתדלי להימנע מאיפור צבעוני, שיכול לשנות את צבעוניותו המקורית לאור הנרות, והתמקדי בהבלטת מבנה הפנים, ע"י הצללות והברקות" אומרת חנה בראונר המדריכה הראשית של גרלן בישראל.
על אף שבתאורה עמומה הקמטים והקמטוטים פחות ניכרים לעין, בראונר ממליצה לבחור במייק אפ בעל זוהר וברק, כדי לתת אור לעור. כדי ליצור מראה זוהר במיוחד ניתן להכניס למייק אפ מעט שימר למרוח באזור עצמות הלחיים והמצח. אם בחרת שמלה חשופה, מומלץ להוסיף מעט שימר נוצץ גם באזור המחשוף והכתפיים.
אור נרות גורם לעינייך לנצנץ, אך בכדי ללכוד את האור מכל נקודה אפשרית, מומלץ להניח צללית מעט מבריקה על עצם הגבה. כאמור, לא מומלץ להתפרע בצבעוניות, אלא להישאר עם גווני השחוראפורסגול חציל.
"תחמי את מסגרת העין, למעלה ולמטה, באמצעות איליינר או בעזרת עפרון עיניים בגוון כהה. סיימי עם משיחה נדיבה של מסקרה. המשחק של אור וצל יחמיא לעינייך, ויעניק לך מבט פאם-פאטאלי במיוחד" אומרת צארום-מוראדי.
כשאת בוחרת סומק לערב שכזה, בחרי בגוונים עדינים, כדוגמת אפרסק או ורדרד, ולא בגוונים כהים שיתנו אפקט של מראה עייף לפנים, לאור הנרות הצהבהב.
"בעור עמום השפתיים תמיד נראות חיוורות יותר" אומרת בראונר וממליצה לתת דגש לשפתיים באמצעות שפתון בגוון חזק, כדוגמת אדום או בורדו, ומעליו להניח גלוס מבריק שיעניק מראה חושני.
"אם את הולכת על שפתיים טבעיות, מרחי צללית מבריקה בגוון טבעי על השפתיים ומעליה הניחי גלוס שקוף. באור הנרות הצללית תבריק ותחמיא לשפתייך" ממליצה חן.
לסיום, בראונר ממליצה לפזר מעט שימר על קצות השיער, שיקבל אפקט מדהים באור עמום.



עמוד זה נצפה: 442 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור