חיפוש באינדקס עסקים

איפור לט’ו בשבט – גיורא שביט

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 ינואר 2008

לקראת ט"ו בשבט אנו חוזרות למראה הטבעי, ומגלות מחדש את העוז והעומק של גווני האיפור הירוקים והחומים, המעניקים לנו מראה רענן גם בחורף. המאפר הבינלאומי גיורא שביט, נותן לנו כמה טיפים לאיפור בצלליות בגוונים של ירוק וחום:
כל אישה וה-ט"ו בשבט שלה – גווני האיפור הירוקים מתאימים בעיקר לבעלות עיניים ירוקות, חומות וגוון דבש. לבעלות העיניים הכחולות מומלץ להימנע מבחירה בגוונים נקיים לשלב בין ירוק וחום אדמה.
ירוק עמוק – ליצירת מראה בסיסי מעניין ממליץ גיורא שביט לשלב בין גווני איפור חום בהיר המשולב עם ירוק בהיר עד ירוק  בגוון דשא. גוון זה מתאים לשמש כצללית לבעלות עיני שקד המעט בולטות.
גוון חאקי – לבעלות העיניים השקועות מומלץ להשתמש בגוון איפור חום בהיר ופחות ירוק על מנת ליצור גוון חאקי יפה כרקע.
תוחם עיניים – למי שרוצה להשתמש בצלליות כתוחם עיניים, למטרה זו מומלץ להשתמש בצלליות ירוקות ולערבבם בזוית הפנימית של העין, כאשר החלק החיצוני יישאר בגוון חום כהה.
סומק – את הצלליות החומות בגוון חמרה אנו יכולים לנצל גם כסומק טבעי, כמעט לכל גווני העור. במידה ומדובר בבעלות עור חום כהה ניתן להוסיף גוון חום ביניים בתוספת מעט חום קרם.
עצמות הלחיים – להבלטת עצמות הלחיים וליצירת נקודות אור מתחת לגבה (למעט בעלות עיניים בולטות) מומלץ להשתמש בצללית בגוון חום קרם.
טיפ נשיקה – ולמי שרוצה מראה טבעי שלם, ניתן לנצל את הצלליות החומות גם לטובת השפתיים, כאשר בשילוב עם ליפגלוס שקוף הן מקנות מראה טבעי ומושך לשפתיים.

פלטת 3 צלליות של גיורא שביט

פלטת 3 צבעים של גיורא שביט



עמוד זה נצפה: 497 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור