חיפוש באינדקס עסקים

טיפול פנים לקראת אירוע – מיטל שמשי

פורסם מאת: בתאריך: 15 מאי 2012

טיפול פנים לקראת אירוע - מיטל שמשי

הקיץ בפתח ובתיבת הדואר שלך כבר מחכות הזמנות לאירועים שיתקיימו במהלך עונת החתונות 2012. ואולי את בכלל זו שהאירוע הוא שלה? אולי את הכלה? או אם הכלה? את ודאי נרגשת ומתכננת לפרטי פרטים את ההופעה שלך לאירוע החשוב, אם כמארחת או אורחת.

קבלי טיפ חשוב לקראת האירוע: אל תחשבי רק על הביגוד, התכשיטים, הנעליים, האביזרים, האיפור והציפורניים, מה עם עור הפנים שלך?

עור הפנים המהווה את הבסיס למראה פניך באירוע החגיגי, הבסיס לאיפור שאת מתכננת, גם הוא זקוק להתייחסות. טיפול פנים לקראת אירוע הוא חשוב בדיוק כמו יציאה לקניות לרכישת פריטים אופנתיים, ביגוד או נעליים ואף יותר. מטרתו של טיפול פנים לקראת אירוע אינו לנקות את העור לעומקו, המטרה אינה לבצע טיפול עומק מיוחדים, כאלה שהעור זקוק למנוחה ותקופת התאוששות לאחריו.

פנינו למיטל שמשי, קוסמטיקאית רפואית בכירה מתל אביב ושאלנו על איזה טיפול פנים היא ממליצה לקראת אירוע?

"אני שמחה שאנו מבדילים כאן בין טיפול פנים עמוק ויסודי המיועד לטיפול באקנה, חטטים, פצעונים, צלקות, קמטוטים וכיו"ב. מי שצריך טיפול פנים עמוק כזה, צריך להתחיל את הטיפול כמה חודשים לפני האירוע. ברוב המקרים טיפול בבעיות עור הוא תהליך שאינו מתבצע כמה ימים לפני אירוע".

"אני ממליצה להגיע לטיפול פנים כמה ימים עד שבוע לפני האירוע. בטיפול כזה אנחנו משתמשים בפילינג יהלום שאינו שורט ואינו מגרה את העור אלא מסיר תאי עור מתים, פותח את הנקבוביות ומאפשר החדרה של לחויות וחומרי הזנה לעור. טיפול פנים פילינג יהלום מבוצע באמצעות מכשיר המשייף את העור בעדינות בצורה בטוחה ומבוקרת, שואב תאי עור מתים מחליק את העור ומאפשר חדירה קהל ועמוקה של חומרי הזנה לעומק העור, בהמשך הטיפול".

"אחת משתי המסכות בהן משתמשים בטיפול פנים לקראת אירוע היא מסיכת משי, המכילה סיבי משי גולמי והמסכה השנייה מיועדת לעיצוב העור ומעניקה אפקט מתיחה מרשים לעור. הטיפול מעניק לפנים זוהר וברק יוצאי דופן יחד עם יצירת מראה מתוח יותר עם אפקט הבהרה. התכשירים המשמשים לטיפול פנים לקראת אירוע הם מהאפקטיביים ביותר. הטיפול מעניק למטופלת עור חלק מוצק ומתוח, התוצאה מיידית ורואים שיפור של כ-65% במראה הקמטוטים. המטופלת מרגישה ורואה מיד את השינוי והאפקט המחזיק מעמד כמה ימים ונותן לך מראה של מיליון דולר ביום האירוע" מסרה שמשי.

כלות, אמהות ובנות משפחה כמו גם אורחות המתכננות את אירועי הקיץ, קחו בחשבון שההופעה שלכן לא תהיה מושלמת בלי התייחסות לעור הפנים, הצוואר והמחשוף. גם האיפור הכי מוקפד לא יראה במיטבו אם העור מתחתיו יבש, עייף ואפרורי.

התקשרי ותאמי מראש טיפול פנים לקראת אירוע. מיטל שמשי 052-3944971



עמוד זה נצפה: 449 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור