חיפוש באינדקס עסקים

טיפוח שיער בחודשי הקיץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוגוסט 2007

טיפוח שיער בחודשי הקיץטיפים באדיבות מעצב השיער אור אוחנה גבעתיים. הפעולות הכימיות הרבות להן נחשף השיער, מזג האוויר החם והיבש, עיצוב השיער בחום גבוה בעזרת מייבשי שיער ושימוש במכשירי גיהוץ והחלקה (טוסטרים) פוגעים במרקם השערה ובשכבות הקוטיקולה (קשקשי השיער ) ויוצרים עם הזמן מראה מחוספס והשיער הופך להיות פחות גמיש ובנוסף מאבד מתנועתו הקפיצית הטבעית.

חשוב להיות מודעים לנזקים הנגרמים עם הזמן בשיער ולבחור את דרך הטיפול האולטימטיבית ,ההמלצות הנכונות כדי להבטיח אריכות ימים ומראה בריא וזוהר.

מעצב השיער אור אוחנה מסביר:

  1. יש לבחור את השמפו הנכון והמתאים לשימוש בשיערך לחפיפה לפי סוג השיער ומצבו לדוגמא שיער טבעי זקוק לשמפו ניטרלי המכיל רכיבי לחות וטיפוח בריכוז נמוך יחסית . שיער צבוע זקוק לשמפו המכיל רכיבי טיפוח ופולימרים העוזרים לשימור פיגמנט הצבע , שיער מובהר זקוק לטיפול עם שמפו המכיל רכיבי הזנה וריכוך הקיימים בפורמולה בריכוז גבוה .
  2. נשים המעצבות את שיערן במייבשי שיער רצוי שיבחרו שימוש במרככים אינטנסיביים יותר שיתאימו לשימוש יומיומי ובחודשי הקיץ מומלץ להפחית ככל שניתן את העיצוב בפן .
  3. על שיער שעבר החלקה יפנית יותאם טיפול וסדרת מוצרים ספציפיים המותאמים לשימור השיער במצבו החדש .
  4. על שיער שעבר הבהרה או שנעשו בו גוונים אופנתיים בהירים רצוי לבחור במוצרים רק לאחר אבחון מדוקדק של המצב החדש בו נמצא השיער .
  5. בחודשי הקיץ השיער חשוף לנזקים שנגרמים בעקבות מזג אוויר חם וייבש, אבק ולכלוך המצטבר בשכבה החיצונית ואגב גם על עור הקרקפת במהלך היום וחשוב להגביר את קצב החפיפות והטיפול במסכות שיער המיועדות לטיפול עמוק ואינטנסיבי יותר זאת כדי לשמר ולטפח את השיער לאורך זמן .
  6. שימוש במוצרים ללא אלכוהול בחודשי הקיץ עדיפים . מוצר איכותי נטול "רכיבים שליליים" יבטיח תוצאה איכותית ומראה שיער בריא יותר ורך. שמירה על מרקם השיער חיונית להשגת מראה אופנתי ובריא הנראה לעין בכל רגע במהלך היום. התחושה במגע,יכולת הסירוק וההברשה תלויה בתהליכים השונים בשלבי הטיפול ולכן מומלץ להיוועץ עם איש מקצוע על מנת שתוכלי להשיג את הטוב ביותר לפי המלצה אישית ובהאמה מקסימאלית לסוג השיער ,מצב השיער והמרקם שלו .


עמוד זה נצפה: 588 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור