חיפוש באינדקס עסקים

טיפוח עור הפנים בחורף

פורסם מאת: בתאריך: 9 דצמבר 2013

טיפוח עור הפנים בימי החורף הקרים באדיבות סימונה אפלבאום מנהלת הדרכה ראשית בלוריאל פריז

בחורף מתגלים על עור הפנים נזקי השמש מהקיץ האחרון ויחד עם זאת הוא גם החשוף יותר מכל אזור אחר למפגעי העונה הקרה. העור נוטה להגיב ביובש, במתיחות העלולה לגרום במקרים קיצוניים לתחושת צריבה, וזקוק להזנה יתרה וללחות. בניגוד למה שמקובל לחשוב, גם עור שמן, שאינו מועד לתחושת הצריבה והמתיחה, זקוק ליתר הזנה והגנה.

קרם לוריאל פריזזה הזמן להשתמש בקרמים עשירים יותר
, לכל סוג של עור. יחד עם זאת, החורף, שבו יוצאים פחות החוצה, הוא גם ההזדמנות הטובה ביותר לטיפולי עומק, כמו פילינג ברמות שונות, טיפולי הבהרה לכתמים (כתמי שמש או מלזמה) או טיפולים אסתטיים אחרים.
נתחיל עם הבסיס ליישום ביתי יומיומי, שמורכב מניקוי אופטימלי ולחות מזינה ומפנקת לעור הנוטה להיות יבש יותר, וצרכיו משתנים. חשוב לזכור שכל סוגי העור, משתנים בהתאם למצבים שונים כדוגמת מזג האויר ולכן כל סוגי העור יזדקקו לטיפול מעט שונה בעונת החורף הקרה.
זה הזמן לשנות תפיסות והרגלים ולתת במה למוצרים חדשים. אחת הדוגמאות הנפלאות לכך היא שמן הידרופילי לניקוי עור הפנים. הרבה נשים חושבות שמאחר ומדובר בשמן (למרות הפיכתו לתחליב במגע עם מים) הוא יותיר את עור הפנים מבריקות ושומניוות, כלל לא נכון! למעשה ההפך הוא הנכון, שמן ניקוי ינקה ביעילות וביסודיות את האיפור העיקש והעמיד וישאיר את העור נקי ורך. מוצרי הניקוי הם הראשונים אותם נחליף. 
לוריאל פריז שמן ניקוי פנים
לכן מומלץ באופן מיידי לשנות את שגרת הניקוי
לעדינה יותר ולעבור מסבון – תרחיץ ניקוי, לסבון ללא סבון (בצורת קרם) או לעבור לגמרי מסבון פנים לחלב ומי פנים השייכים לסדרות המכילות מרכיבים המטפחים ומזינים את עור הפנים.
אם בקיץ נעדיף מוצרים קלילים על בסיס ג’ל או מים, בחורף הסיפור הוא אחר לגמרי והעור דורש, הוא דורש לחות והזנה!
זה הזמן לרענן את שלבי הטיפוח הנכונים ולא לשכוח אף אחד, מתחילים עם סרום מבלי לחשוב פעמיים, סרום חייב להיות חלק אינטגראלי משגרת היום יום, בוקר וערב לפני קרם היום והלילה. מכיוון שסרום הוא מתומצת ונספג תוך שניות בעור, הוא מכיל תמצית מרכיבים השייכים לסדרה בה בחרנו להשתמש.

אזור העיניים נוטה להיראות עייף ומקומט יותר בחורף ולכן קרם עיניים הוא בגדר מאסט! לכן במה שקשור אליו, נשתמש בטקסטורות עשירות יותר המזינות את העור העדין והדק שסביב העיניים.
בכול הנוגע לטיפוח בלילה, חשוב לזכור שבמהלך השינה יש לעור יכולת תיקון ושיקום טובים יותר מביום, כשאנחנו נמצאים בפעולה. לכן המרקמים יהפכו לעשירים יותר, כמו כן רצוי להשתמש בקרם המכיל מרכיב המעודד השלה וחידש תאים כמו הפרו רטינול. או ה- LHA בן דודו (מקבוצת החומצות הבטא הידרוקסיות) אשר פועל באותה הצורה אך באופן עדין יותר.
לנשים שסובלות מעור יבש במיוחד, מומלץ לבחור במייק אפ המכיל סרום, או להוסיף מעט סרום
למייק אפ.
בשנים האחרונות, מחלקות המחקר והפיתוח של מותגי הקוסמטיקה המקצועיים הלכו צעד אחד קדימה ופיתחו נוסחאות המחקות את "מערכת האושר" הטבעית של הגוף- האנדרופינים האנדוגניים! האנדרופינים הם הורמוני האושר המשתחררים באופן טבעי בגופינו בזמן פעילות גופנית ומצבי שמחה ומעניקים תחושת אופוריה עילאית המשככת כאב. היום, ניתן למצוא פיסת אושר בצנצנת או בבקבוק העושים את אותה פעולה של אושר מידי… חשוב מאוד לרומם את מצב הרוח בימים קרים ואפורים.

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.
 טיפוח עור הפנים בחורף
צילום:מוטי פישביין

 



עמוד זה נצפה: 421 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור